Translate

29 Haziran 2013 Cumartesi

1851.bölüm..

nezaketle yanımıza geldiler.. tokalaşıp hoşgeldiniz ,dediler.. ozan çıktı..

hakan-- yüz yüze tanıştığımız için,mutlu oldum.. ben hakan (........ )
mehmet beyin kardeşi ve aynı zamanda satış müdürüyüm.. leyla hanımda mağaza müdürü..

tuna--irem-- bizde memnun olduk..

leyla-- buyrun oturun lütfen.. mehmet beye haber veririm,şimdi.. çay kahve,ne alırsınız..

oturduk masanın önündeki koltuklara.. hakan bey de yerine geçti..
tuna-- çay alırız leyla hanım.. bu da,sizlerin..(tatlı kutusunu verdi)
leyla-- teşekkür ederiz,zahmet etmişsiniz..
tuna--rica ederiz..
irem-- leyla hanım,mehmet beyin misafiri varmış.. haber vermeyin de,
rahatsız olmasın..  şimdi zamanımız kısıtlı,biz başka zaman tekrar geliriz..  işini engellemeyelim..
hakan-- hiç öyle şey olur mu.. ben ararım leyla hanım.. siz çayı söyleyin..
leyla-- tamam..

leyla hanım dışarı çıkınca.. sigara ikram etti,yaktı ..kendisi de aldı..
hal hatır sordu.. gayet samimiydi.. çaylarımızda geldi bu arada..
emlak işini yine yapıyormuş,mağaza karşıda olunca.. çağırıyormuş elemanlar..
leyla hanımın müşterisinin geldiğini haber verdiler,o gitti..

hakan-- ben izninizle,arayayım abimi..
tuna-- tabi..
hakan-- ( bastı tuşlara ) abi,tuna bey ve irem hanım geldiler.. ............
...................... .................................................................................. ............. peki ama  daha ne dinliyorsun ki............................ ... kovabilirsin..................................
 hadi gecikme...
(kapatıp,bize bakarak ) size söylemem lazım.. abimin yanındaki misafir, şule hanımın babası.. yarım saat önce,öfkeyle odasına girdi.. yanındaydım.. kendisini tanıtıp,kızımdan uzak dur.. ticari hayatını bitiririm,sen benim kim olduğumu biliyor musun vs. dedi.. 
aradığımda hala sakinleşmemiş , bağırıyordu.. abimde;ağırla,şimdi gelemem..özür dilediğimi söyle dedi.. durum bu,yanlış anlamayın lütfen.. 

tuna-- sorun değil hakan bey.. mehmet beyi,tanıyoruz.. yanlış anlamayız.. 

irem-- kendisini ne sanıyor acaba.. ateş olsa,cürmü kadar yer yakar.. 
diplomat olsa bile.. bu meseleye mevkisini karıştırmadan..babayım demesini beklerdim.. öyle kuru gürültüyle, bağırmakla olmuyor bu işler.. sevginin önünde,kimse duramaz.. 

hakan-- ne kadar doğru söylediniz.. ama abimin sesi çıkamıyor,şu an..
ne kadersizmiş,yüzü gülmedi gitti.. eşinden ayrıldıktan sonra,kendine gelmişti nihayet.. sorumun seviyesizliğini bağışlayın,lütfen.. şule hanım, abimin çektiği şu ızdıraba değer mi.. 

irem-- (gülümsedim ) hakan bey,abiniz için endişelendiğiniz ve üzgün olduğunuz gayet açık.. o nedenle,duymadım kabul ediyorum..  şule her anlamda harika bir bayan  ve planlı aşık olunmuyor,biliyorsunuz değil mi.. 

hakan-- evet de.. ben hala dinliyor olmasına ,inanamıyorum.. 
abime,mekanında birisi gelip bağıracak.. ve o da,kapı dışarı etmeyecek.. olacak şey değil.. 

bir kapının açıldığını duyduk.. sinirle söylenen bir adamın sesi geldi önce.. koridordan geçecekler dedi hakan bey..  adamı görmek için.. kapıya bakıyoruz hepimiz.. 

--...................  seni şikayet edeyim de,gör gününü.. işyerinin de,adını çıkaracak dedim mi.. seni bayilikten atarlar.. kızımı sana kaptıracak göz var mı bende.. fabrikayı ararım,işsiz kalırsın.. karşı çıktım diye,asiliğinden vazgeçmem diyorsun.. biliyorum..

mehmet-- arayın beyefendi,umrumda değil.. bayiliğimi iptal ettirseniz,ne olur ki..
şuleyi görmeme engel olabileceğinizi mi sanıyorsunuz.. ben mimarım,
ne aç kalırım.. ne de aç  bırakırım.. işten ayrılması için,baskı yapsanızda sonuç değişmez.. madem şule,size benden bahsetmiş..niyetimi anlamış demektir.. beni durduramazsınız .. kızınızı seviyorum,aşığım..
gönlüm sizinde onayınızı almaktan yanaydı ama  o bana yeter ki ,evet desin.. siz inanmasanız da olur.. 

-- şulenin patronuyla eşi,gelmişti hani.. neredeler.. yalan mı söyledin bana.. 
mehmet-- ne münasebet.. kardeşimin odasındalarmış.. şurası,buyrun.. 

gayet heybetli ,harika giyinmiş..otoriter olduğu her halinden belli olan atmış yaşlarında.. ama çok dinç ,genç görünen bir adam kapıda belirdi.. başıyla selam verip içeriye girdi.. mehmet bey de,girdi arkasından.. ama rengi sapsarı olmuş..

mehmet-- hoşgeldiniz,irem hanım..tuna bey.. 

Hiç yorum yok: