Translate

25 Temmuz 2013 Perşembe

1900.bölüm..

pastalar dağıtılırken.. çiğdemle yusuf bey,geldiler masamıza..
güzide hanımlar,özcan beylerin masasında olduklarından.. yerleri boştu,oturdular..

gönül-- çiğdemm,nasılsın..
menekşe-- önce,irem.. şimdi ziya.. stres falan bırakmıyorlar değil mi..
ela-- irem,sen ne yaptın.. haberim yok..
yeliz-- benimde..
çiğdem -- siz kuaförden gittikten sonra,ben çok gergindim de.. fırka anlattı (gülerek ) onlarda,sizlerde çok sağolun.. sayenizde,harikayım.. hiç bu kadar,eğleneceğimizi tahmin etmiyorduk..

 yusuf-- arkadaşlarımız da,bayıldılar size..

eren-- ziya ayıktırır,şimdi..

ziya-- irem,menekşe ?
menekşe-- ayıktıralım kardeş..
irem-- tamam..
yusuf-- mikrofon verelim mi..
menekşe-- olur..
ziya-- çalayım mı.. çalalım mı..ne dersiniz..
irem-- çalalım,hadi..

çiğdem-- oh oh..on parmakta, on marifet maşallah.. zuhal,tuna,orhan abi çok şanslısınız..
ziya-- biz daha şanslıyız,çiğdem hanım..

ziya,bana bağlamayı.. menekşeye mikrofonu getirdi.. sonra,org çalmak için.. oturdu..
o sırada deryayla,said girmişler salona..

ziya-- (mikrofonunu açıp.. orgun tuşlarına dokundu .. bende akort yapıyorum.. ) .
saygıdeğer misafirler.. çiğdem-yusuf çiftine bir ömür boyu mutluluk
diliyorum.. (alkışladık ) . zamanımızda kısıtlı.. birazdan sevgili,bülent
ve yeliz.. oğullarıyla beraber yeni bir maceraya atılacaklar.. onlara
başarılar ve kolaylıklar diliyorum.. (yine alkışladık )
orhan-menekşe çiftiyle,nedim-gülderen çiftinin bebekleri olacağını biliyorduk da..  tuğrul- ela çifti ve derya-said çiftinden de.. müjdeli haberler aldık.. allah hepsinin bebeklerini analı babalı,büyütsün.. sağlıklı,şanslı ve uzun ömürlü olsunlar inşallah..(uzunca alkışlandı..)
sağolun.. bu gece,farklı ve unutulmazdı.. biraz da bizim katkımız olsun diyoruz..   hanımlar,buyrun.. ben uyarım size..

menekşe-- çiğdem,yusuf bey.. şarkı isteyin..
yusuf-- ne çalar.. söylerseniz,dinleriz.. menekşe hanım.. bizim için,
lütuf bu..
menekşe-- rica ederiz.. irem,beyaz giyme toz olur..

başımla olur dedikten sonra çalmaya başladım..
menekşe de,çokk güzel söyledi..
http://www.youtube.com/watch?v=G8RlqTXCaA4


biz alkışlanırken.. saidle derya geldiler.. hepimiz kalkıp,sarıldık.. tokalaşıp ,tebrik ettik deryayı.. marufla,zübeyde de.. çok samimilerdi..
onlar ,gençlerin masasına giderlerken..

irem-- derya,şarkı seç..

derya-- (gülümseyip) bebeğim,olabilir.. tabi mümkünse..
irem-- mümkün canım..
menekşe-- mikrofonu al irem..
irem-- (aldım,  ziyanın nameleri eşliğinde )

Elini son defa yanağıma koy
İstemiyorsan giderim giderim
Serin bir sonbahar akşamında söz
İsmini unutur silerim silerim
Tuttuğun kalem olsa yüreğinin elleri
Bir defa daha yazsa bebeğim bebeğim bebeğim

Eğer bir masal perisi
Girerse rüyalarına
Öldü dersin gül güzeli
Tılsımını kaybetti

Uğruna döktüğüm gözyaşlarım için
Yağmurdan özür dilerim dilerim
Kuruttuğun kızıl gülleri alıp
Senin için senden geçerim
Tuttuğun dalım olsa yüreğinin elleri
Yine bana yasla bebeğim bebeğim bebeğim.

söyledim..

alkış,ıslık birbirine karışmış ken..
irem-- burhann.. darbukayı sacide ablaya getirir misin..
burhan-- tabi kii..

sacide hanım da,aldı..
ziya-- irem giriş senden.. hatasız kul olmaz..
irem-- pekii.. sonra merak etme sen söyleyeceksin.. ama gerektiği gibi..
ziya-- (gülerek ) anlaştık..
ay ikisini de,harika çalıp.. söyledi.. bizlerde gereken yerlerde eşlik ettik..

çok alkışladık,çokk..

Hiç yorum yok: