Translate

31 Temmuz 2013 Çarşamba

1907.bölüm..

epeyce sonra..  yorgunluk,uykusuzluk belirtileri arttığından.. gidelim denildi..
hep birlikte kalktık.. yarın görüşüleceği ve beraber kalınacağı için.. vedalaşmadık..
mekandan çıkışta..
gelin ve damatla beraber.. mr.smith..özcan,ercan ,çetin,mahmut beylere.. güzide ,tuğba hanım ve radyo çalışanlarına..  samimiyetle iyi geceler dedik.. onlar da,çok memnunlardı..
 yarın maruflar çağırdılar kahvaltıya.. bizde kahve,içmeye davet ettik..

eren,gönül..orhan,menekşe de evlerine gittiler.. yarın onlarda gelecekler..

batu,melek candan tamer.. çiğdemle,yusuf beyi evlerine bırakacaklarmış.. tabi arabayı da bıraktıklarından.. melekle candanın,arabasına geçeceklermiş.. kızları teyzeye götürüp,kendileri de misafirhaneye  gideceklermiş..
ziyaları da,çağırdılar..
ziya-- sağolun,kalacak yerimiz var.. teyzeme selam söyleyin.. iyi geceler..

irem-- bizde kalacaklar değil mi,ziya..
ziya-- yok,irem.. yarın geliriz,kısmetse.. hepinize iyi gecelerr..
(bekleyen taksiyi çağırdı )

tuna-- ziya oğlum ,nereye gidiyorsun.. yerimiz müsait..
ziya--  abim.. eminim ama (cebinden bir anahtarlık çıkardı )  bekleniyoruz..
tuna-- peki,siz bilirsiniz..iyi geceler..
ziya-- size de..
onlar taksiye bindiler.. batu bey ve candan da şöför koltuğunda..
çiğdemle yusuf beye el sallarken.. korna çalarak,hareket ettiler..

*********

şöför benim..   nedim beyle,gülderen hanımı aldık..
diğerleri de..otobüse bindiler.. yalıya, gidiyoruz.. hareket ettik..

tunanın tarifiyle,kestirmeden gidiyorum.. telefon çalınca.. tuna tuşa basıp,hoparlörü açtı..

tuna-- alo..
tuğrul-- tuna,bülentleri gönderdik.. biz de, geldik.. iyiyiz,çiftlikteyiz.. hüseyinle fatma,şok geçiriyorlar.. çok beğendiler.. teşekkür ediyorlar..
tuna-- rica ederiz,güle güle otursunlar.. siz de,kalın.. gitmeyin..

tuğrul-- ............... bizim de,niyetimiz öyleydi.. ama halam kesinlikle evime gideceğim dediği için.. kalamıyoruz.. selam söyle,kapatıyorum..
tuna-- ..................................
irem-- abim, o da kendince haklı.. halama sitem etme.. bebeği de,bilmiyormuş.. yoksa ısrar etmezdi.. çağırsana telefona.. 

tuğrul-- evet de sinirlendim,söylemeyeceğim.. ve çağıramam 
arabadan bile,inmedi .. bekliyor..

tuna-- sakin ol,tuğrul.. sen yaşlılarla yaşamayı,bilmiyorsun.. bu tarz inatlıkları hoşgöreceksin..  madem arabadan inmemiş.. evine götür ve gel.. gönlü olsun.. belki ayşe için,kalmak istememiştir.. 

tuğrul-- ............... ben niye düşünemedim ,bilmem.. aklınla bin yaşa.. byyy.. 

tuna-- sende..by.. (tuşa basıp,kapadı.. arkaya dönüp ) kusura bakmayın.. 

nedim-- ne kusuru tuna bey.. 
gülderen-- halanız çok şanslı.. nazının çekileceğini biliyor.. 
tuna-- evet.. kırmamaya çalışıyoruz ama o bize, pek acımıyor.. 

irem-- tuna gözbebeği.. bana da,öyle davranıyordu ama gerçekler değişmesini sağladı.. artık eskisi gibi.. çok samimi değiliz, malesef..
  
gülderen-- yanlış yapsa da,büyüğünüz diye.. yine kıyamadınız işte.. 

Hiç yorum yok: