Translate

3 Temmuz 2013 Çarşamba

1861.bölüm..

irem-- kahve içiyor musunuz,yoksa devam mı edeceksiniz..
erol-- ikimizde devam etmek istiyoruz daa.. kahve içelim..
irem-- hah hah hah.. güzelll..
erol-- (mırıldanıp) dalga geçmee..

irem-- geçmiyorumm,bilakis hoşuma gitti.. devam etmen..mazallah bel ağrısı ,yapabilir.. burada losyon,krem temini de zor..
sevinç-- (odadan çıkmış ve beni duymuş ) belin mi ağrıyor,irem.. doktora gittin mi..

erol--(gülerek ) yok canım,gider mi.. krem sürüyormuş..
sevinç-- (yanıma gelip,bana bakarak )  kremin adı ne..

irem-- (gülümsedim ) adı yok,yenge.. kimyasal değil.. bitkilerden özel bir karışımmış.. kullananlar işe yarıyor dedikleri için.. denedim.. terkibini öğrenip.. istersen,size de yaptırayım..
sevinç-- önce terkibi göreyim, tamam mı..
irem-- tamam..  beyler,kahvenizi tarsus işi yapayım mı.. anında ayıkırsınız..

erol-- seni dinlemeyi özlemişim,ben ayıktım canım.. fincanda içerim..
tuna-- bende..
irem-- (güldüm) ne mutlu bana.. derhal yapıyorum.. yenge,sende gelsene.. konuşurduk..
tuna-- niye götürüyorsun,karımı.. sen kahveni yap,gel.. burada konuş..
ayrı gayrımız mı var..
sevinç-- eroll,niye karışıyorsun.. belki özel konuşacak..

erol--özelse,muayenehaneye gelir.. konuşursunuz..  belki ben ,karımı yanımda görmek istiyorum ..olamaz mı..
( oh olsun,sonunda söylettim işte.. yengem pek mutlu oldu.. )
sevinç-- (gülümseyip,bana bakarak ) görsün bari.. ayrılık bize iyi geldi,
sanırım..
irem-- aman , hep iyi olun..

********

mutfakta kahve yaparken.. çayı da demledim..
tuna da,servis masasına kirli tabakları koymuş.. getirdi..
tuna-- (fısıltıyla) sen varya sen.. inanılmazsın.. dayını terlettin..

irem-- içkidendir o.. (gülerek,fincanlara kahveyi doldurdum.. lokum tabağını da tepsiye yerleştirip.. ) sen gitsene..
tuna-- söz ver ve imalı laflar etme..
irem-- ben ne yaptım ki,o başlattı.. ...karısını yanında gör......
tuna-- (sözümü kesip) iremm..
irem-- off.. iyi,tamam..
tuna-- istiyorsan.. benimle uğraşabilirsin.. ama onlar gidince.. hadi,gel..
irem-- (tepsiyi elime aldım ) hıhh.. lütfettiniz,beyefendi..

kapıyı açtı.. beraber salona geldik.. koltuklara geçmişler,yanyana oturuyorlar.. .. ikramımı yaptım,bizde oturduk..

içerken de,üçünün konuşmasını.. karışmadan dinliyorum.
sevinç-- Ankara bana resmi,soğuk gelmiştir hep..  sen mecbursun da.. benim tüm düzenimi değiştirmem lazım..
erol-- doğru.. senin de kocamı yanımda görmek istiyorum,demen gerekiyor..

sevinç-- ama çok birşey fark etmeyecek,göremeyeceğim ki.. üstelik,ben her şeye sıfırdan başlayacağım..

tuna-- tercih sizin elbette.. ama Ankarada çalışmışsınız ve tanınıyor muşsunuz.. sıfırdan başlamazsınız,çok memnun olurlar bence..

erol-- bence de.. hem orada,benim çalışma saatlerim daha belirli..olacak..  her akşam  diyemem de.. çoğunlukla evde olurum.. ailemle beraber olmak.. ve emirin,büyümesini görmek istiyorum.. sizin güvenlik içinde olmanız da,benim için çok önemli..
sevinç-- biliyorum da.. yine de zor..

erol-- irem,niye susuyorsun..  desteklesene beni..

Hiç yorum yok: