Translate

7 Temmuz 2013 Pazar

1868.bölüm..

burhan gelinceye kadar,geçen zaman bizimdi.. yedik,içtik.. yalıda çocuklar gibi hesapsızca koştuk,güldük.. şakalaştık.. moral depoladık,diyebilirim..

****
tuna giyeceklerimizi kılıflarıyla getirip,vestiyere asarken kapı zili çaldı..
saat onbir olmuş.. mutfaktan koştum..

irem-- dur,kapıyı ben açacağım..
tuna-- tamamm..

açtım.. burhan sivil giyinmiş.. tüm yakışıklılığı ve güler yüzüyle
elindeki çiçek buketini bana uzattı..

burhan-- merhaba .. bunlar size,irem hanım..
irem-- (aldım ,gülerek.. tokalaştık,samimiyetle ) sağol burhan.. hoşgeldin kardeşim..
tuna-- hoşgeldin burhan.. buyur..
burhan-- hoşbuldum..

içeriye girdi.. ben çiçekleri vazoya koyarken, onlar da salona geçip oturdular..

dönüp vazoyu masaya koyduktan sonra,oturdum burhanın karşısına..

irem--(içtenlikle )  nasılsın burhan. çok özledik seni..
burhan-- (gülümseyerek ) bende sizleri çok özledim.. fena değilim..
buraya yeni geldim sayılır,uyum sağlamaya çalışıyorum.. siz nasılsınız..

irem-- iyiyiz,şükür.. celal beyle karşılaşıp,tesadüfen sana ulaşmak güzel oldu..
burhan-- evet.. celal de,dosttur.. dertleşmemiz aklında kalmış demek ki,kartınızı da görünce ayıkmış.. gece gelip,heyecanla anlattı bana..

irem-- inanırım.. seni çok sevdiğinden,dediklerin aklına kazınmış da..
güvenlik görevlisi olarak çalıştığını atladı..arabada,yeliz..gönül, menekşe,ela varken.. burhan okuldan arkadaşımdır.. burada asayişte görevli,çiçek hanım nasıl dedi bana.. yani,artık polis olduğunu onlarda öğrendi..

burhan-- (gülümsedi ) haklısınız,unutmuş.. bana anlatırken kırdığı potu fark etti.. ama iş işten geçmiş tabi..
arabadaki hanımları tarif edip.. yeni doğmuş bebekler vardı,diyince de aileniz olduğunu .. ben tahmin ettim.. artık,sakıncalı olduğunu söylemenizi sizden rica edeceğim..

irem-- merak etme,söyledim..  ne ikram edeyim sana.. çay,kahve meyve suyu..
burhan-- zahmet etmeseniz.. nikah varmış ya..

irem-- daha vaktimiz var.arkadaşım,evime gelmiş.. hiç zahmet olur mu, burhan.. söyle hadi.. 
burhan-- kahve içerim,öyleyse.. 
irem-- tuna? 
tuna-- içerim.. burhan,likör ikram edeyim mi..  ne zaman iznin bitiyor.. 

ben mutfağa gittim,konuşmalarını da duyuyorum.. 

burhan-- olur.. normalde saat 17:00 de bitiyor da.. bu gecelik.. önceden ,iyilik yaptığım bir arkadaş yerime bakacak.. yarın öğlen,işe gideceğim.. 

tuna-- hıı.. özel bir anlamı mı var,bu gecenin.. 
burhan-- anladığım kadarıyla,bilmiyorsunuz.. ben sürprizi bozmayayım..tuna bey.. 

tuna-- (sesini yükseltip ) iremm,sürpriz ne.. 
irem-- (salonun kapısına geldim ) sürprizden haberim yok.. sende herşeyi bildiğimi sanıyorsun.. 

tuna-- burhan bu gece için,iznini uzatmış ve nedeni bilmiyorum diye. sürprizi bozmayım dedi.. senin bileceğini düşünmüştüm.. 
irem-- burhann? 

burhan-- tamamm.. ama söylediğimi duymasınlar..

Hiç yorum yok: