Translate

16 Temmuz 2013 Salı

1881.bölüm..

ziya koluna girdi halamın,yürüyorlar.. bizde cafer beyler ve maruflarla arkalarındayız.. hanımlar önde,beyler arkamızda..
tuna ufuğa,babana sorarız dedi.. onun elini tutuyor..

muazzez-- meleği affettin mi..
ziya-- eh işte,zorunda kaldım..
muazzez-- iyi yapmışsın.. aferin.. zuhal ,memnun musun ziyadan..
zuhal-- memnunum,hala..

muazzez-- güzell.. ziya,sen..
ziya--  bunu bana  soranlara,aldırmıyorum ama sen,başkasın.. memnunum muazzezciğim..
muazzez-- sağol.. hep memnun ve mutlu olun inşallah.. madem memnunsunuz,torun isteyebilirim o halde..

ziya-- (gülerek ) tabi kii..
zuhal-- isteyenin bir yüzü karaymış .. ama ben zenci olmayı sevdim hala.. bilmem anlatabildin mi..
muazzez-- hee,anlattın.. dil, pabuç gibi maşallah..
zuhal-- konuşmama neden olanlar,o papuçtan daha nasibini almadılar..  tavrım sana değildi,hala..

ziya-- hatasızz..nınınım.. nınınım.. kul olmazz..
zuhal-- geç bunnlarıı..

muazzez--irem-- tuna-- hah hah hah..


dışarıda.. yağmur başlamış.. ziyanın arabası hemen kenarda olduğundan halam oturdu.. tuğrul abim de,otobüsün kapısında ufuğu bekliyor muş.. tuna anlattı.. ufuk da çok isteyince.. tamam dedi...

ziya-- (ufuğu da,bindirdi.. bize bakıp ) gidiyorum..
tuna-- tamam.. ziyaa dönüş yolu,sana çok uzun gelecek sanırım ..
ziya-- (gülerek ) öyle olacak gibi..
irem-- zuhall,bizle gelsene sen.. otobüsle gidelim..
zuhal-- aa.. olmazz..
irem-- ziya,elimden geleni yaptım bak..

maruf-- ne oldu,ziya..
ziya-- aktarın marufa.. bindik bir alamete,gidiyoz kıyamete..

irem--tuna--zuhal-- hah hah hah..

onlar,otobüsler ve gelin arabası hareket ettiler.. tuna,arabayı getirirken.. bende özetle bahsediyordum..

mahmut beyler ,nedim beyleri almışlar.. mr.smith de,bbc nin özel minibüsüne kurulmuş.. bekir beyler,özcan ercan ve birçok kişi var..

eren abimin arabasında da, menekşeler oturuyor..  o durunca diğerleri de,durdular..
eren-- (camı açtı..)  iremm.. niye bekliyorsun..
irem-- arabayı getiriyor tuna.. siz gidin,abiciğim..

mahmut-- sığarız,irem hanım.. buyrun..
mr.smith-- maruf bey,cafer bey.. hanımlar.. beraber gidelim..
irem-- (gülümsedim) çok sağolun.. tunayı bekliyoruz.. araba var..
yolunuzdan alıkoymayalım sizi.. görüşürüz..

tamam diyerek hareket ettiler arka arkaya..
tuna nerede kaldı diye bakınıyorum ben.. maruf hepimize sigara verdi,yaktı..

cafer-- ne oldu,barbara.. üşüdün mü..cekedimi verebilirim..

Hiç yorum yok: