Translate

8 Temmuz 2013 Pazartesi

1869.bölüm..

burhan-- tamamm.. ama söylediğimi duymasınlar.. gece tuna beyle konuşunca.. gözüme uyku girmedi.. çok özlemişim.. bu sabah ben holdingi arayıp.. vahide ablayla,deryayla ve yaseminle konuştum..
songül ve bedri bey hariç ..hepsi nikah için,saat üçte buraya geleceklerini söylediler..vahide ablaya, ne olur songül de gelsin ..hepinizi çok özledim.. nikaha,yemeğe gidin ama gecede bana gelin.. bizde o arada songülle size,pasta börek yaparız dedim.. peki dedi..
 sizi de,bekliyorum..

irem--  ayy,ben kahveyi unuttum..

aceleyle mutfağa girdim.. cezvenin altını kapadığım iyi olmuş.. tekrar altını yaktım.. tunanın açıklamasını da duyuyorum..

tuna--  burhan.. tuğrullar,orhan abiler ..halamlar
gidecek bu gece.. sonrada bülentleri yolcu edeceğiz.. gelmeyi isteriz de, zamanımızın kalacağını sanmıyorum..
burhan--.....................

tuna-- burhan anlasana,ben olursam rahat edemezler.. kaç zamandır,yeni görüşeceksiniz.. siz özlem giderin..

burhan--..........................
tuna-- (sesini yükseltip ) iremm,burhan tafra yapıyorr..

burhan--irem-- hah hah hah..
irem-- (kahveyi fincanlara doldurup,tepsiyle geldim yanlarına.. tuna likör koymuş sehpaya.. ikram ederken ) geç olsa da,uğrarız burhan..

burhan--(aldı, gülerek ) sağolun..

ben de alıp,oturdum.. yaktık sigaraları..

irem--  yüzüğü hala çıkarma mışsın..

burhan-- evet.. artık anlamı kalmasa da,çıkaramıyorum.. nailin sözleri kulaklarımda çınlıyor.. çiçeğe ihanet ediyormuş gibi hissediyorum.. çiçek çıkardı mı..

irem-- biz, yaseminin nişanında görüştük de.. hiç dikkat etmemişim ,burhan....
tuna-- çıkarmamış,parmağındaydı.. gelmezdi sanırım ama çiçeği de
davet etseydin keşke..

burhan-- (içini çekerek ) düşündüm de; hem çalıştığından,hemde ben çağırdığım için gelmezdi..özellikle ,hep beraber olunacak diye reddederdi yine..
birşey soracağım.. bedri bey ,kimdir.. yurtta kaldığından,kızlara ve çiçeğe ders çalıştırıyormuş.. kitaplar getirmiş ve bir iki kerede çiçeği eve bırakmış..
gülten anneyle,biz her hafta konuşuyoruz ondan biliyorum..

irem-- ah burhan, ah.. öfkeni kontrol edebilseydin de,hiç bu halde olmasaydık keşke..

burhan-- keşke ama olmadı işte..

telefon çalınca,ben bakmak için kalktım.. tunada bedriyi anlatıyor..

irem-- (açtım ) alo,buyrun..
said-- (sevinçli bir sesle ) aa,irem hanımm.. ben sizi mi aradım.. kusura bakmayın ne olur..
irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: