Translate

25 Temmuz 2013 Perşembe

1895.bölüm..

orkestra elemanları,ara verdiklerinde..
mehmet bey de, dans için ayağa kalkmış demek ki..  

mehmet-- (seslendi ) ziya bey.. dans edecektik ama ara verildi.. erteleyelim mi,yoksa bizim için bir şarkı  lütfeder misiniz..
ziya-- estafurullah.. siz şule hanımı dansa kaldırırsanız, söylerim..

barbara-- hiç umudum yok,ziya bey.. şule hanım seviyor ama belli etmemeye kararlıydı..

ziya-- (el ele kalktıklarını görünce, gülerek) fikri değişmiş,demek ki..  beyler ,eşlerinizle ..piste buyrun,lütfen..

bizim masadakiler ve Adanadan gelenler.. hepimiz kalktık.. ziya da,hem dans ediyor.. hem söylüyor...

ziya--
bu gece bir başka çöktün içime
seni andım durdum sabaha kadar
okudum bendeki tüm mektupları
okudum ağladım sabaha kadar

 ziya-- iremm..
irem--
anılarla doldu taştı boş odam
andıkça kanadı içimde yaram
bir hayalin vardı birde sigaram
seni içtim durdum sabaha kadar


 ziya-- menekşee..
menekşe--
biran kulağımda çınladı sesin
ruhumu dolaştı ılık nefesin
uykuyu gözümden sildi hasretin
gözümü yummadım sabaha kadar
 seni seni içtim sabaha kadar
seni seni andım sabaha kadar

ziya-- beraberr..

anılarla doldu taştı boş odam
andıkça kanadı içimde yaram

bir hayalin vardı birde sigaram
seni içtim durdum sabaha kadar
seni andım durdum sabaha kadar
seni içtim durdum sabaha kadar

ziya-- devammm..
Yıllar geçse de üstünden (org çalan arkadaş,oturdu..çalıyor )
Bu kalp seni unutur mu
Kader gibi istemeden
Bu kalp seni unutur mu

ziya-- iremm..
irem--
Bir hasretlik yüzün vardı
İçimde bir hüzün vardı.
Söyleyecek sözüm vardı.
Bu kalp seni unutur mu.
Bu kalp seni unutur mu.
Kalbim seni unutur mu.

ziya--menekşee..
menekşe--
Anlamı yok tüm sözlerin
Sensiz geçen gecelerin
Yaşanacak senelerin
Bu kalp seni unutur mu
Bambaşka bir halin vardı
Fark etmeden beni sardı
Benliğimi benden aldı

irem--
Bana aşkı veren sendin
Sonra alıp giden sendin
Yollarımız ayrı derdin
Bu kalp seni unutur mu..
Oysa düşlerim başkaydı
Birden bire yarım kaldı
Yaşanacak çok şey vardı
Bu kalp seni unutur mu
Bu kalp seni unutur mu
Kalbim seni unutur mu

ziya-- beraberr..
Bambaşka bir halin vardı
Fark etmeden beni sardı
Benliğimi benden aldı
Bu kalp seni unutur mu

Bu kalp seni unutur mu
Kalbim seni unutur mu
Bu kalp seni unutur mu
Bu kalp seni unutur mu
Kalbim seni unutur mu

alkışı anlatamam size.. teşekkür ettiler,üçümüze..
mehmet bey,çok mutluydu.. şulenin bakışı da,birşeylerin değiştiğinin göstergesiydi sahiden..

orkestra elemanları yerlerine dönüp,çalmaya başladılar.. pistteyiz de zaten..  uyum sağlamak adına biraz oynayıp.. tunayla yerimize döndük..
bizim masada kimse yok..

tuna-- unutur mu..
irem-- unutmaz.. ama pek ala ,unutmuş gibi yapabilir..

tuna-- üstelik dediğin neydi..

irem-- (bir sigara yaktım) derya hamileymiş.. biz konuşurken,vahide hanım müjde vermedin mi,irem hanıma dedi.. anladım ve verdi dedim..  saide söylememiş.. ve  düşünmüyordu.. belki de hiç bilmeyecek.. iyice anladım ki; annenin kaderi,çocuğuna miras kalıyor..kadersizsen,hiç değişmiyor.. her yerden darbe alıyorsun.. doğacağı bile meçhul,masum bir yavru var.. ve ben biliyorum..  ne yapmalıyım,söylesene..

tuna birşey demeden.. kolunu omuzuma koydu.. parmaklarının kavraması,güç veriyor da..  ben tatsızım..

tuna-- ben geldiğimde,kiminle konuşuyordun.. sarmaşıklara bakman
normal değildi de..

Hiç yorum yok: