Translate

1 Temmuz 2013 Pazartesi

1858.bölüm..



lambaları yakmıştık ki,kapı zili çaldı..
irem-- elektrik kesikti diyelim bari..
tuna--hah hah hah..

açtık kapıyı.. aman efendim,yüzler gülüyor..pek de,şıklar.. yengemin elinde hediye paketi var.. dayım da,oğlunu kucaklamış..bir elinde de,büyükçe bebek çantası taşıyor..   oy maşallah ,oğlu ne tatlı olmuş.. çok şükür,aynı dayıma benziyor..

içeriye buyur ettik.. girdiler.. hoşgeldiniz diyerek öptüm,terlik verdim..
hediye paketini ,bizden bir anı olsun istedik diyerek verdi yengem..
teşekkür ettim.. niyetim yiğenimi kucağıma almak ama velet tunayı istedi.. kucağına gitti bile.. ceketlerini astım..

oturuldu koltuklara..
irem-- küçük bey,bu bana yapılır mı..
erol-- hayret,ilk defa bir başkasına gitmek istedi.. üstelik çağırmadan..
sevinç-- uyuyacak yaygara koparabilir,sakın gel bile deme irem.. sakince oturalım..
irem-- tuna varken,yaygara kopmaz yenge.. çocuklarla iyi anlaşıyor,gördüğün gibi.... şimdi uyutur..
tuna-- (cekedini çıkarıyor )  sana da gelir canım..
cekedi bana verdi,asıp geldim.. hal hatır sorduk..

sevinç-- yeliz hanım,hastaneden çıkmış.. ben burada olduğunu düşünmüştüm..

irem--  buraya getirmeyeyim diye,bülent yemin verdirmişti bana.. eren abimler götürmüşler.. biraz önce konuştuk.. kendisine gelmiş,
çok iyiyiz dedi..mügeyi büyüten hanım,daimi kalıyormuş.. olaya el koyunca,düzen sağlanmış..   size selamları var.. bülentte  evi,işi ayarlayıp gelmiş.. yarın gece gideceklermiş kısmetse..

sevinç--erol--as..

sevinç-- bülent bey,çok doğru bir seçim yapmış.. imkanları fevkaladeymiş anlattığına göre ama asıl mesleki bir atılım yapacak..
döndüklerinde de,meyvesini yiyecekler..

irem-- evet,inşallah iyi olurlar.. rahat ederler..

erol-- tuna,uyudu mu..
tuna-- hımm.. irem,kapıyı aç da yatırayım..
erol-- sen dur,irem.. ben açarım.. hangi kapı..
tuna-- ben gösteririm..

sevinç-- erol,çantasını da al..
erol-- tamam sevinç..

onlar odaya gittiler.. bende yemekleri fırına koydum ve salona geldim..


irem-- yenge,yelizin tamamen iyileşmesi ne kadar zamanda olur..
çok canıtez,kadın varmış da.. evle,eşyalarla falan uğraşma diyeyim..

sevinç-- sakın yapmasın,öyle birşey.. normal doğum sonrası ,iyi bir bakımla..vücut kendisini ortalama ,kırk günde onarır.. yeliz hanımın durumu kritikti.. mükemmel bakımla,az komplikasyon oluştu.. bülent bey,boşuna tedirgin değildi yani.. kalıcı bir hasar olmaması için..en az üç ay,çok dikkat edecek.. kendisine de söyledim ama sende tembih et..
ev işi yapmayı düşünmesin..

irem-- tamam.. siz ne zaman gidiyorsunuz..
sevinç-- kısmetse,yarın öğlen.. erol da, akşamına eşyasını alıp.. arabayla Ankaraya gidecek.. bana muayenehaneyi kapat..tayin iste ,sende gel diyor..  ama düzenimi bozmaya değer mi,bilemiyorum..

irem-- karar vermek zor,tabi..
sevinç-- evet..

dayımla tuna gelince,masaya buyrun dedim.. onlar ellerini yıkarken,masayı donattık tunayla..

*********

Hiç yorum yok: