Translate

23 Haziran 2013 Pazar

1834.bölüm..

irem-- abimle ,tijen meselesini konuştunuz mu.. gece uzundu ve yanlızdınız..

tuna--(gülerek)  evet..konuşup,yattık.. anladım ki,tuğrulu elasızlık çok etkiliyor.. hiç susmadı diyebilirim.. uyuyor numarası yaptığım sıralarda,neler duydum neler..

irem-- (gülerek ) aleyhte kullanacak birşeyler miydi..

tuna-- en alasından ama kullanamayız.. saçımı okşayıp,alnımı öptü.. kimbilir kaç kere pikeyi örttü.. üstüme.. kıpır kıpır döndü durdu.. dışarı çıktı,odanızın kapısını dinlemiş.. hemen uyandığımı,bilmiyor tabi.. yuh nasıl da derin uyuyor diye,söylendi birde..

irem-- geceniz hareketliymiş.. bizde de,elacığım çok güzel uyudu.. yeliz yedek yatağa yatmam için ısrar etti de,ben uyuyamadım.. beşte,iğne ilaç için geldi hemşire.. bebekler uyandılar..vs..

yelizin odasına baktım.. yeni yatak yapılmış ama daha gelmemişler.. yan odayı açtım,kimse yok.. not kağıdı bırakmışlar.. "tuğba hanım davet etti.. çantanı da ,aldım"

irem-- (gülümsedim ) bak senn,gezmelere gitmişler..
tuna--ela,kıskanılacak birisi mi diye kontrol ediyordur bence..
irem-- hah hah hah.. olabilir de,ayol ben etmişim daha ne uğraşıyorlar ki kadınla..
tuna-- hah hah hah..

*******

tuğba hanımın oda kapısı açıktı.. bizimkilerde oturuyorlar.. samimiyet kurulmuş.. çaylar içiliyor..

tuğba-- (gayet şık giyinip, saçlarını toplamış..bizi görünce kalktı hemen.. )buyrunn,hoşgeldiniz..
tuna--irem-- hoşbulduk..

irem-- eşim,tuna.. tuğba hanım..
tokalaştılar..
koltuklara oturduk..
tuğba-- çay,kahve içer misiniz..
almayalım dedik..
irem-- içtiğimden hiç birşey anlamıyorum.. evlerimizde,içeriz inşallah..
tuğba-- inşallah.. (kalkıp,çantasından kartvizitini getirdi bana verirken )arkasına da ev adresimi yazdım.. buyrun,hepinizi beklerim..

tuğrul-- bizde bekleriz... (o da ,ela da kartvizitlerini verdiler.)
tuğba--inşallah rahatsız ederim.. tuğrul bey,ela hanım..
ela-- estafurullah.. memnun oluruz..

tuna-- çok samimi olduğumuz , arkadaşımızın nikahı var salı günü.. beyoğlu nikah salonunda saat beşte.. eğer gelirseniz,beraber zaman geçiririz tuğba hanım.. ben çağırdım ama memnun olacaklarını bildiğim içindi.. (cüzdanından kartını çıkarıp.. evin telefon numarasını yazıp ,verdi  ) bu numara da,buradaki evimizin..

tuğba-- (alıp,baktı )teşekkür ederim,tuna bey.. gelmek isterim tabi..
iş yerinizi ararım,Adanaya gelirsem.. irem hanımla görüşürüz..
tuna--elbette..

irem-- tunayı aramadan da,görüşebiliriz tuğba hanım..
( pantolonumun arka cebinden ,kartvizitimi almak için ayağa kalktım..
kapı tam karşımda ..çetin beyle,altmış yaşlarında.. endamlı,kır saçlı ..takım elbiseli bir bey.. geçtiler.. kart elimde kaldı ..) pardon,bir dakika..
(aceleyle kapıya gidip..seslendim )çetin bey,buradayım.. hemen geliyorum..

çetin-- (biraz ilerlemişler,geri döndüler.. ) hay allah..ben odaları nasıl karıştırdım..

irem--( tokalaştım gülerek .. kenan ağayı tanıştırdı.. içim ısındı,birden..) merhabalar efendim.. hoşgeldiniz.. odayı karıştırmadınız çetin bey.. biz bir arkadaşı ziyarete gelmiştik..

tuna da arkamdaymış.. onunla da tokalaştılar..
kenan-- çok memnun oldum..irem hanım,tuna bey.. çoktandır istiyordum da..kısmet bugüneymiş..
tuna-- bizde memnun olduk,kenan ağa..

tuğba-- tuna bey,irem hanım.. misafirlerinizi buraya davet edin lütfen..
bizde tanışmış oluruz..
tuna-- zahmet vermeyelim,tuğba hanım.. kafeteryaya ineriz biz..

tuğba-- ne demek efendim.. zahmet olur mu hiç..

onlar da,girdiler mecburen..  tanıştırdık ,herkesi.. çetin beyin,tuğba hanıma bakışları gözümden kaçmadı ama.. sırası değildi..
abim,tuna ela ben oturduk ikili koltuğa.. sığdık yani.. hal hatır soruldu falan..

kenan-- gıyabında seninle gurur duyuyordum, kızım.. dün gece .. vekillerin hepimizin gönlünü fethetince.. Adanada olmadı ,bari  İstanbulda tanışalım dedim..
gördüğüm kadarıyla ;bekir yanılmamış..onun gibi.. beni de,amca kabul edersen sevinirim..

irem-- (gülümsedim ) sen,yiğenin olmamı istiyorsan.. başımla beraber.. iltifatın için de,teşekkür ederim kenan amcacığım..

kahkahayla güldüler..
tuğba hanım onlara da çay istedi.. telefonla..

tuğba-- irem hanım,vekilleriniz kim..kardeşleriniz falan mı..

irem-- (gülerek ,cebime koyduğum kartı çıkarıp verdim bu sefer.. )
çalışma arkadaşlarımdan, bahsediyordu kenan ağa.. bekir bey ve eşinin
hayır amaçlı yemekleri vardı dün gece.. onlar katıldılar..

tuğba-- (hayretle ) sen,bahadır holding de mi çalışıyorsun.
çok gençsin.. evlisin.. ben ev hanımı sanmıştım seni..

çetin-- tuğba hanım.. kartvizitte,sıfat olarak ne yazıyor bilmiyorum da.. irem hanım,patron.. hemde dört dörtlük..
çaylarını getirdi,görevli..

tuğba-- (tekrar baktı) dikkatim dağıldı,görmemişim.. canı gönülden tebrik ediyorum,irem hanım..

irem-- teşekkür ederim..(gülerek ) dikkat dağılması da,iyidir bazen..
memnuniyetlerin değişmesine vesile olabilir.. iyi değerlendirmek lazım ,tuğba hanım..

tuğba-- hah hah hah.. çok da uyanıkmışsın,canım..
irem-- bu konuda tevazu gösteremeyeceğim .. gözümden hiç birşey kaçmaz.. çok şükür..
tuğrul-- bilirimm,bilirim..

kahkahamız odayı çınlattı..  çayları bitinceye kadar
 laf lafı açtı.. sohbet koyulaştı.. öğrendik ki..çetin beyle ,tuğba hanımın iş yerleri aynı bulvar üzerindeymiş.. birbirlerini davet ederlerken..
yengem geçti kapının önünden..

irem-- (fırladım hemen.. ) izninizle..

koridorda yengemi durdurup, yelizin durumunu sordum..

sevinç-- gayet iyi.. dikişler kapanmış.. yaptığım diğer uygulamalarda da bir sorun yok.. riskli hareketleri yapmamak şartıyla.. normal hayatına dönebilir.. kısa süreli bir duş yapabilir.. tüm değerleri de,güzel.. herşeyi inceledik.. ama o kadar kısıtlamış ki kendisini.. taburcu ettiğim halde,bülent gelsin de.. çıkarım dedi..

irem-- eline,diline..ayağına sağlık yenge.. sağolasın.. sen izin vermişsin ,ben onu çıkarırım da.. emanetler.. en çok da.. bebeklerin sarılığı düşündürüyor beni..

sevinç-- sende sağol.. git de,bebekleri gör.. sarılıkları falan kalmadı..maşallah ..
 biraz yardımla,iki saatte atlattılar..
istediğin yere götürebilirsin.. yiyebileceklerinin listesini de verdim..ama dikkat et,üşütmesinler..  birde yakın teması yasakladım.. öpüp,sarılmasın kimse.. gece yine buraya gelmek istiyorsa,güvende hisseder.. getir.
moral çok önemli onun için..

irem-- yaşa yengem.. allah razı olsun.. çocuğunuzun gününü görün inşallah.. dayım geldi mi..
sevinç-- aminn.. senden de.. dayın gece geldi.. senin davet ettiğini ,söyledim..
 biz birarada fazlaca olamadığımız için..otel rezervasyonu yaptırdığını,sürprizini bozmamamı istedi.. yarın akşam üstü dönecekmişiz..

irem-- tamamm.. yarın akşam buyrun öyleyse.. tunayı çağırayım da,götürsün sizi..
sevinç-- hayır hayır.. lütfen çağırma.. erol gelmiş,beraber gideceğiz..
ama sen bilme tabi..  çıkarsam,gecikiriz dedi..
irem-- peki,anladım.. size iyi yolculuklar.. yarın akşam,görüşürüz..
sevinç-- sağol.. hoşçakal..
irem-- güle güle..

o asansöre bindi.. bende tuğba hanımın odasına döndüm..

Hiç yorum yok: