Translate

23 Temmuz 2013 Salı

1893.bölüm..

mahmut bey,çeviriyor maruflara..

irem--  cevap veriyorum..  tehdit etmedim ki,yapabilirim dedim..
 o da ,gerekli mesajı aldı..
sağolsunlar,beni yiğen olarak kabul eden birkaç kişi var.. abiciğim..
bazıları sülalemi tanıyıp,bebekliğimi biliyormuş.. bazıları,sonradan olmuş.. fark etmiyor..  allah hepsine selamet versin..

bekir-- sağol..

eren-- anlaşıldı.. bende size, amca diyebilir miyim bekir bey..
tuğrul--(gülerek)  erenn.. onların amca -yiğen ilişkileri çok farklı..
birbirlerini  zorlayıp.. nazlanıyorlar,hisseler havada uçuşuyor..
irem,işi çözmüş de.. bekir bey,seni yorar.. hiç imrenme bile..

bekir-- doğru,hala demek istiyorsan.. diyebilirsin eren..
eren-- vazgeçtim..
güldük..

orhan-- bilmece gibisiniz.. sizi,dediklerinizi anlamak.. beni zorluyor inan ki..
yaşlandığımı hissettiriyorsunuz..
bülent--  delikanlı abim.. yaşla alakası yok..mesela -dönemsel farklılık gösterse de-bende tunayı anlamıyorum..
özellikle hasat zamanı, o kavurucu sıcakta .. ..tuna,özüne dönüyor .. oluyor ,bir barut fıçısı.. yaklaşan, nasibini alıyor.. saçlarımın,dişlerimin dökülmesi.. sayesindedir..
güldük..

tuğrul-- o sıcakta,sende arazide çalış da.. nasıl kişilik değiştiriyorsun,görelim bülent bey..
tunayı taktiri hak ediyor.. sorumlu olmak farklıymış..  ben bir ayda mahvolmuştum..  ışıklandırmayı iyi ki yaptırmış.. ancak geç saatte..  kanala girince kendime geliyordum..
yorgunsun ama  sineklerle,boğucu havada.. uyuyamıyorsun ki..
sabah güneş doğmadan..... bir kanal ziyareti daha..

irem-- (abim hala anlatıyor da.. bizim,kurbağalı doğal kanalımıza düşeceğim ..geldi aklıma.. yüzümü buruşturup ) abii.. konuyu değiştirir misin,lütfen..

tuna bana bakıp.. gülünce..
tuğrul-- (göz kırpıp ) hayırdır.. kötü bir anı'n mı var..
yeliz-- çocukluğunda,kanala mı düştün yoksa..

irem-- düşmedim,kötü de değil.. ama sormayın.. bana hatırlattıkları,hoş değil..
menekşe-- tuna,sen niye güldün öyleyse..
tuna-- menekşe ;burada beraberiz ama herkesin gördüğü,algıladığı ve etkilendiği şeyler farklı değil mi.. onun gibi düşün..

bekir-- irem,çok  merak ettim...
irem-- (kızgınlıkla,döndüm ) hoş değil diyorum ,bekir ağa.. ısrar edersen.. o anı ,sana çok pahalıya patlar.. % 20 ye razı mısın..

bekir-- havada bulut,sen  % 20 yi unut.. söyleme,istemiyorum..  insan fırsatçı olur da.. bu kadar vicdansız ,olmaz canım..
irem-- yolundan yürümeye gayret ediyorum,amcacığım..

eren--  molaa... % 20  senin için.. nedir ki,bekir amcası.. ver yiğenine.. sevinsin yavrucak.. çekirdek alacaktır,belki..

bekir bey,kalkıp ..cebinden çıkardığı bozuk paraları avucuma koydu..  iki buçuk lira ancak vardır..
bekir-- yiğenim, çekirdek alıver..  erenle paylaşırsınız...

kahkahamız çınlattı salonu..

Hiç yorum yok: