Translate

3 Temmuz 2013 Çarşamba

1863.bölüm..

maşallah.. bembeyaz.. tombul ,sevimli.. güleç.. uykusunu almış,karnı tok.. sev beni diyor..

yanına yatıp.. ısırdım,mıncıkladım.. öptüm,kokladım.. mutlu sesler çıkarıyor.. sarı saçları ve iki minicik dişiyle,çok tatlı çokk..

huzursuzlanınca,kalktım.. yeleğini giydirip.. kucağıma aldım..
salona geldik.. çaylarını içiyorlar..
irem-- biz geldik..
tuna-- hoşgeldinizz..

emir hepimize tek tek baktı ve dayıma atıldı,nasıl gülüyor....

erol--( kucakladı,öptü.. )oğlum.. pasta yiyecek misin..
sevinç-- sakın verme erol..
erol-- kremayı,irem yapmış.. biraz tadına baksın..
sevinç-- irem yumurta var mı,kremada..
irem-- yok yenge.. un ve süt kullandım..

çay kaşığıyla verilen kremayı, çok  beğendi beyefendi.. ama şekerli diye
çok su içti yavrum..
o andan sonra.. yengem ve dayım.. bizimle konuşmayı sürdürselerde.. elleri ve gözleri bebeklerinin üstündeydi.. koltuğun üstüne özel minderi konuldu, aralarına oturttular.. diş halkası,renkli bebek oyuncakları steril kutusunda sunuldu..
oynarken.. yumuşak mendillerle,eli,ağzı.. silindi devamlı.. düşen oyuncaklar,
tekrar verilmedi.. vs..

yengem hiç umulmayacak şekilde kıpır kıpırdı..bir saat kadar oyaladılar.. artık
huzursuzlanmaya başladığında..  odadan çantasını getirdi.. ayakkabılarını giydirirken..
erol-- bize müsade..
irem-- ne oldu ki,daha saat on..

erol-- evet de..  emir daha banyo yapacak,işi çok.. sabah da yola çıkacağız,gidelim..  taksi durağının numarasını aldım.. irem arasana..
tuna-- ben götürürüm dayı..
erol-- boşuna trafiğe çıkmana ne gerek var tuna.. taksiyle gideriz..
tuna-- ben trafiğe çıkmak  ve sizi götürmek istiyorum..dayı..
erol-- zahmet olacak sana..
tuna-- estafurullah..

ceketi giydirilirken.. havlu,yumurta.. pamuk,şeker poşetini hazırladım bende..
hediye paketinin ambalajını  ,kutusunu açıp.. içinden  duvar saatini çıkardım.. çok şık,gerçekten güzelmiş.. teşekkür ettim ikisine de..
memnun oldular tabi..

tuna bana sende gel,beraber gidelim dedi ama fısıltıyla yok,yorgunum..dedim..

vedalaştık.. tekrar buyrun diyerek yolcu ettim ,arabaya kadar.. üçü bindiler ve el salladılar bana..

********

Hiç yorum yok: