Translate

9 Temmuz 2013 Salı

1873.bölüm..

menekşe-- sen heyecanlı değil miydin ,irem..

irem-- (gülümseyerek ) ben sinirli,üzgün ve aileme kırgındım.. görevmiş gibi,kuaföre gittim.. evdeki kalabalığı görüp, gelinliğimi giydiğimde birşeylerin farkına vardım da..  ancak tuna geldiğinde,bizim düğün olduğunu anlayabilmiştim.. nasıl bayılmadığımı hala bilmiyorum..

çiğdem-- ben herşeyin farkındayım da.. adapte olamadığım ve endişe duyduğum konular var.. en önemlisi de,demet.. çocuğu profesyonel yardım alıp hazırladık,anlattık.. yusufla da çok iyi anlaşıyorlar.. beni gelinlikle görünce,şaşırmasın diye.. gelinlik giymek istememiştim.. ona da yusuf itiraz etti..
 demete de,diktirdim.. provalara beraber gittik.. yine de tepkisini tahmin edemiyorum..  ziya beyin sayesinde ekonomik olarak rahatlayıp.. evi aldık..
 eşyaları, annemin..demetin odasını hazırlarken.. beraber seçtik,heveslendi..çok memnun oldu..  on günlük iznimiz var.. ben nasıl ayrı kalacağımı.. yeni eve taşındıklarında,nasıl bir arada yaşayacağımızı hiç bilmiyorum..

gönül-- çiğdem,sen ve yusuf bey iyiyseniz.. demete de yansıyacaktır.. aile sıcaklığı.. madem,anlaşıyorlar.. ufak pürüzler olursa,daha kolay aşarsınız.. çok gerginsin ve belli ediyorsun.. biraz gevşe..
önünde yeni bir yol var..  güzellikle,neşeyle başla ki.. hep öyle gitsin..
inan ki,çevrendekiler de.. pozitif-negatif senden etkilenecekler.. derin bir nefes al ve gülümse.. hadi canım..

irem-- gönüll,yönlendirmen çok güzeldi..
çiğdem-- evet,sağol..
gönül-- rica ederim de,henüz yapmadın ki..

çiğdem--( derinnn bir nefes alıp.. gülümsedi.. )ancak bu kadar oluyor..

irem-- (muzur muzur ,güldüm ) yaklaşın da,ben güldüreyim sizi..

fısıltıyla,meşhur baba fıkrasını anlattım..
gönül ,menekşe ve çiğdemin kahkahaları çınlattı salonu.. göz makyajımız bozulmasın derdindeler ama moral buldukları kesin..
müşteriler gelip-giderlerken.. dikkat çekmeden..kasaya gidip, borcumuzu  da ödedim.. çiğdemin parası verilmiş.. biz niye yük olalım onlara,yazık..

yerime gelirken.. kapı açıldı.. eren abi,orhan abi,tuna ve yusuf bey girdiler içeriye..  takım elbiseleri çok güzel.. tıraş olunmuş,yakalarında  bir örnek çiçekler..
damat beye söyleyecek söz bulamadım.. maşallah,çok yakışıklı zaten.. damatlık da, süper yakışmış.. elinde bir kırmızı gül var..

irem--maşallah, yakıyorsunuz beyler..
yusuf-- (gülümsedi ) sağolun.. sizlerde harika görünüyorsunuz..
irem-- hanımlardan ben.. erkeklerden de yusuf bey sözcülük görevi yapıyor herhalde..  konuşsanıza ya..

tuna-- hal mi bıraktın..
eren--nutkumuz tutuldu..
orhan-- menekşemm..
menekşe-- orhanımm..

eren-- öhö öhö.. size ne oluyor..
orhan-- rol çaldık..

tuna--irem--menekşe--gönül-- orhan-- yusuf-- çiğdem-- hah hah hah..

  ücreti ödemek isteyeceklerinden.. menekşe,ben ve gönül dışarıya çıktık.. hava epeyce serin ama..  yağmur yağmıyor neyse ki..ben etolümü,onlarda şık ceketlerini giydiler.. eren abiyle tuna.. eşyalarımızı arabaya koyacaklar..

kaldırımdaki gelin arabası da.. bembeyaz bir jeep.. tül ve gül buketiyle süslenmiş.. az ilerimizde duruyor..

şöför görünüyor da.. hiç dikkat etmemişim..  kapısını açıp,indi..
oo, batu bey miş meğerse.. ..müthiş değişmiş.. kıyafet ve saçla.. geldi yanımıza gülerek..

batu-- merhaba efendim..
tokalaştı,bizlerle..
irem-- merhaba müdürüm.. çok yakışıklısınız,tanıyamayacaktım neredeyse.. yanlız mısınız..

Hiç yorum yok: