Translate

26 Haziran 2013 Çarşamba

1842.bölüm..



ela-- amerikada eski bir arkadaşı varsa..  senin git diyip, söz verebilmeni de benim aklım almıyor.. en nihayetinde,tuna da erkek..

irem-- doğrusunuz da.. durum da sandığınız gibi değil.. arkadaşlık
boyutunda bile değilmiş.. ilişkileri.. gördüğünde kadın başkasından  hamileymiş.. tuna da.. birşekilde olaya dahil olup.. yardım etmek zorunda kalmış.. kirasını ödediği,evini bırakmış ona.. kendisi otelde kalmış..
kadının kızı olmuş.. onu da alıp,teşekkür amaçlı okula kurabiyeler getiriyormuş.. master öğrencileriyle beraber , sohbet edip,çocuğu seviyorlarmış..
son yıl ,alenen diyemesede.. tavırlarının değiştiğini, sevgili olmak istediğini fark etmiş tuna .. benden bir beklentin olamaz.. minnetle,aşkı karıştırma.. benim sevgilim Adana da..gidincede evleneceğim demiş..
gelincede beni görmüş işte.. olay bu.. ve aramızda kalsın.. kocalarınıza anlatmayın.. başka faktörlerde var ve tunaya söz verdim..

en nihayetinde erkek de.. yapmak isteyenin amerikaya gitmesine gerek yok,ela.. sen eski sevgilisini görseydin.. dudağın uçuklardı.. boy bos,süper güzel bir kadın.. ama takıntılıymış..  (............ ) la balayında dubaide karşılaştık.. yılışık yılışık yaklaşıp.. unutuldum mu diyebildi..
döndükten sonra iş yerine gelip,tunayı elinden alacağım..yine bana dönecek  dedi.. kaç kere karşılaştık,yolacaktım da.. tuna engelledi.. ve uzak durdu..

ben/ biz  neler yaşadık bir bilsen.. sorgular, iftiralar..
resmi görevli müfettişle.. kumpas kurmuşlar bana..  hapiste olmam işten bile değildi..
savcı benim yüzüme karşı  ; eski sevgilinin eksileri belki kocanıza hala caziptir.. ikinizi  idare edebilecek imkanı da var.. gülen hanım..olayı tezgahlayanın kocanız olduğunu  söyledi.. siz ayak altından çekilince.. beraber yaşayacaklarmış.. körü körüne nasıl güveniyorsunuz.. kocanızı takip mi ettiriyorsunuz dedi.. daha neler neler,duydum..  yazı analizi için tarifler yazdım..
hala davalar açılıyor,ifadeler veriyoruz.. duyuluyor,herkese rezil oluyoruz..moral sıfır zaten.. sonra annem bile bilmediğinden..gitmiyorum diye  sitem ediyor..
halam, çağırmadın.. kaç kere evine geldik ki.. bahaneleriyle. işe yaramazsın demeye getirip.. bilerek ,kalbimi kırıyor..

  (içimi çektim ) diyeceğim o ki.. tunanın suçu olduğuna
inansam..yanında olmazdım..  hiç incinmedim ,layık olduğu için de güveniyorum.. çok da seviyorum ama en ufak yanlışını görsem.. arkama bakmam.. affetmeyeceğimi bildiği için de.. söz veremiyor anladın mı..
gelirken de,kararımı verdim.. gidemem,seni bırakamam.. kabul etmeyeceğim dedi.. bende sen bilirsin dedim..

gönül-- dışarıdan hiç probleminiz yokmuş gibi, görünüyorsunuz..

ela-- yaa.. öyle.. tijen çıktı birde.. ben tuğrulu gönderdim ama gel sen bana sor.. sinirlerim laçka oldu..

yeliz-- o kim.. tuğrul abiyle mi buluştu kız..
ela-- evet.. iremin arkadaşı.. o da tunayı elde etmek istiyormuş..
ufuğun anne özlemini kullanıp.. ağzından onlarla ilgili laf almaya çalışmış..

gönül-- bu yeni mi,bilmiyordum..

irem-- yeni canım..iş için ilan vermiştik,tijen iş görüşmesine gelmiş..
şok oldum..şüphelerim vardı da.. anladık ki,haklıymışım.. bütün yolları denemiş diyeyim,size..  haa,bu arada da.. önlem aldığım halde.. devamlı dinleniyorum.. savcılık ve başkaları tarafından.. her yerden cihaz bulup,yok ediyorum.. max ve tina alıp alıp,çöpe atıyorlar.. hele ali abimin nişanına geldiğimizde.. berbattım..
ruhen yorulduk, dayanacak gücümüz kalmadı.. ani parlamalarımızın,fevri tavırlarımızın nedeni bunlar.. sinirlerimiz gerilmiş.. her an herşeyi yapabilecek konumdayız yani..

yeliz toparlanıp.. bebeği omuzuna kaldırdı.. gazını çıkarıyor..

irem-- ben alayım da,sen egeyi doyur..
yeliz-- (gülümseyerek ) bu ege.. doyurdum teyzesi.. ela verdi..

irem-- farkında değilim,valla.. nerede kaldılar ya.. gönül otur da..
hareket edeyim..

gönül-- sizin ki kadar,abartılı olmasa da.. bizim de,kurallarımız var canım....o dediğin olmaz..  geleceğiniz gece halayla,ayşeyi alışveriş merkezine götürdüm.. çok yorgundum ama istediler, kırk yılda bir evimize gelmişler..yok diyemedim..
erenin de peçetesine varıncaya kadar.. sofrasını hazırladım..
döndüğümüzde.. gayet neşeyle karşıladı bizi.. sizin geldiğinizi söyleyip, hastaneye gidelim hadi dedi.. ayşeyle,hala binbir duayla
gönderdiler bizi ..
arabaya binmemizi bekliyormuş.. onu beklemeden,gittim diye.. gelinceye kadar burnumdan getirdi..
halasına saygımdan iltifat ediyorum ama haksız yere suçlayacak birşey buluyor yine de.. sabrediyorum da,patlamak üzereyim bende..

ela-- gönüll... sen kızlarla,kadınlarla uğraşmıyorsun en azından.. o defter sizde kapanmış..
tijen, tuğrula.." ireme kurtulamayacağı bir iftira at,seni ihya edeyim.. tuna gibi gururlu bir erkek ..bunu sineye çekmez..ayrılırlar.. gerisini ben hallederim.. sana da,sunduklarımla hayatının gecesini yaşatırım" demiş.. duydun mu..

gönül-- aa,sonraa..

Hiç yorum yok: