Translate

25 Temmuz 2013 Perşembe

1899.bölüm..

kahkahayla gülerken... said geldi aramıza.. çok heyecanlı,yanakları kızarmış.. gözlerinin içi gülüyor..ellerini kaldırıp..

said-- durun,lütfen.. size..birşey söyleyeceğim..
maruf-- (durduk hepimiz ) saidd,ne oldu sana..

orhan--(gülümseyerek )  hali aynı bana benziyor değil mi ,menekşe..
menekşe-- evet.. ama sen zıplıyordun..
tuğrul-- (güldü ) ben duyduğumda nasıldım, elaa..
ela-- elektrik çarpmış gibiydin,tuğrul.. ama gözün bozulmamıştı daha..

güldük hepimiz..
nedim-- aa,gözünüz aydın..
tuğrul-- sağolun..
maruf-- tebrik ederiz..
tuğrul-- teşekkür ederim..
nedim--ama kusura bakmayın.. en özgün sevinme  bana aitmiş..
bülent-- yaa,ne demezsiniz..
kahkahayla güldük bu sefer..

cafer-- saidd,bize müjde mi vereceksin..bak, tecrübeliler öyle diyorlar..
said-- evetttttttt.. bir bebeğimiz olacakmışşş..

en az onun kadar coşkuluyduk bizde.. hesapsızca,zıpladık sarıldık .. kutladık saidi.. ama vahide hanım,rekin ve marufla sarılmaları yok mu.. bitirdi bizi..

zübeyde-- derya nerede,onu da kutlayalım..
said-- (terini silip,kravatını gevşetti ) söylerken ben olmayayım dedi..
hava almaya çıktı..
maruf-- (elini omuzuna ,koyup.. ) o zaman ,karının yanına git.. hava alıp,gelin.. onu da kutlayalım..
said-- tamam.. (tunayla benim önümüzde durup) minnettarım..
tuna-- estafurullah,said.. biz birşey yapmadık..

anahtarı verip, koşarak çıktı salondan..

bekir bey,oturduğu yerden elini kaldırıp..
bekir-- iremm.. ne olmuş..
irem--  % 25 isterimm..
kahkahalarla gülerken..

ziya-- (pistin kıyısına gelip.. )ben; tercüman gerekmemesi için..  hareketlerle anlatacağım bekir ağa.. yüzde de,istemiyorum.. vücut dili ortak nasılsa,seyredin..

hiç bu kadar güldüğümü bilmiyorum.. hepimizi kırdı geçirdi.. abartısız,doğal ama rahatsız etmeyen hareketlerle bebek olacağını anlattı.. en son da,güya kucağında olan bebekle.. bekir ağanın yanına gidip.. itina ile kollarına bıraktı.. kıyamam.. o da.. " maşşallah.." demez mi..  kahkahayı siz tahmin edin artık..
gösteri muhteşemdi.. dakikalarca alkışladıktan sonra ,yerimize oturduk.. ..

Hiç yorum yok: