Translate

3 Ağustos 2013 Cumartesi

1912.bölüm..

zübeyde--irem,çevirsene..  derya bebek haberini  ne zaman almış.. yani yeni öğrendiyse,gece kimden öğrendi ki..

barbara-- zübeydee,saide kızıp söylememiş olma ihtimalini göz ardı etmesene.. sonucu gece,yemekteyken  nereden öğrenecek..

zübeyde-- haklısın da,said melek gibidir.. kızacak ne yapmış olabilir ki..
liz-- kızmamıştır da,sürpriz yapmıştır zübeyde.. hani,adrenalin diyordu ya irem.. örnek almıştır.. ama daha uygun,samimi bir ortamı tercih edebilirdi bence..

irem--zübeyde--barbara-- hah hah hah..

derya-- irem hanım ? adım geçti..
irem-- evet.. (konuşmaları aktardım ) ne diyeyim.. ortam konusunu,bende merak ediyorum.. acelen mi vardı..

derya-- (gülümsedi ) bebek haberini gelmeden öğrendim ve müjde vermek için fırsat kolluyordum.. tabi,orada söylemeyi planlamamıştım da, iyi oldu..
said,hiç ummadığım bir şekilde davranınca..o duygusallıkla,bende onu sevindirdim.. fakat onun size hemen söyleyeceğini ,tahmin etmiyordum..  çok mutluydu,utansam da..hevesini kırmamak için, dışarı çıktım.. ..

ben,dediklerini ingilizce olarak zübeyde,liz ve barbaraya aktarırken..

şule-- allah tamamına erdirsin,çok mutluydu gerçekten.. pistte kutlama yaptık.. sarıldık,sevindik zıpladık.. daa.. sen iyi ki,dışarı çıkmışsın.. bekir bey,ne oldu diyince.. ziya bey,pandomimle bebek beklediğinizi anlattı.. muhteşemdi,bayıldık..

derya--(gülerek ) ziya bey çok şakacı,sağolsun.. ben gerçekten bayılırdım herhalde.. daha ben inanamıyorum ki..
gülderen--  bayılmak sakıncalı,hayatım.. kuvvetli olacaksın,hem senin, hem bebeğin sağlığını düşüneceksin bundan sonra..hamilelik hiç kolay değilmiş..

vahide-- öyle ama büyütüp,yetiştirmek çok daha zor gülderen hanım..
gülderen-- doğrudur,bizde öğreneceğiz inşallah..
sacide-- sağlık dileyin,hanımlar.. doğuyorlar da.. büyüyorlar da..
vahide hanım,müjdeli haber sırası sende..artık..

gülderen-- sahi,ne zaman evleniyorsunuz..
irem-- (gülerek ,ayağa kalktım.. sacide ve gülderen hanıma bakarak) ziyadan özendim.. sessiz.. hareketlerle,bir şey anlatacağım size..
Mersinde konser verdi,diyorlardı ya.. kutlama içindi o.. siz hariç,buradaki herkes biliyor..
çiçek-- bende bilmiyorum,irem hanım..
irem-- sana da, anlatırım hayatım.. bu gizli bilgi ve erkekler bilmiyor..  sizde,bir süre sırdaşımız olacaksınız..

ben hanımlarla olmanın avantajıyla.. yaseminlerin,nişanından  başlayıp..nikahlandıklarını ve sonrasını anlattım.. hareketlerim ölçülü doğallıktaydı ve kahkahaları evi çınlattı.. çokk beğendiler..

vahide hanımı tebrik etmek için, gülderen hanım,sacide abla.. ve çiçek ayağa kalkınca..

bende müzik setini açtım.. koydum oryantal kasetini.. insanın içini kıpır kıpır eden müzik eşliğinde.. oynaya oynaya yanlarına geldim..

irem-- hadi hanımlarr.. şimdi de deryanın bebeğini kutlayalım..

aman bir coştuk,bir oynadık görmenizi isterdim.. kurtlarımızı döktük..
hepsi de,çokk güzel oynuyorlarmış.. çıplak ayaklı..
pijamalı,şortlu ,gecelikli güzeller .. hünerlerini gösterdiler..

kaset bittiğinde ,yorulup oturduk ama deşarj da olduk..

melis çayları tekrar doldurup getirdi.. ikram ediyor..

melis-- mehmet bey,cafer bey ve faruk beyler de..  kevindan- zayıf diye..- balkona çıkmasını istiyorlardı..  mutfak penceresinden ,gördüm.. duydum.. 

liz--  kevin hiç çıkamaz ki,yükseğe...
irem-- bakalım ,çıkabiliyor muymuş.. .. 

Hiç yorum yok: