Translate

4 Temmuz 2013 Perşembe

1867.bölüm..

irem-- yüzüne bakmayacağını düşündüğüne göre,kalbini kırdığının farkındasın demektir.. bu da bir başlangıç bence..
yarınımızın ,bir an sonrasının bile garantisi yok said.. seçim senin,gitmezsen hiç bilemeyip.. keşke gitseydim deme ihtimalinde var.. ve sen gittiğinde,deryayı bulacağın da meçhul..  o nedenle iyi ve hızlı düşün..karar ver..

said--..................  nereye gidebilir ki.. kimi var..

irem-- derya yıllarca, çevresine ilgisiz kalarak bir savunma geliştirmiş kendisine.. ama aşkın o kabuğu kırdı..  sert görünse de,çok duygusal.. aslında..
bizlerin samimiyeti ile o da,uyum sağladı ..artık o kadar güçlü hissetmiyordur.. yani anlattıklarından deryayı yaraladığın sonucunu çıkardım.. şu an o da,çok üzgündür ve delice fikirler geçiyordur aklından.. o yanlız değil said.. bana ait her kapı açıktır ona..
senin sorman gereken soru.. nereye gidebilir ki değil.. gittiği yerden dönebilir mi, olmalı..

said-- irem hanım,sizz.. ne diyorsunuz..

irem--beni anladın ve  zaman geçiyor said.. deryaya birşey olursa,nereye gidersen git.. bulurum seni.. daha ne duruyorsun.. gitsenee..

telefon pat diye kapandı.. ben de ahizeyi bırakıp.. mutfağa gittim..

sıkıntılı zamanlarda yaptığım gibi.. kendimi kaptırıp.. bulaşıkları yıkadım,kuruladım ve yerleştirdim..
ocak,tezgah.. fayanslar ve zemini  de .. çamaşır sularıyla kaç su sildim kimbilir..

sonra kullanıldı diye,alt katın banyosuna  deterjanı döküp..köpük köpük yıkadım,duruladım.. eni konu kuruladım.. paspaslarını yaydım yeniden..

terlemişim,mutfak havlusunu..  banyodaki havluları alıp.. ışıkları kapattım ve yukarıya çıktım.. çamaşır makinasına renklileri atıp,çalıştırdım.. duştan çıktığımı ve bornozla yatağa uzandığımı biliyorum.. iptal olmuşum..

********

sabah öpülerek,uyandırılmam benim motive  olmamı sağlıyor..
tuna da, sağolsun hiç esirgemiyor sevgisini.. yine öyle davrandı,aşkım..

irem-- günaydın.. geldiğini hiç duymamışım..
tuna--  sana da.. çok derin uyuyordun.. bornozla da yatmışsın..temizlik mi yaptın..
irem-- hımm .. sabaha bırakamadım..
tuna-- (belime sarılıp) hala,çok yoğun çamaşır suyu koktuğuna göre.. fazlasını yapmışsın sanırım.. yine neyi taktın aklına,söyle bakalım..

irem--  bildiğin konular.. sen niye geciktin..
tuna-- yağmur suyu birikmiş heryerde.. ağır geldim.. kapıda bekleyen birisi vardı,biraz da onunla konuştuk..

irem-- kim..burhan mı gelmiş..
tuna-- hımm.. ışıklar yanmadığı için,zile basmamış..  selamı var.. irem çok görmek istiyordu seni dedim..öğlen uğrayacak..
irem-- as.. nasıldı..
tuna-- iyiydi.. herkesi tek tek sordu.. cansu aramış.. ben ayrılmak zorunda kaldım  ama irem hanım güvende.. hiç merak etme demiş.
ne demek bu,biliyor musun..

irem-- (başımı salladım) evet.. yanımda istifa etmiş bir polis çalıştığını..
cansu son gün, öğrenmiş.. onu demek istemiştir.. ama benim bildiğimi ,bilmiyor..

tuna-- (kaşlarını çatıp ) anlamadım,kimmiş o..sen  öğrenince mi,istifa etti..
niye bana söylemedin.. niye işten çıkarmadın..

irem--( içimi çekerek ) çokkk uzun hikaye.. birbirimize  güveniyoruz.. söz verdik..kimsenin bilmemesi gerekiyor.. ben söylemek istemiyorum.. unut ve sorma lütfen..

tuna-- pekii,son bir soru.. enis bey hakkında ,ne dedi sana.. uyardı mı.. polis dedi mi,yani..
irem-- evet.. dinlenmekten şikayetçisiniz ama en ala dinleme cihazını koyacak kişiye kucak açıyorsunuz,yapmayın irem hanım....artık görevli değilim,nasılsa..
siz onun kim olduğunu biliyor musunuz..dedi..  polis olduğunu biliyorum.. güveniyorum.. beni başka kim koruyabilir ki dedim...
bilmeme şaşırdı.. çok iyi niyetlisiniz,yine de çok güvenmeyip dikkatli olun.. insanlığına diyecek yok ama mevkisi beni düşündürüyor dedi..

tuna-- (gülümsedi,belli belirsiz ) ne kadar zaman önce istifa etti,dedin..
irem--  demedim tunam.. yeter,sorma lütfen....

tuna--  burhanı öğrenince ben hemen aramıştım.. sen söylememişsin..
iç işlerin olarak kabul edebilirim.. ama hala kimliğini saklamana mana veremiyorum.. ben hiç açık verdim mi ki..

irem-- (gülümseyerek,yanağını okşadım ) vermedin,hayatım.. ama dediğim gibi söz verdim.. senin benden duymaman,inan önemli..
uyanıksın,çözeceğine eminim.. fakat bir daha bunu konu dahi etmeyelim, tamam mı..

tuna--(içini çekip)  tamam..
irem-- anlayışın için.. sağol.. (öptüm dudaklarını ve kalktım yataktan)
hadi kahvaltı yapalım,çok acıktım..
tuna-- (oturdu )acıktım diyip,kaçmana deli oluyorum..  yakalanacağını da biliyorsun,üstelik.. ..
irem-- hah hah hah.. kendine güveniyorsan,buyur yakala.. yalıyı dolaşmış oluruz,sayende.. ama müsade et,önce giyineyim.. bornozla hızlı koşamam..

tuna-- (kalktığını görmediğim gibi..nasıl yakalandığımı da ,anlamadım..  bornozun kuşağını çözüyordum,kucağa alınıverdim birden.. ) şimdi ne diyeceksin..

irem-- (gülümseyip,boynuna koydum kolumu )  bende sana deli oluyorum.. açım,açsın,aç.. (omuzlarımı ritmik oynatıp ) aç aççç.. atmışş,yetmişş..

tuna-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: