Translate

18 Temmuz 2013 Perşembe

1889.bölüm..

hanımlar camın önünden ayrılamadık.. erkekler, girişteki koridora ilerleyip..  sigara yaktılar..  bizi görmüyorlar..

yelize hepsi.. takamadıkları altınları verdiler.. o da teşekkür ediyor..
çiğdem,ela ve gönül.. sokuldular bana..

çiğdem-- anlat bakayım,size ne oldu..
irem-- birşey olmadı,canım..  konuştuk,işte..
ela-- söylesene,konu tijen mi..
irem-- hayır,özel bir meseleydi ela..
gönül-- biz;tunanın  said sizi çağırınca.. bozulduğunu sandık da..
çiğdem-- eğer öyleyse,suç benim.. gaza getirdim.. derhal hatamı telafi ederim, irem.. seni sıkıntılı gördük çünkü..

irem-- daha neler,çiğdem.. said damadımız..bozulma, hata söz konusu değil.. sizlerle de alakalı değil.. açıklamamı istediği konuyu anlattım.. sorun kalmadı..
öğrenmek için,zamansız ısrarından..sıkıntılıydım..her zaman kuzu gibi halini görmeye alışıksınız da..  kocacığım sürpriz yaptı..
 ama bunun acısını çıkaracağıma da emin ol..  siz,eğlenmenize bakın..

barbara ,zübeyde ve liz yaklaşınca.. onlar ayrıldı yanımdan..

barbara-- konu biz miyiz,irem hanım..
zübeyde-- yolda öne geçtiğin için,tafra yapıyorsa.. ilk sıradan, derhal marufun yanına inecek irem..
liz-- nazar mı değdi,size..
irem-- (gülerek,üçüne de baktım) nazarı bilemem ama sizlerin tahmini doğru değil hanımlar.. lütfen canınızı sıkmayın.. mesele özeldi,konuştuk.. bitti.. tamam mı..

tamam dediler.. derya gelirken.. salona girdiler..

derya--  mesele benim değil mi.. tuna bey,kızdı size..
irem-- (ellerini tuttum, gülerek ) derya , tunayı uzun zamandır tanıyorsun.. eğer öğrense ,tepkisi daha farklı olurdu değil mi..
derya--....................
irem-- herkes soruyor da,söyleyemiyorum ki.. incir çekirdeğini bile doldurmayacak, bir aile meselesi olduğunu..
halası yaşlı kadın,burada gürültüden.. dumandan rahatsız olmasın diye.. çiğdemin annesiyle beraber ,eve gidin halacığım demişim de.. halası üzülmüş.. ziyayla zuhal,götürdüler.. ara getirsinler diyorum, ona da yanaşmıyor..
biz ayrı ayrı geldik,arabaya sığmadığımız için.. fırsatını bulamadığından.. söyleyememiş.. piste çıkarken,döktü içindekini..
olan bu hayatım.. seninle,sizinle hiç alakası yok.. anladın mı..

derya-- doğru mu söylüyorsunuz..
irem-- evett.. aşkolsun.. bana inanmıyor musun..
derya-- inanıyorum da.. öyle sandım..
irem-- yanlış sanmışsın canım.. sen nasılsın..

derya-- bilmiyorum.. bedenim burada ama ben değilim..
saidi,o gece  beklemiyordum ama geldi..sarıldı,öptü.. sakinleştirdi beni..
halen, iki gün önceki gibi davranıyor.. hiç bir şey olmamış sanki..
gelmeden  ısrarla kuaföre götürdü,beraber eve geldik.. bana aldığı kıyafeti .. ayakkabı ,çantayı gösterdi..  gayet neşeyle, çantamızı hazırladı..
  niye ve nasıl değişti.. ne oldu,olacak.. hiç bir fikrim yok.. belirsizlik içindeyim..

vahide hanım gelip ,belini tuttu deryanın.. gülerek,kısık sesle..

vahide-- aramızda kalsın,saide sürprizin sırasını bekliyorum dedin   ama irem hanımın bilmeye hakkı var ,değil mi derya.. daha söylemedin ,herhalde.. zıplamadı da..

irem-- (deryaya bakıp,içtenlikle gülümsedim ) söyledi canım.. kimse anlamasın diye zıplayamadım da.. çokk sevindim,vahide hanım.. darısı size olsun.. kutlamalar ,bir arada yapılacak inşallah..

vahide-- ah,. bir atlatsaydık hayırlısıyla..  derya müjdeyi verirken,saidi görmek isterdim doğrusu ..allah tamamına erdirsin ..sağlıklı olsun inşallah..
içim içime sığmıyor, irem hanımm.. teyze oluyoruz, düşünsenize..  

inşallah ,ben de senin gibiyim..dedim.. derya gözleri dolu dolu,sarıldı ikimize de.. 

Hiç yorum yok: