Translate

3 Temmuz 2013 Çarşamba

1862.bölüm..

irem-- ben ,karışmak istememiştim..  akran değiliz.. akıl vermeye çalışmak da,haddimi aşmak olur..   yengemin ;tüm detayları düşünecek kadar,olgun..  sevgiyi de göz ardı etmeyecek kadar,ailesine bağlı.. eş ve anne olduğunu,düşünüyorum.. gelecek için gerektiğinde fedakarlık yapabileceğine , en doğru kararı vereceğine de eminim..

sevinç-- (gülerek ) çok teşekkür ediyorum..iremciğim.. Adanaya dönünce son kez muayeneye gel.. kapatınca,nevale gidersin tamam mı..

irem--(güldüm) peki,yengeciğim..
erol-- (hayretle) tekrar et,bakayım.. kapatmak mı dedin.. geliyor musun..
sevinç-- (sevgiyle baktı, dayıma ) evet,kapatmak dedim.. bir ay sonra,gelebilirim sanıyorum.. sende yerleşirsin o arada..

erol-- (elini tuttu) sağol,sevindim.. yerleşirim tabi..  fikrini benim değiştirdiğimi söyle,yoksa bozulacağım..
irem-- aman canım sende.. fark eder mi,önemli olan sonuç.. umarım,
Ankarada yaşamak.. ikinize de iyi gelir ve mutluluğunuz daim olur..

kalkıp ikisini de,öptüm..tebrik maksatlı.. amin,sağol dediler..

sonra mutfağa gittim..

çay bardaklarını doldurup,getirdim.. ikram ettim..
 yaş pastayı ,ayaklı servis tabağına alıp.. pasta tabaklarıyla beraber servis masasına yerleştirdim.. poaçaları da unutmadım.. tabi..

onları getirdiğimi görünce..

erol-- bak Adanada gelsek,bunları yapacak zamanın olmayacaktı..

irem-- (kestim pastayı tabaklara alırken )kısmet olursa,birde Adanada gelirsiniz.. kıyaslama imkanın olur..  hepimiz çalışıyoruz,saatlerimiz değişken.. sitem etmek istemiyorum ama haksız da değilim herhalde..
diğer yiğenlerine önce  gider misin,bilemem  de..bana üç yıl sonra gelebildin dayı..  (pastaları ikram edip..oturdum)

sevinç-- iremciğim,ikimizinde gelmeyi çok arzu ettiğine emin ol..
ama önce siz ..sonra da,biz uygun değildik.. geç olduğunun farkındayız,
fakat işin özü bu..  önceliğin sizde olduğunu biliyoruz.. ama her seferinde bir maniniz vardı.. duyduğumuzdan,haber bile veremedik..
hayal,zuhal okumuyor.. spikerlik yapmıyor ve çalışmıyorlar..
müsaitlerdi ikisine de,tebriğe gittik.. bilmem anlatabildim mi..

irem-- hımm,anladım yenge..

erol--  pasta nefis olmuş,irem.. eline sağlık..
irem-- afiyet olsun..
erol-- (saate baktı ) emir gecikti,ben bir bakayım..
irem-- ne için bakacaksın.. geri uyutma da,yüzünü görelim..çocuğun..

erol-- bende onun için,gidiyorum.. uyandıysa getireceğim..
sevinç-- (sesi geldi,emirin ) erol sen dur da,irem getirsin..
irem-- (kalktım,odaya giderken ) siz keyfinize bakın,biz bir ara geliriz..
belllkii..

erol--sevinç--tuna-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: