Translate

23 Haziran 2013 Pazar

1833.bölüm..

uzanıp,yanağını öptüm..
irem-- bende sana kıyamam.. yeliz nazımı çok çekti.. o yüzden sesim çıkmıyor..

abim geldi o sırada.. çaylarını da ona verdim.. günaydın dedik birbirimize..

tuna-- bülent gece aradı,gittiğinde karşılamışlar..  çok beğenmiş hastaneyi ve çevreyi.. sabah da abimin dediği mühendisle buluşup, yakınlarındaki eve bakacaklarmış.. selamı vardı hepinize..
bebekleri ve seni sordu..yeliz.. bugün için,sarılık olabilirlermiş.. korkmasın dedi..

yeliz-- (gülerek ) sağol tuna.. oldular ve kontrol edildiler..
tuğrul-- elaa, sen iyi misin..
ela-- iyiyim hayatım..

sevinç yengemin sesini duyunca,koridora baktım.. on kişilik bir ekiple
beraber geliyorlar..
irem-- yengem geliyor..
tuna-- bizim odaya gelin,öyleyse..

*********

bizimkilerle merhabalaşıp,girdiler odaya.. günaydın dedik birbirimize..

sevinç-- nasılsınız yeliz hanım..
yeliz-- iyiyim sevinç hanım..
irem-- ben de,çıkayım yenge..
sevinç-- acele etme.. muayene burada yapılmayacak..
kerim-- (gülerek ) bir şarkı daha dinleriz diyorduk bizde..
irem-- (gülümsedim ) bülent ,ameliyathane haricinde söyleme dedi..
güldüler..

iki doktor.. gözüne,boğazına.. ateşine.. tansiyonuna.. eline,ayağına bakıyor yelizin..  bebekler de,inceleniyor..
sevinç-- (dosyalarına baktı ) hasan bey,bebekleri alabilirsiniz.. bende
genel muayene için.. anneyi alacağım.. oda da temizlenir..
hasan-- tamam,sevinç hanım..

yatakla ,beşikleri de alıp.. çıktılar odadan.. iki hastabakıcı geldi,temizlemek için..
ceplerine bahşiş koydum.. kirli çamaşır poşetini alıp,yan odaya geçtim..

konuşarak kahvaltımızı yaptık dördümüz.. çantamdan birkaç kartvizit ve biraz para alıp..cebime koydum..
banyoda elimi yüzümü yıkadıktan sonra.. gömleğimi değişip.. yanlarına geldim..


tuğrul-- siz gidin hadi.. biz varız,erenler de gelirler ..
irem-- acele etme,gelsinler abi.. yengemden iyi haberini almak ..çıkabilir derse,yelizin hava almasını istiyorum..morali bozulmuş iyice..  yarım saat,arabayla dolaştırsam bile yeter ona..

ela-- evet,haklısın da.. sen hiç uyumadın,hazırlık yapacaksın birde..
irem-- ne yapalım.. alırız,birşeyler.. bana izin verseniz de, telefonla konuşsam.. tuğba hanıma da,kartımı veririm..

tuğrul-- tabi tabi.. gidin siz..
tuna-- bülent odamdan arasın demişti..
irem-- iyi,öyle yapalım bari..

********

biz tunayla ,bülentin odasına gittik.. yaktık sigaraları,camlar açık tabi..
telefonu çevirip,kulağıma tuttum..

tuna-- irem ,ben bekir beyi gece aradım.. halimizi anlatıp,arayamadı.. geçmiş olsun dedim.. memnun oldu.."ben iyiyim..  az önce yemekten döndük.. hiç düşünmesin ,burada herşey yolunda..
gençler de..  çok yardımcı olup, yokluğunuzu belli etmemeye çalıştılar..  yasemin,şule ve melis başta olmak üzere ekibiniz, bir açık artırma yaptılar hayran olduk.. bilmeyenler,sizi merak ettiler.. irem elemanlarıyla gurur duyabilir,seçimini çok iyi yapmış dedi..
bu sabah kenan ağayla,çetin beyin İstanbula geleceğini..
 bizimle tanışmak istediğini ve hastaneye geleceklerini söyledi.. selamı var..

irem--as.. tamam.. bekir beyler evde olmayabilirlerde,hizmetliler niye telefonu açmadılar acaba..
tuna-- kimbilir..

vahide hanımı aradım,açılmadı.. ilteri,yasemini aradım onlarda yoklar..

ceydayı aradım,bir haber alabilmek amaçlı o da yok..

irem-- allah allahh.. merak ettim,bunlara ne oldu böyle..
tuna-- bugün pazar,aşkım.. yoklardır yada yatıyor da olabilirler..
irem-- hiç normal değil ya,hayrolsun.. çıkalım hadi..


camları kapatıp,kül tablasını boşalttı tuna.. elimi tutup.. gülümseyerek..

tuna-- özledim seni..
irem-- (güldüm..) bende seni hayatım..
tuna--(öptü yanağımı) az önce,öpememiştim..

********

koridorda birçok kişi var.. hasta yakınları,temizlik..için çıkmışlar..
kahvaltı arabası da,tepsileri topluyor..

irem-- abimle ,tijen meselesini konuştunuz mu.. gece uzundu ve yanlızdınız..

tuna--(gülerek)  evet..konuşup,yattık.. anladım ki,tuğrulu elasızlık çok etkiliyor.. hiç susmadı diyebilirim.. uyuyor numarası yaptığım sıralarda,neler duydum neler..

irem-- (gülerek ) aleyhte kullanacak birşeyler miydi..

tuna-- en alasından ama kullanamayız.. saçımı okşayıp,alnımı öptü.. kimbilir kaç kere pikeyi örttü.. üstüme.. kıpır kıpır döndü durdu.. dışarı çıktı,odanızın kapısını dinlemiş.. hemen uyandığımı,bilmiyor tabi.. yuh nasıl da derin uyuyor diye,söylendi birde..

Hiç yorum yok: