Translate

25 Temmuz 2013 Perşembe

1901.bölüm..

yelizle bülentin fısıldaştıklarını görünce..
ziya-- bülentt..
bülent-- yolcu yolunda gerek,ziya..

irem-- sacide abla,gerekeni yaparsın artık.. arkadaşlarımızı neşeyle gönderelim..
sacide-- pekii,herkesi piste alalım.. ziya destekle beni..
ziya-- tamam, ablacığım..

yarım saat hem oynadık,hem vedalaştık.. hepimiz pistte olunca.. kolay oldu.. sacide abla da,hünerini gösterdi maşallah.. hala devam ederken.. bülent elini kaldırıp .. "hoşçakalın,hakkınızı helal edin" dedi.. hepbir ağızdan.."güle gülee ,helal olsunn "dediler..

biz, yelizin  çantasını almasını beklerken..

ziyada geldi ve bülentle sarıldılar.. duygulanmamaya çalışıyorum ama tunaya da,bir kolunu uzatıp.. kucaklayınca.. gözyaşlarım söz dinlemez oldu.. çiğdemle,orhan ve eren abi de onlara sarıldılar..

yeliz koluma girip.. beni salondan dışarıya çıkardı .. tuğrul abim, ela.. bebekler ve ayşeyle odadan çıkıyorlardı..arabanın şeffaf fermuarlı çadırından .. gördüğüm kadarıyla.. melek gibi uyuyorlar..

tuğrul-- irem bizde gidiyoruz.. ufukla  halamı alıp,havaalanına gideceğiz.. tuna,eren ve düğün sahibinin  haberi var.. dikkat edin kendinize..

irem-- ( öptüm,onları )ayşe,sağol..
ayşe-- rica ederim..
irem-- yolunuz açık olsun da.. kim götürecek sizi.. arabayı ben kullanayım bari.. bülentleri de yolcu ederiz.. böyle gidilir mi,garip gibi..

tuğrul-- hayır,gelmeyin.. iki taksiyle gidiyoruz.. garip değiller,biz yolcu edeceğiz.. orhan abiler,yarın rekinlerle gelecekler miş.. hadi hoşçakalın..

el salladım,çıktılar dışarıya..
yeliz--iremm.. sakinleş ve bana bak..
irem-- (içimi çekerek ) söyle canım..
yeliz-- amacımız belli,döneceğiz kısmetse.. onun için.. ağlamak yok..
tek tek sayamayacağım.. yaptığın herşey için ,teşekkür ediyorum..
yanımda olman,şansımdı.. seni seviyorum.. kendine ve tunaya dikkat et.. bir telefon kadar, uzak olacağız birbirimize..  (sarıldığımda .. bülent,tuna ,orhan ve eren abi geldi.. )

bülent-- yeliz,bebekler..
yeliz-- tuğrul abiler,arabaya götürdüler..
(ayrıldık.. bülent birşey demeden bana sarıldı.. yelizde tuna ,orhan ve eren abiyle vedalaşıyor.. )

bülent-- (fısıltıyla) çiçekçi amcan konusunda,sen de.. bende yanılmamışız.. meğerse adam da,markaymış..
hediyesinden, gelip jest yapmasından.. çok duygulandım.. baba gibi sarıldı,sağolsun.. önerdiğim doktor sayesinde,tedavisi başarılı olmuş..teşekkür edip.. "ilk defa rahatım,dile benden ne dilersen "dedi.. sağlıklı olmanız,bana yeter dedim..  "yolunuz açık olsun.. bebeklerinizi ,güle güle büyütün ..  sizi,eskort eşliğinde göndermeme izin verin de.. irem hanımla,tuna beyin aklı sizde kalmasın" diyerek gitti..

irem-- sağolsun.. eskortla gönderebilmesi de,polis dayanışması herhalde.. tanıdığı falan vardı da,rica etti demek ki..
(bülent bana, hayret ifadesiyle bakıyordu da.. uzatmadım)
kardeşim.. hep iyi,mutlu olun.. yelizimi üzme,destek ol.. biraz daha dayanman gerekiyor.. güle güle gidin.. işiniz rast gelsin..

bülent-- sağol,amin..  allaha emanet olun.. dışarı çıkmayın..

yelizin elini tuttu.. bize el sallayıp.. hızla mekandan çıktılar..
orhan abi elindeki su dolu bardakla ,arkalarından gitti..

eren-- allah kavuştursun..
tuna-- irem-- amin..
orhan-- (geldi yanımıza.. bardak boş ) evett.. gittiler.. allah utandırmasın,pişman etmesin..
eren--tuna--irem-- aminn..

********

Hiç yorum yok: