Translate

1 Temmuz 2013 Pazartesi

1856.bölüm..



nihayet hareket ettiğimizde.. saat üçü geçiyordu..

irem-- tunam,birşey söyleyeceğim sana..
tuna-- söyle canım... diyorum ki,eve gidelim.. dayınlar kapıda kalırsa çok ayıp olur.. telefon edersin halama.. ya gece yada yarın sabah gideriz.. gecikmemiz hakkında da, bir yorum yapmak istemiyorum..

irem-- tamam,gideriz..ne yorum yapacaksın ki,şartlar öyle gerektirdi..
gördün sende.. neyse tatlıya bağladık..
 ben şey söyleyecektim.. başvuru yapmanı istiyorum.. bak birazdan , başvuru yapılacak resmi binanın önünden geçeceğiz.. zamanımızda var daha.. neden değerlendirmeyeceksin ki,bu bir onur..başvurmadığın halde önerilip..kabul edilmişsin.. mektup,çok etkileyiciydi..
diyelim ki,gittin ve dayanamadın.. ölüm yok ya ucunda.. dönersin ama en azından denemiş olursun.. ve benim de vicdanım rahat eder..

tuna-- (sağa sinyal verip,kaldırıma yanaştı ) niye vicdanın rahatsız..
gitme demedin ki.. kabul et dedin,sen..
irem-- (başımı eğdim ) söz veremeyeceğini tahmin etsemde,bekledim işin açığı.. şart öne sürdüğüm için rahatsızım..
tuna-- hıı,bak senn.. birde boşanma lafı ettin.. hem git dedin,hem gidemeyeceğime emindin yani.. doğru mu anlamışım..
irem--hımm..
tuna--  gitsem,geldiğimde kıskanç bakışımı görsen tepkin ne olacak.. ve şimdi,neden fikrin değişti.. hala söz vermedim farkındaysan..

irem-- farkındayım.. ve öyle bir durumda göstermemeni diliyorum.. ben imalı bir bakışa bile gerçekten dayanamam.. tepkim de,sert olur
ama gemici düğümü ve savunma tekniği gösteririm herhalde..
tuna-- hah hah hah...

irem-- gülme ya.. zaman kısıtlı ,acele etmen lazım..senin için,geri adım atıyorum burada.. parayı hemen mi yatırman gerekiyor acaba.. ben bülente vereceğim de.. sende ne kadar var.. bankadan hazırlamalarını isteyeyim mi..

tuna-- (bana doğru dönüp,elimi tuttu) parayı bırak şimdi,bak bana.. sen iyi düşündün mü.. öyle yarıda bırakmak söz konusu olamaz.. ikimizde okuyacağız.. dört  yıllık okul sezonunda,ben sekiz kere gelebileceğim.. gerçekten ayrı kalabileceğimize inanıyor musun..senin okulun uzak.. konular farklı ve ağır olacak.. ,iş.. staj,spikerlik..  tek başına,hepsinin altından nasıl kalkacaksın.. süperim..

irem-- zorlanmayacağım.. demiyorum ki.. ekip çalışması yapacağız,çaresiz..
sen iki kere,müdahale edip.. yön verdin,kaderime..hatırlarsan,paraladın kendini.. ben ayrı kalmak ister miyim.. ama borçlu hissediyorum..
uçak alacağım ya,birde paraşütle atlamayı öğrenir..kampüse iniş yaparım.. ne cesaretimi kırıyorsun..
bu özveri yapılmalı ve biz dayanmalı,sınanmalıyız.. dört yıl sonra..
alnımızın akıyla,fedeflerimize ulaşırsak.. kutlamayı burada yapalım olur mu..

tuna-- (gülümseyerek ) olur.. daa..
irem-- lütfen daa deme..bir şule,bir sen.. konuşmaktan daraldım inan.. sen,istiyorsun.. kariyer hayalin vardı ve olması da çok doğal..
eğer becerebilirsem,ben de yapmayı arzu ederim. neden ilerlemeyeceksin ki.. gurur duyulacak bir şey bu..

tuna-- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
irem-- hadii,gidelim..
tuna-- sonra pişman olma..
irem-- olmammm.. hadii..
tuna-- gaza getiriyorsun da.. ya ben olursam.
irem-- notlarını düşük alman yeter.. anında yanıma gönderirler seni..
yada kopya falan çekersin..
tuna-- benn.. kopya çekeceğim.. hah hah hah.. hiç beceremem..
irem-- öğretirim sana..
tuna--hii.. söz ver bana.. asla çekmeyeceksin..
irem-- söz.. ayağımı kaldırdımmm..

tuna--irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: