Translate

15 Temmuz 2013 Pazartesi

1880.bölüm..

batu-- pardon sözünüzü kesiyorum ama ziya bey,biraz konuşabilir miyiz..
ziya-- tabi,buyur.. kimse yabancı değil.. burada söyleyebilirsin.. ama konu başkasını ilgilendiriyorsa.. hiç araya girme derim..
batu--..............

çiçek,tamer..candan,melek ve burhan da yaklaştılar yanımıza..
hepimizle selamlaştılar.. candan ziya ve zuhali öptü.. sonra,meleğin elinden tutup..
candan-- özür dileyecek bir kuzen var,ziya..
ziya--.......................

melek-- ziya,zuhal.. özür dilerim.. saçmaladığım için.. affedin lütfen..
zuhal--  (gülümseyerek ) melek,olur böyle şeyler.. unuttum ben..

irem-- sıra azalmış.. biz geçelim,siz gelin..

onları yanlız bırakıp,sıralandık arka arkaya.. bekir bey ve sacide abla büyük diye halamın yanına gittiler,konuşuyorlar.. tuna da, takıları alıp geldi..

irem-- vahide hanım,ahu ve ilter niye yoklar..
vahide-- (gülerek ) ilter beyin annesi, dün gece sürpriz yapıp  ziyaretlerine gelince.. sevinmişler ve gideceğiz dememişler.. siz de,dönmek için.. acele etmezsiniz.. bedriyle,ben idare ederim dedi..  selamları var..
irem-- as.. sevindim..

bülent--(yelizle el ele yanımıza geldi.. görüşmedikleriyle tokalaşıp,konuştuktan sonra..  )  tuna,irem.. biz hastaneye gidiyoruz..

tuna-- hayırdır,ne oldu..
bülent-- (gülerek) vedalaşacağız  (kısık sesle) bekir beyin oğlu için..
bir umut var da..çok riskli..  ameliyat imkanları sağlanabilir mi.. konuşup,değerlendirme yapacağız..

irem-- arabanın anahtarını vereyim,dur.. bebeklerle,rahat edersiniz...
bülent-- araba var.. merak etme.. (gülerek) borcumu da kapattım.. sağol..

irem-- (güldüm,yelize bakarak ) rica ederim,kardeş.. kazancınızdı,güle güle kullanın..
yeliz-- sağol..
bülent-- inşallah.. hadi görüşürüz..
tuna-- güle güle..

acaleyle,gittiler.. onları yine bir arada ve iyi görmek çok mutlu etti beni..

bekir-- iremm ? birşey mi olmuş..
irem-- (gülümsedim ) yok bekir bey.. bebeklerden dolayı.. eve gitmeleri gerekiyormuş,gelecekler..
bekir-- hıı,iyi..

********

nihayet bizlerin de.. takı ve fotoğraf merasimi bitince.. ben ufuğun elinden tuttum.. tuna halamın koluna girdi.. arabaya götürüyor.. herkes dışarıya çıktı..
mehmet bey iki otobüs tahsis etmiş.. biniliyormuş.. çiğdem ve yusuf bey de yakın arkadaşlarıyla beraber konuşuyorlardı..

ziya-- abi.. çiğdem hanımın annesi,kızı benim arabadalar.. evlerine gideceklermiş.. rahat edemeyiz demişler.. halayı da çağırdılar.. ne dersiniz..

muazzez-- olur oğlum.. giderken ,bize fıkra da anlatırsın..
ziya-- ama gamzeli olmaz,hala.. demet var..
ufuk-- demetin gamzesi varsa,bende geleyim mi..
zuhal-- oo,yandık.. aile boyu gamze seviyorlar..

tuna--irem-- ziya--muazzez-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: