Translate

29 Haziran 2013 Cumartesi

1848.bölüm..

mutfakta hazırladıklarımı görünce..

tuğrul-- maşallahh.. hamarat hanım,döktürmüşsün..
irem-- teveccühünüz efendim.. (cezveyi aldım.. )
orhan-- ver ben yapayım,kahveyi... sen işine bak..
irem-- peki ,orhan abi..

tuna poaçaları sıraladı servis tabağına..tatlıya şerbetini döküyor.. abim,sarımsakları soyup,ezdi.. limonu sıktı,doldurdu bardağa.. yoğurdu karıştırıyor..  bende kekle uğraşıyorum..

tuğrul-- birşey sorabilir miyim..
irem-- tabii..

tuğrul-- sen kendini,sabahın köründe iş yapmaya adadığına göre.. ya aklını tunaya,taktın.. yada tijenle konuşmaları,biliyordun .. ağzımı aradın.. yine bir densizlik yapmış da,olabilir.. halini pek normal görmüyorum ,irem..

tuna-- tuğrull,lafı benden duyacaksın bak.. günahımı alıyorsun..
tuğrul-- sen sus bakayım..

orhan abi,kahveleri getirdi masaya..
orhan-- molaa.. oturun hadi..

bende süslediğim keki tezgaha aldım.. hepimiz oturduk.. tuna sigara verdi..

irem-- elinize sağlık,beyler..
rica ederiz dediler..

irem-- abim, tahminlerin doğru değil..özellikle tunayla ilgili olanlar..  siz gidince,ben iptal olmuşum.. saat altıya kadar..olanlardan haberim yok.. öyle ki,nuri abimin geldiğini..  beni uyandırmaya çalışmasını vs.hiç hatırlamıyorum.. tunayla,oturup konuşmuşlar.. havaalanına götürüp gelmiş..
sabah nurinin dediklerini öğrenince..
aklıma takıp,iki saat ütü yaptım.. orada haklısın..
ama mutfakta zevkle çalıştım.. tuna da, yardım etti..
tijen konusunda,bir bilgim yoktu..konuşmayı teklif ettim..sorma diyince,peki dedim..
tuna söz veremediğinden,densiz diyorsan.. bende,dürüst ve bağlayıcılığı olacağını biliyor.. diyorum.. karar onun,gitmeyeceğim dedi.. konu kapandı..

orhan-- benim niyetim de ,konuyu tekrar açmak ve sorun yaratmak değil.. bilmenizi isterim.. (cebinden katlı bir kağıt çıkarıp,masaya koydu)
gönül göndermiş.. ben elçiyim ve yorumsuz olarak veriyorum.. biz gidelim,siz ne zaman isterseniz gelin..

tuna-- ne işin var abi.. gidelim diyip,duruyorsun..

orhan-- çiğdemlere uğrayıp.. havaalanından bülenti alacağız,acelemiz ondan tuna..
irem-- kaçta gelecekmiş.. gönüllerde çok kalabalıksınız.. bize getirelim.. yada sizler gelin.. yerimiz var..

tuğrul-- halihazırda bizim de evimiz var irem.. sağol ama erenle gönül
göndermiyorlar.. yarın nikahtan sonra biz Adanaya döneceğiz.. halamlar ve hüseyinlerde geliyorlar.. hepimizin işi var..
bülent saat iki de oradayım demiş.. yarın gece onlarda Almanya yolcusuymuş..
onun için.. gelmemiz abes olur.. küstürmeyelim..

irem-- anladım abi.. haklısın.. (saat 12:30 olmuş ) tuna bizde gidelim
 çiğdemi .. bülenti,halamı da görürüz..
tuna-- olur..

irem-- ben kıyafetimi değişip,geleyim..
tuna-- cüzdanımı da,getirir misin..
irem-- tamam.. hırka,ceket ?
tuna-- ceketim var..

********

Hiç yorum yok: