Translate

12 Temmuz 2013 Cuma

1877.bölüm..

nikah sarayının geniş park alanına girdik.. merdivenlere yaklaştı batu bey.. bizde epeyce uzağa park edip,indik..  kalabalıkla beraber yürüyoruz.... maşallah misafirler akın akın geliyorlar.. çiğdemler içeriye girmişler..çünkü merdivenler konfetiyle kaplıydı..
 candan-tamer.. batu-melek; .eren-gönül ve bizlerle tokalaştılar..  bekliyorlardı kenarda.. ayaküstü konuşulurken..

irem-- tunaa,kuaföre gittiğim çantam hangi arabada.. takı içindeydi..
tuna-- gönülün arabasına koyduk.. eren anahtarı ver,ben alayım..
eren abi verdi..

eren-- içeriye girelim hadi..
irem-- ben tunayla gelirim..
batu-- biz buradayız,eren bey.. siz buyrun..

orhan abilerle ,beraber  girdiler salona..
tamer sigara ikram etti.. yaktı..

batu-- (gülerek) tuna beyin,yol tarif edip.. bizi buluşturacağını ,hiç ummazdım doğrusu..
candan--  halden anlamaz sanıyorsun,sende..
tamer-- irem hanım isteyince, sesi çıkmamıştır..
irem-- (güldüm )tunadan daha iyi,halden anlayan bulamazsın.. ama melek aramamış olsa.. ben ne dersem diyeyim ,tarif etmezdi..
ve aklı karışık,buluşmanıza vesile olacağını atladı sanırım..

candan--batu--melek--tamer-- hah hah hah..

candan-- muhteşem olmuşsun irem.. aklının karışması  normal,bence.
irem-- sağol da.. konuyu kapadım.. tuna geliyor..

tuna gelip,takı kutularını koyduğum poşeti bana verdiği sırada..

burhan-- merhaba..
batu-- oo,burhann.. bu ne güzel sürpriz.. merhaba,nasılsın..
tokalaştılar..
burhan-- iyiyim,siz nasılsınız..
batu-- bende iyiyim..
tamer,candan melekle de tokalaştılar..

tuna--irem--  hoşgeldin,burhan..
burhan-- (çok yakışıklı olmuş,yine ) sizde hoşgeldiniz.. (gülerek) ekibiniz içeride.. vahide abla.. tuğrul bey,bekir beyler.. maruf bey.. gülderen hanımlar.. güzide hanımlar size yer ayırmışlar.. nereye oturacaksınız bilmiyorum,irem hanım..

irem-- sağolsunlar.. hepsinin gönlünü alırım,geceki yemekte.. beni bırakta,sen nereye oturacaksın.. o belli mi..

burhan gülerken.. tuna bana baktı..

batu-- sorunun güzelliği karşısında,dilim tutuldu.. bravo..
tuna-- irem, bilmediğim ne..
burhan-- çiçek de gelmiş,tuna bey.. anlam yüklemeyin de.. beraber oturuyoruz..

tuna--hımm.. sen çağırmadan gelmesi, çok ilginç..
gençler sizi tutmayalım.. buyrun ..

melek--candan-- burhan--batu-- olmazz..
tamer-- beraber gireriz,demiştik de..

tuna--irem-- hah hah hah..


***********

girdik hep beraber.. çiğdemin annesi ve kızı.. karşıladılar..
nasıl büyümüş ve güzelleşmiş maşallah.. gelinlik de,çok yakışmış..
annesiyle tokalaşıp..demeti öptük.. gençler,burhanın önderliğinde ilerlediler.. salon tıklım tıklım..

tunayla el ele yürüyoruz..
tuna-- becerikli,biliyordun değil mi..
irem-- hımm.. yeni öğrendim ve etkim yok.. yemin bile edebilirim..
tuna--................ iyi,inandım.. hoşgeldiniz diyelim de,abimlerin yanına oturalım..
irem-- tamam da,nasıl tokalaşacağız..o kadar kişiyle..  dar,geçilmez....
tuna-- bir yol bulursun nasılsa..
irem-- evett, buldumm..

Hiç yorum yok: