Translate

3 Ağustos 2013 Cumartesi

1913.bölüm..

melis çayları tekrar doldurup getirdi.. ikram ediyor..

melis-- mehmet bey,cafer bey ve faruk beyler de..  kevindan -zayıf diye..- balkona çıkmasını istiyorlardı.. mutfak penceresinden ,gördüm.. duydum..
liz--  kevin hiç çıkamaz ki,yükseğe...
irem-- bakalım ,çıkabiliyor muymuş.. ..

iç aydınlatmayı kapattım.. aplikler yanıyor..sadece..
balkonun lambasını yakıp.. perdeyi çekiverdim..
balkon korkuluğunun dışında.. kevinın elleri ve başı görünüyordu.. anında kayboldu..

liz-- aa,düştüü..
barbara--  tutmuşlardır,aldırmaa..

biz nasıl gülüyoruz,gözlerimizden yaşlar geldi..

derya-- çocuk gibiler.. gelseler ne olacak,sanki.. bizi dinleseler,görseler.. ne değişecek..
irem--(perdeyi kapatıp,ışıkları yaktım )  iddiaya girdikleri geliyor aklıma..
çiçek-- ne yaptığımızı sanıyorlar acaba..

yasemin-- yarın,biraz abartalım.. iyice merak etsinler,var mısınız..
songül-- varımmmm... pardon ,ben niye atladıysam..
sacide--  bekir bile atlamış.. aldırmaaa..

çınlattık yalıyı..

*********

irem-- şulee,baban mehmet beyden haberdar olabilir mi.... hani sen şaşırttı diyince.. o geldi aklıma..

şule--( gülümseyerek )beni dinlememişti bile.. ama sabah arayıp..  haberdarmış gibi konuşunca, çok şaşırdım.. babamın görüşü,yaşayışı ..konuşması bile net ve  çerçevelidir.. hiç değişmez..onu tanıyanlar.. tepkisini bilir..
 ablam söyledi desem,dışarıdan da etkilenmez ki..  ne olduğunu bilemiyorum ,yani..

irem-- (güldüm ) demek,birisi nüfuz etmiş.. sen ne dediğini söylesene..

şule-- "ben bazı konularda,yanlış düşünmüş ve davranmışım.. seni çok sevdiğim için ,lehine olan telkinlerde bulunduğumu sanıyordum..
duyguları hesaplamamışım.. afedersin.. sana karışmıyor ve güveniyorum.. her konudaki kararına saygılı ve destek olacağımı bil, yavrum..  seni seviyorum " dedi.. kapadı.. ben uzun süre kendime gelemedim..

melis-- sen buna mı şaşırdın..  annem- babam bizimle hep böyle konuşur da..
şule-- çok şanslısın,o halde.. ben ilk defa duydum..

yasemin-- pardon araya giriyorum ama.. meliss, babana açılabilecek durumdasın madem..  faruk beyi,ailene niye söylemiyorsun..
beni ilgilendirmez , sen öyle tercih ediyor olabilirsin  ama bizlerin yanında sustur bari...  adam uçakta yalvardı resmen.. ben,ne yapacağımı.. nasıl davranacağımı şaşırdım inan ki..

derya-- biz ne yalvaranlar gördük, yasemin.. onlar muhataplarına odaklandığı için..  seni görmüyor bile.. normal davranabilirsin....

melis-- yasemin haklısında.. ben çoktan söyledim.. ailemin haberi var.. fakat faruk bey bilmiyor.. çünkü ben henüz emin değilim.. babam da,kesin kararını vermeden karşıma getirme dedi.. çocuk gibi yalvarması-özellikle sizlerin yanında -benim de sinirime dokunuyor.. uyarıp,istemediğimi söylediğim halde devam ediyorsa..
benim aldırmayışımı da hak ediyor demektir.. baskıdan rahatsızım,her an bir sürpriz yapabilirim..
onun için,sen nasıl istiyorsan öyle davran..

sacide-- (gülerek ) deryaa.. gel,uzan şöyle.. hangi yalvaranlardan bahsediyorsun duyalım..
melis-- evet evet.. onu da lehime kullanırım..
irem-- öhö öhö...

sacide-- iremm.. aşkolsun,hiç ummazdım senden.... kız siz evlisiniz,niye yalvartıyorsun adamı..
irem-- sacide ablaaa..bu nasıl soru..  her ne kadar rahat olsam da.. bence,sınırlarımız kalsın.. cevap vermeyim..

vahide-- özür dilerim,irem hanım.. ihale size kaldı..
derya-- yanlış yönlendirdim,pardon..

zübeyde-- çiçekk,ne diyorlar söylesene..
çiçek-- beni aşıyor,zübeyde hanım.. kusura bakmayın..

irem-- zübeyde,konu birden..yanlış anlaşılmak suretiyle..  bana ve tunaya.. karı koca ilişkimize geliverdi..  sacide ablanın sorusuna....  sınırlarımız kalsın diye ,cevap vermedim..

zübeyde-- (gülerek ) hı,anladımm.. yanlış anlaşıldı ve sınırlar kalsın  dediğine göre,senin konuşmaman iyi olmuş.. bence de..
irem-- . iyi ki,cevap vermedim yani.. keşke  fikrini  söylemeseydin,zübeyde.

öyle bir kahkaha koptu ki,anlatamam.. ..

Hiç yorum yok: