Translate

13 Temmuz 2013 Cumartesi

1878.bölüm..

gönderdiğimiz çiçeklerimiz de,sıralanmış platforma..

üç bloğun en ön sırasında oturan mr.smith,ercan..özcan beyler ve radyo çalışanları olduğunu tahmin ettiğim kişilerle  tokalaştık.. bülentle de,sarıldık.. bebekleri neredeyse artık.. yanlarında değildi..

 arkadakilere ulaşamıyoruz..
derya said..songül,çiçek,şule,melis.. yasemin,anar..vahide hanım,rekin.. faruk,mehmet beyleri.. ziya,zuhal.. nedim,gülderen.. mahmut,güzide.. maruf,zübeyde.. kevin,liz..  barbara,cafer bey.. bekir,sacide çiftini de gördüm bu arada..hıı,tuğba hanım ve çetin beyde  gelmişler..  hepsi de,çok şık..
halama takıları teslim ettim.. tuna da,ikinci sıradakilere başıyla selam veriyor.

sesimi yükselterek ..

irem-- sevgili misafirler.. bir dakikanızı rica ediyorum.. (uğultu kesildi bir anda ) ben irem kara.. yurdun ve dünyanın çeşitli yerlerinden,gelip.. onurlandırdığınız için.. çiğdem hanım ve yusuf bey adına.. hepinize teşekkür ediyorum, hoşgeldiniz..  dostların yanlarına gidemiyorum,kusura bakmasınlar..  nikah sonrası,telafi ederim. ( tunaya bakıp) sıra sende ..

tunada gülerek,çevirdi dediklerimi.. biz halamların yanına otururken..
alkışladılar..

muazzez-- gelinn,nazarlığın var mı..
irem-- var,hala..
tuna-- erenn,bizim de fotoğrafımızı çek.. anı olsun..
eren-- tamamm..

abim çekti ikimizi.. sonra geniş görüş açısıyla çekti, birkaç poz..
tuna kulağıma yaklaşıp..
tuna--erenin nikahında,hiç resmimiz yok.. bari bunda olsun dedim..
irem-- (bende ona yaklaştım) evet ,tanımadın.. beraber yok.. ama benim tek bir resmim olacak..
tuna-- görmedim.. kim çekti ki..
irem-- tuğrul abim,fotoğrafçıya çek demiş.. flaş patladığında,ters ters
baktım ama onun patileri malum, yere basmıyordu..
tuna-- hah hah hah.. o resmi istiyorum..
irem-- gönülün albümünde,görmüştüm sanırım..

ela-- irem,geliyorlarmış.. bu konfetileri kim atacak..
tuğrul--bana ver.


çiğdem ve yusuf bey alkışlarla salona girdiklerinde.. abim konfetileri attı.. masaya otururlarken ..memur da geldi..   nikah memurunu beklemişler meğerse..  telaşla.. geciktiği için,özür dileyip.. şahitleri çağırdı..orhan abiyle,özcan bey yine alkışlarla gittiler..

rutin konuşmalar yapılıp.. imzalar atılırken.. ben dua okuyordum.. niyeyse hüzünleniyorum,böyle zamanlarda.. demetin; anne annesinin yanına oturup,  şaşkınlıkla etrafına bakınması da içimi burktu..
kağıt mendilimle.. göz pınarlarımda biriken yaşı aldım..

tuna-- (fısıltıyla) ne oldu..
irem-- hiç.. demete baksana..
tuna-- onun adına sevin.. yavrucak baba sevgisini ,ilgisini tadacak..
irem--........................


nikah kıyılıp.. alkışlarla..  yusuf beyin,çiğdemin duvağını açması.. öpmesi ve sarılması  etkileyiciydi.. sevgisi hissediliyordu yani..
tebrikleri kabul etmek için.. platformdan nihayet el ele indiklerinde.. herkes bir anda takı sıralasına girdiler..   biz acele etmedik.. ama kalktık yine de..

ikinci sıranın başında durup.. bana doğru gelen..herkesle,tokalaştım.. hanımlara samimiyetle sarılıp, öptüm.. tunada tokalaşıp hoşgeldiniz diyor..
gruplaştık..

tuna--saidd,deryanın nesi var.. canı sıkılmış sanki..
maruf--bende sordum ama söylemediler tuna..
said-- demek ki,söylenecek birşey değilmiş abi..

tuna-- deryaa...

Hiç yorum yok: