Translate

10 Temmuz 2013 Çarşamba

1875.bölüm..

gönülün arkadaşıymış fotoğrafçı.. o da,onlarla beraber girdi..
bizde menekşeyle arabadayız.. erkekler de arabanın yanında konuşup..sigara içiyorlar..

menekşe-- irem,sende istiyorsan.. camı aç ve iç..
irem-- yok yok.. hava serin..
menekşe--  orhanın bahsettiği neydi..

irem-- (arkaya döndüm )ben dün , son dakikada tunaya başvuru yaptırdım ..
çok acele olunca,algılayamadı.. durdukça,pişman oluyor.. vazgeçebilme ihtimaline karşı, kimseye söylemeyelim demişti ama orhan abiye bahsetmiş.. sen yine bilme..

menekşe-- anladım.. hayırlısı olsun..
dün sen giyinirken.. orhanla,tuğrula " irem,gecikmez.. beş dakikada hazırlanır.. fazla özenmese de .. onu görünce,.. -kıskanma konusunda-bana hak vereceksiniz  "demiş.. tuğrulda " sen aklını iremle bozmuşsun..  tamam,kız güzel.. yakıştırıyor da.. ama onun sana bağlı olduğunu ve senden başkasını görmediğini biliyorsun.. eminsin.. kıskançlığına bahane yaratma,bari " diyormuş ki.. .... sen gayet alımlı, inmişsin..
 tuğrul ben bile hak verdim,tunaya dedi.. bu dediklerimi de,sen bilme..

irem-- peki,sağol.. mesajı aldım..

telefon çalınca,ahizeyi kaldırıp..

irem-- alo,buyrun..
melek-- merhaba,irem.. ben melek,nasılsın.. neredesin..
irem-- merhaba hayatım.. iyiyim .. çiğdem ve yusuf beyin, fotoğrafçıdan çıkmasını bekliyoruz.. sen nasılsın,neredesin.. batu beyi de çağırabilirim istersen..

melek--(gülerek ) yok,çağırma.. biz de,iyiyiz..  sınavlarım vardı.. batuyla  bir haftadır konuşamadık.. geleceğim bile kesin değildi de.. öğlen candan ablanın arabasıyla,gelebildik .. teyzemlerdeyiz,doğruca nikah salonuna gelecektik .. .. candan abla,tamere buranın telefonunu vermiş..aradı da, araç telefonunun numarasını ondan aldık..
efendim,batu bey.. uçakta gelirken tamere..
gelin arabasında,benim yanında olmamı..nikah salonuna beraber gitmemizi ..çok arzu ettiğini.. çok özlediğini söylemiş...

 nazlanmasına prim vermem ama ben okul balosuna çağırdığımda .. şartlarını zorlayıp,o geldi.. yerinizi tarif edersen,sürpriz yapıp.. isteğini gerçekleştireyim diyorum..

irem-- aferin sana.. değer vermen güzel.. tarif için.. tunadan yardım almam lazım.. bir dakika bekle..
melek-- tamam..

irem-- (camı açıp ) tuna, gelir misin..
eren-- o da,bahane arıyordu..
tuna-- eren,gönül seni  çağırıyor bak..
eren-- (telaşla sigarayı söndürdü.. etrafına bakarak ) kapı karşımda,daha çıkmadı ki.. sen benimle dalga mı geçiyorsun..
tuna-- yok canım.. benimle uğraşma da,kendine bak diyorum..
eren-- kötü oldu,bu..
tuna--bence de..  içimden geçenleri de,tahminine bırakıyorum..
irem-- ahh ah.. en küçük olmasak, hiç tahminle uğraştırmazdık abim..
yani yorulacaksın demek istedim..

eren-- menekşe--orhan--batu-- tuna--hah hah hah..

*********

Hiç yorum yok: