Translate

9 Temmuz 2013 Salı

1872.bölüm..

indik,elimde tatlı kutusu var.. kapı zilini çalarken..

tuna-- bekar evine, benim kaldığım eve ve mağazaya gideceğim.. giyinirim orada..
irem-- sırası mı canım,yetişemezsin ve arabayı ben almayı düşünüyordum..
tuna-- araba kolay da,sen yetişemediğimi hiç gördün mü..
irem-- ııı,beni kuaföre götürememiş ve alamamıştın mesela.
tuna-- mazeretim vardı ve söz verdiğim saatte geldim.. (kapı açıldı..karşımızda halam var )merhaba hala.. kimse yok mu da,sen açtın..

muazzez--(gözleri parladı,beni görünce )  varlar da, yukarıda eşya hazırlıyorlar.. hoşgeldiniz,buyrun..

irem-- hoşbulduk hala.. (elini öptüm,o da beni öptü ) nasılsın..
muazzez-- şükür halimize.. sana ne oldu böyle,yavrum.. zafiyet geçiriyor gibi bir halin var..
irem-- iyiyim ben.. merak etme..

tunada öptü,içeriye girdik..

müge-- amcaa..
ufuk-- iremm..

koştular bize doğru,kucağımıza aldık.. öpüyoruz..

yeliz-- oo,hoşgeldiniz.. efe,ege bakın kimler gelmiş..
ufuk-- bakma irem,bakma..
müge-- amcaa,elbisemi beğendin mi..

yeliz--tuna--irem-- muazzez-- hah hah hah..

********
halam az sitemle,beni öptü kokladı.. konuştuk samimiyetle.. bana elleriyle börek yedirdi sağolsun..
diğerleri gelinceye kadar,yelizin çocuklarıyla da ilgilendik.. tabi,ufuk ve mügeyle beraber.. yelizim de,maşallah gayet iyiydi.. vücudu şişliğinden kurtulup, kendine gelmiş.. biraz kilolu görünüyor sadece.. hazırlandığında,yanına gidip..  para zarfını uzattım..
arkadaşı getirmiş,maaşını... bülente vereceğim,buna gerek yok dedi ama..
konuşma diyerek,eline tutuşturdum..

********
yarım saat sonra.. ben,menekşe,ela ve yeliz kuafördeydik..
çiğdemin saçları sarılmış.. makyajı yapılıyordu.. merhabalaştık..
randevulu olunca,başka müşteri kabul etmemiş.. hepimizi aldılar koltuklara.. bir saatte herkesin saçı,makyajı bitti .. giyindiler de..
çiğdemin gelinlik ve ayakkabı giymesine yardım ettiğim için.. ben sona kaldım..

gönül geldi o sırada.. hoşgeldin dedik ona da..

gönül-- hanımlar tuğrul bekliyor,işleri bittiyse buyursunlar dedi..
yeliz-- benim gitmem lazım zaten..
ela-- benim de.. menekşe sen..

menekşe-- orhan bekle dedi.. tunayla geleceklermiş..
gönül-- eren ;bülenti, bebekleri ..ufuğu ve halamları götürdü.. hepinizin valizleri de onun arabasında..yine de, eve gitmeniz gerekiyorsa öznur hanım ve müge var..

yeliz-- sağol canım.. salona gideriz..
ela-- çiğdem hanım,konfeti hariç istediğiniz birşey var mı..
çiğdem-- yok ela hanım.. konfetiyi unutmuşuz,sadece..
ela-- tamam alırız..  görüşürüz hanımlar..

onlar gittiler,gönül gayet şık  ..yeşil kolsuz ,şifon bir elbise giymiş..
benim aldığım takıları da,takmış.. harika görünüyor..iltifatlarımız yersiz değildi yani..  oturdu.. saçına maşa yapıyorlar..

benim de,makyajım bitti.. giyinmek için,arka tarafa geçtim..
vücuduma oturan.. bordo rengi taftadan straples elbisemi,ince topuklu aynı renk ayakkabılarımı giydim..
çıkardıklarımı poşete koyup.. altın takılarımı taktım.. çantam, siyah
etolüm ve poşetimle salona geldim..

menekşe-- vayyy.. kız güzel anacığım..
çiğdem-- maşallahhh.. tuna dağılacak yine..
gönül-- (saçı da,makyajı da bitmiş ) eliticiğim,bu ne hal.. harikasın..
irem-- (gülerek ,koltuğa oturdum.. ) teşekkür ederim,hanımlar..
sizlerde harikasınız..

kuaföre fırçaları açmasını ve saçımı dağıtmasını söyledim..
dediğimi yaptı.. tabi nefis oldu.. sprey bile istemedim..

kuaför bize çay ikram etti,koltuklara geçtik ve kapıdaki kapalı yazısını çevirdi..  müşteriler gelmeye başladı..

sigaraları yaktık..
irem--çiğdem gelinliğin, muhteşem .. duvak,saçlar makyaj da çok yakıştı.. çok güzeldin zaten.. göz alıcı oldun,nefis görünüyorsun.. herşey tamam,bak sevdiğinle de evleniyorsun.. biraz rahatla,bu ne heyecan.. elin titriyor,külü düşüreceksin..

menekşe-- sen heyecanlı değil miydin ,irem..

Hiç yorum yok: