Translate

3 Temmuz 2013 Çarşamba

1859.bölüm




yemekte gayet güzel,sohbet edip havadan sudan konuştuk..
ikisinin de muhabbeti iyiymiş.. birbirlerine sevgileri de,belli oluyordu..
servis değiştirip.. tatlı ,meyve dondurma ikram ederken..

sevinç-- annen gibi, hamarat ev hanımı olmuşsun sen.... iyi ki, çalışıyorsun irem..
erol--  herşey çok güzeldi,eline sağlık..

irem-- afiyet olsun.. annem ve teyzelerim  gerçekten hamaratlar..ben zaman bulursam,uğraşmayı seviyorum yenge..
 ama çalışmayıp,hergün aynı işlerle uğraşsam.. nasıl olurdum bilmiyorum..
erol-- tuna memnun olurdu da,sen sıkılırdın herhalde..

oturup,buyrun dedim..
tuna-- evet,mutlaka  başka faaliyet göstereceği alanlar bulurdu..
irem--evde  oturmak bana göre değil.. hıı,dayı nuri gelmiş haberin var mıydı..

erol-- yoo..nereden gelmiş,gitti mi ki..
irem-- ooo.. hayal kırıklığına uğradım.. gözünden nasıl kaçmış,hayret..
erol--(gülerek ) Adanada değildim.. ondandır..
irem-- yeri gelmişken.. yengemden duyduk,savcı olmuşsun.. tebrik ederim,gurur duydum dayıcığım..

erol-- sağol, canım..
tunada tebrik edip, nurinin gitmesini ve dönmesini özetledi..

erol-- sevindim.. evine gelmiş,görememişsin.. açıp,özür dileseydin bari..
irem-- zaman olmadı ki,dayı.. giderken uğrayacağız,kısmetse.. görürüm,o zaman.. yenge,ikimize kahve yapayım ben..

sevinç-- (saate baktı )hep beraber içeriz irem.. şimdi emir uyanır..

içeriden ağlama sesi gelince..kalktı aceleyle..
erol-- dakik,hiç şaşmıyor..

bende gidip,klimayı açtım ve çıktım.. salona gelip,masadan tabakları alırken..

erol-- (kısık sesle ) iremm,yaklaş yanıma..

irem-- (yanındaki sandalyeyi çekip,oturdum.. ) buyur hayatım..

erol-- nerede diye sorma da,biz nuriyle görüştük.. söyleyemediğim için.. haberim yok dedim,tamam mı.. böyle soruları,bana yanlızken sor.. uygunsa cevap veririm.. nuri sınırdan giriş yapacak ve benim haberim olmayacak,mümkün mü..

irem-- ay, afedersin.. düşünemedim,savcı bey.... sanırsın ki,kara yoluyla geldi de.. haber aldın.. isimlerimizin listesini mi verdin,nedir..
erol-- (gülümseyerek,yanağımı okşadı.. ) kara,hava,deniz fark etmez..
irem-- erol ,yakalar affetmez..

erol--tuna-- hah hah hah..


Hiç yorum yok: