Translate

17 Temmuz 2013 Çarşamba

1885.bölüm..

oh oh maşallah.. gelin,damat dahil.. yeni gelmişler onlarda.. ama kimse daha masalara oturmamış.. herkes pistte.. müziğe uymuş,oynuyorlar..
zaten mekanı kapatmışlar,başka müşteri yok.. biz bizeyiz..
yerimize ilerlerken..

bekir-- iremm,tunaa..

elimi kaldırdım..
irem-- geliriz bekir bey..

çiğdem-- arkadaşlar,iremi getirin.. diğerleri mecburen gelir.. hep beraber otururuz..
tuna-- çiğdemm.. sen oyna,canım.. boğazımız kurudu,bizim..
çiğdem-- olmazz.. başaracak bir gönüllü istiyorum,arkadaşlar..

etolü çıkarıp oturdum.. diğerleri de yerleşiyorlar..
irem-- çiğdem,gaz verme.. yoruldum..

su doldururken..
said-- irem hanımm,sizleri de aramızda görmek istiyoruz.. gelir misiniz lütfen..
irem-- (döndüm gülerek ) memnuniyetle said..  (suyumdan bir yudum içip,kalktım .. masamızdakilere bakıp) hadi gelin..

kalktılar,piste doğru gidiyoruz..
tuna kolumu tutup,durdurdu.. diğerleri kalabalığa karıştılar bile..

tuna-- said, ne alaka gönüllü olma cesaretini  buldu ki.. kırmayacağını
nereden biliyordu da..  yanımda,karımı davet diyor..
irem-- kim gelirse gelsin,kıramayacağım belliydi.. nasıl kalkmam deseydim ki,sen söyle.. said,damadımız bizim..

tuna-- (gözlerime bakıp.. ) şimdi anladımm.. damat, kızımızın açığını buldu..
sende bir şekilde öğrendin.. deryayı kolluyorsun.. halinin nedeni buydu değil mi..

irem-- (başımı sallayıp ) evet.. uyanık olduğunu,çözeceğini söylemiştim de.. bu çok erken oldu..

tuna-- iş başka,özel hayat başka.. sen tolore edip..çalışmasına izin vermiş olabilirsin de.. karı koca arasına niye giriyorsun ki.. derya tahmin etmeli ve dürüst olmalıydı.. saide kızmaya senin de,onun da hakkı yok..
saidin de, tavrından cesaret alıp.. seni çağırmaya hakkı yok..
bu ufak tefek,asiliklerinden değil hayatım.. şu karışma huyundan vazgeç artık..
biliyorsun her iyi niyetli yaklaşımının sonu, iyi olmuyor.. birazda beni düşün..
güya eğlenmeye geldik..şimdi bu sinirle piste mi,çıkayım.. oturayım mı.. burayı terk mi edeyim.. sen söyle..

Hiç yorum yok: