Translate

17 Temmuz 2013 Çarşamba

1884.bölüm..

irem-- (kırmızı ışıkta,öndeki taksiyle yan yana geldik.. camı açtım.. tuna da açtı) tuna daha çok var mı..
tuna--yok,geldik sayılır.. hava yağışlı ,akşam trafiğinde ancak ilerliyoruz.. yoruldun mu..
irem-- biraz.. ama daha önemli birşey var.. .. flört sonlanmak üzere..
tuna-- niye..

irem-- sor,anlatır.. ters düştüler.. akıl ver,samimi olsun..
tuna-- başarısızlığımız var.. akışına bırakmak en iyisi..
irem-- ama başarılarımızda var.. minik bir uyarı,işe yarayabilir değil mi..
sarı ışık yandı o sırada..
tuna-- ayrılma arkamızdan..
irem-- bak senn..
yeşil ışık yanınca.. ben öne geçiverdim..

zübeyde-- irem.. tuna bey,kötü birşey mi söyledi..
irem-- yoo.. ayrılma arkamızdan dedi.. emirlere dayanamam biliyorsun..
zübeyde-- emir değil ki, o.. yol gösteriyor sana..
irem-- biliyorum.. ama beni tanıdığından,söyleyiş tarzına dikkat etmeliydi..

barbara--siz evlisiniz,birbirinizi tanıyorsunuz ve hafifletici sebepleriniz,toleransınız olmalı.. çok seviyorum dediğin halde, neden bu kadar tepkilisin..

irem-- doğruu.. ama benim de ,sebeplerim var.. toleransı ondan bekliyorum..
(gittiğimiz eğlence mekanının ışıklı tabelasını görünce ) geldik zaten..

zübeyde-- yani,kusura bakma da.. toleransı çoğunlukla tuna bey
göstermiyor mu , zaten.. üstelik ,şimdi ki niyeti de belli.. neden geriyorsun adamcağızı..
irem-- hah hah hah.. bu gerginlik değil,adrenalin hayatım.. monotonluğu engelliyor.. bilmem anlatabildim mi..

zübeyde--barbara-- hah hah hah..

sağa sinyal verip.. yanaştım giriş kapısına.. çantalarımızı alıp,indik..
valeye anahtarı verdim.. beyler de,arabadan indiler.. yanımıza geldiklerinde..

elimi uzattım tunaya.. tuttu..
maruf da,zübeydeye uzattı elini.. o da tuttu..
cafer beyle barbaraya bakıyoruz.. onlar da,birbirlerine bakıyorlar..
nihayet cafer bey gülümseyerek elini uzattı.. barbara baktı,baktı ve tuttu..

ben tunaya dönüp..
irem-- sevineyim mi,ne olurr..
tuna-- hayırr.. sen,çok oluyorsun asi hanım.. birazda beni sevindir..
irem-- olurr.. öperim hemen..
tuna-- hah hah hah..

maruf-- evett,artık içeriye girebiliriz.. etrafınızdakilerle konuşmayın,dinlemeyin.. ellerinizi bırakmadan eğlenin,lütfen.. tutulması zor oluyor..

cafer--barbara--irem--tuna--zübeyde-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: