Translate

11 Temmuz 2013 Perşembe

1876.bölüm..

tuna yerine oturunca.. camı kapatıp.. durumu özetledim ve ahizeyi verdim.. tarif etti.. bir buluşma noktası belirlediler,yakınmış teyzelerinin evi.. hemen çıkacaklar,tuna da oyalayacak..

telefonu kapattığında..
irem-- tunaa,bahane mi arıyordun..
tuna-- (gülerek ) aramızda kalsın da.. evet..
irem--menekşe-- hah hah hah..

orhan abi,kapıyı açtı..

orhan-- fıkrayı ,bende duymak istiyorum..
menekşe-- hiç şansın yok,kocacığım.. ama bahane arıyordum desen olurdu..
orhan-- vicdansızlar.. menekşeme ne yaptınızz..

tuna--irem--menekşe--hah hah hah..

*******

çiğdem-yusuf çifti ve gönül.. fotoğrafçıdan çıkıp.. arabalarına bindiler.. hareket edilirken..
tuna öne geçip,batuya takip et dedi.. itiraz edemeden arkamızdan geliyorlar..

orhan-- tuna ,saat dört buçuk.. yolu uzatmanın manası ne.. kestirmeden gitseydin ya..
menekşe-- ben deniz havası almak için.. sahilden gitmesini istedim.. daha zaman var.. nikah salonuna da, çok yakınız nasılsa..

orhan-- peki karıcığım.. sen istediysen,sahilde durabiliriz bile..
menekşe-- evet,evet.. duralım.. çiğdeme de iyi gelir..
orhan-- ya sabır,ya sabır..

irem--tuna--menekşe-- hah hah hah..

buluşma yerine geldiğimizde,candanın arabası bekliyordu..
sinyal verip arabanın arkasında durduk.. diğerleri de peşimizde durdular mecburen..
 batu gelip,tunanın camını tıklattı.. camı açınca da..

batu-- tuna bey,birşey mi oldu.. abbas soruyor..

tuna--irem--menekşe--orhan-- hah hah hah..
tuna-- (gülerek,önümüzdeki arabadan inen meleği işaret edip) bak ve kararı sen ver..

görünce,öyle çok sevindi ki.. yüzü aydınlandı adamın.. melek de,çok güzel olmuş.. birbirlerine doğru yürüyüp.. sarıldılar.. hemen önümüzdeler tabi..
candanla,tamerde arabadalar.. arkaya dönüp,gülerek el salladılar .. bizde karşılık verdik..

orhan-- menekşee..
menekşe-- ne var,orhan.. çiğdemle yusuf.. candanla tamer,arabada yanlızlar.. batuyla melek de,kavuştu.. bizde deniz havası aldık..buradan gitmek hepimize iyi geldi işte..
orhan-- pess..

tuna--irem--menekşe-- hah hah hah..

batuyla melek,el ele..gelip..  açık olan camdan içeriye bakarak..

batu-- çok teşekkür ediyorum..
tuna-- rica ederiz.. abbas sıkıntıdadır,öne geçebilirsin artık..
batu-- (gülerek ) bence,siz önde olun.. yoksa nikah salonuna gitmeyebilirim..
irem-- olurr.. peşinize takılır,  beraberce gezeriz..
batu-- iyi canım,evlensinler madem..

tuna--irem--melek--orhan--menekşe-- hah hah hah..

onlar yerlerine geçtiler.. tuna,candanı sollayıp.. öne geçti.. hep birlikte gidiliyor.. denize bakarken.. iç geçirince..

orhan-- irem,sen ne istiyorsan.. nikahtan sonraya kalsın.. yusufu bayıltmayalım.. çokk heyecanlıydı..
irem--(gülümsedim) hemen birşey istemiyorum orhan abi.. düşündüğüm şeyi,diledim sadece..

menekşe--yapılabilecek bir şeyse,tuna bir yolunu bulur..bence..
tuna-- (bana bir an bakıp) aklıma geleni dilediysen.. beş yıl sonra,emrin olur.. çırağan sarayında yaparım..
irem-- hah hah hah.. yok, o değil..
orhan-- değilmiş de,beş yıl sonrası için..çırağan sarayında ne yapacağını merak ettim..

tuna-- düğün.. biz evlenirken,irem istememişti.. keyifli değildi,pek..
sonra çırağanı görünce,çok beğendi.. bende beş yıl sonrası için,yapalım dedim abi..
menekşe-- iyi fikir.. hep beraber telaşsız,eğleniriz..inşallah..

irem-- canımız sağ olsun.. biz iyi olalım da,çırağanda düğün olmasa da eğleniriz menekşe..  içimde uhte kalmış da,değil..
tuna-- ne diledin,peki..
irem-- dün , kutlama yapabilmek istediğimi söylemiştim ya.. onu diledim..
tuna-- bana baskı yaptığının farkındasın ,değil mi..
irem-- (gülerek ) elbettee..
tuna-- sonrasına da, hazırlıklı ol öyleyse..
irem-- hah hah hah.. her daim,hazırım.. ayağımı kaldırdımm..

tuna--orhan--menekşe--hah hah hah.. 

Hiç yorum yok: