Translate

3 Temmuz 2013 Çarşamba

1860.bölüm..

irem-- (fısıltıyla )şimdi bana şu tijen meselesini anlat.. ne oldu.. ersin beyi tebdili kıyafet yakaladık Mersinde..

erol-- (güldü) duydum,uyanık yiğenine yakalandım dedi..  ama sana bilgi veremem.. tuğrul anlatmadı mı..
irem-- yok.. sorma,şikayetçi oldum.. ifade verdim ,sorgulanıyor dedi..
erol-- daha ne söyleyecekti ki..
irem-- of dayıı..

erol-- asma yüzünü,zamanı geldiğinde çağırılıp.. bilgilendirilecek ve ifade de vereceksiniz.. nasılsa.. ama nuriyle ilgili birşey söyleyebilirim.
sıkma çocuğu,çok bunalmış..
.. ben senin haklılığını savunup.. nereye istiyorsan git,biraz kafanı topla.. sonra mutlaka ya aileni yanına aldır,yada sen dön dedim..  ara,konuş.. biraz moral bulsun..
birde büyük amcan olmuş..

irem-- (gülerek ) muhbirin kim,sen nereden biliyorsun.. takip mi ediliyorum,yine..
erol-- muhbire ihtiyacım yok,takip de edilmiyorsun..  kenan ağayla,tanışıklığımız çok eski..çocukluğumu bilir..  rahmetli babamın
dükkanına gelip,sohbet ederlerdi..   dedeni ,babanı..osman enişteni..cemil enişteyi.. hüseyin beyi de,iyi tanır.. onun baldızlarından birisi,ceyhanlıyla evli..

irem--yani, kim olduğumu biliyordu ve  o nedenle ,beni de amca
kabul et dedi.. vay uyanık..tanışmamızı sen nasıl öğrendin..

erol-- e herhalde,herkese amcan olayım denir mi..  dün tesadüfen karşılaştık.. sevinci ,doktor olarak tanıyormuş da..eşim olduğunu bilmiyormuş.. ayak üstü konuşurken.. senden,tunadan övgüyle bahsetti..
hastanede tanışmışsınız.. "ortam müsait değildi.. sizleri tanıdığımı söyleyemedim.. ahmetin kızı,çok cevvalmiş.. çok sevdim.. kocasıyla muhabbetine de,bayıldım.. allah esirgesin "dedi..
kenan ağa ..dürüstlüğünden,insanlığından ..oy potansiyelinden dolayı siyasiler tarafından sayılır..  aday seçimlerinde,fikirleri isabetlidir..danışılır.. sizinde ağzınız aranmış,  sanırım...

irem-- evet de,ilgilenmiyoruz dedik..
erol--  uyanık olmak lazım.. adaylık teklifini ,sizi araştırmadan yapacak hali yoktu  değil mi.. yeni ve güçlü bir parti kurulacakmış.. gelecek yıl seçim olması münasebetiyle,kamuoyu yoklaması yaptırılıyormuş şimdiden..
kenan ağa vazgeçmemiş,hatta çok uygun olduğunuz kanaatine varmış.. .sizi millet vekili aday adayı olmanız için,ikna etmemi istedi.. ben hiç karışmam,kendileri bilir dedim..

tuna-- sağol düşünmüyoruz, dayı..  ciddi olarak ilgilenebilecek
konuya vakıf kişilere ,önerilirse.. daha yararlı olur,bence..
 
erol-- irem değil de,sen olabilirsin aslında..
tuna--(gülümseyerek) zamanım..hırsım,ilgim ve bağışlayıp,savuracak param yok dayı.. ben böyle iyiyim.. maceraya atılamam..
erol-- (bir sigara yakıp.. gülerek ) asıl nedeni de söyle bari.. hep benden,beklemeyin canım..

irem-- pesss,senden korkulur..
erol--tuna-- hah hah hah..

tuna-- dayı,takip ettirmediğine emin misin.. daha birkaç saat oldu ve hiç kimsenin haberi yok..
erol-- eminim.. mektubun size ulaştığından haberim vardı,sadece.. harward üniversitesi ,kolay reddedilmez.. dalgınlığından,bülenti karşılamaya gitmeyişinden , tahmin ettim..  hayırlı olsun..

tuna-- (içini çekerek )sağol dayı..  ben işlemi iremin ısrarıyla ,
başlattım da.. hala emin değilim.. vazgeçme ihtimaline karşı,kimse bilmesin istemiştim..
bırakıp gitmeyi,içime sindiremiyorum.. kariyer, huzurumuzdan önemli değil..

kalkıp,sandalyeyi ittim..

Hiç yorum yok: