Translate

23 Haziran 2013 Pazar

1830.bölüm..

tuna bize dönüp.. fısıltıyla..
tuna-- nerede kaldınız..
irem--  yürüdük,konuştuk.. (abimin ellerini tutup,kaldırdım.. gülerek ) abimm,çok sevindim.. gözünüz aydın.. allah tamamına erdirsin inşallah ..
 (yanaklarını öptüm.. o da, beni öptü )

tuğrul-- (gülümseyerek ) sağol gelin.. amin.. ben bildiğini sanıyordum.. hatta tebrik etmeyince,biraz tuhaf bile geldi..

irem--yok abim,yok..  tunayla konuşmamız yarım kalmıştı,haberi şimdi eladan duydum.. hiç tebrik etmez miyim..
tuna niye sonra söylemedin ki..
(ben tunanın .. elayla abimde, benim yanıma oturdular.. )

tuna-- yattaydık..  nasıl seviniyorsun,gördüğüm için korktum.. takla atman tehlikeli olurdu..
irem-- (kıs kıs güldüm.. ) dur, burada atayım bari..
tuna-- (elimi tuttu )rica ederim, evde sevin..
irem-- iyi,peki.. yelize baktınız mı..
tuna-- hemşire geldi,uyuyorlarmış..

irem-- abi, eve gidin demiştim de.. ela istemedi..  siz odaya geçin hadi.. ela yatsın..
ela-- biz yelizin yanına girelim.. tunayla tuğrul ,yatsın.. ben koltuğa uzanırım.. itiraz etmeyin ve kalkın..

*********

kalktık artık.. çantamı kasaya koymuş tuna..
onlar odaya,bizde yelizin odasına girdik.. elayı ikili koltuğa yatırdım,kıyamam beş dakika sonra uyudu..
bende temizlenip.. beşiklerin yanındaki koltuğa oturdum..ayaklarımı uzattım..
onlara ve yelize bakıyorum.. yeliz camlara vuran damlaların sesiyle açtı gözünü.. benim oturduğumu görünce,gülümseyerek..

yeliz-- yatağa yatsana sende..
irem-- iyiyim ben.. sen uyu canım..
yeliz-- dolabın yanında,katlanır yatak var.. aç ve yat lütfen.. yarın kıpırdayamazsın.. yastık dolapta,kullanılmamış pijama takımı da valizde.. hadi,söyletme benii..

irem-- tamam..

 kalktım.. koltuğun yerine yatağı getirip..açtım.. yastığı,pikeyi de aldım.. pijamayı giydim..  beşikleri yatağıma bitiştirip yattığımda.. yeliz uyumuştu..
vücudumda ki ağrı dayanılmaz ama sesim çıkmadı tabi..  iki saat kadar yattım öylesine.. yarın hazırlayabileceklerimi tasarladım.. telefonla da konuşmam lazım.. menekşe ve gönül gündüz beklerlerde gece yine ben gelirim.. halamı da görmedim henüz.. yelizi ve bebekleri götürebilseydim keşke.. salı günü çiğdemin nikahı var birde,diye düşüncelere dalmışken.. hava aydınlandı.. beş olmuş saat.. o sırada hemşire kapıyı açtı.. doğruldum hemen..

--- yeliz hanımın iğne ve ilaç saati geldi..
irem-- (dönüp fısıltıyla,yelizi uyandırdım.. ) yelizz.. iğne yapılacakmış..
yeliz-- (doğruldu biraz.. hemşirenin verdiği suyla, iki ilacı yuttu.. yan dönünce..iğnesi de yapıldı ) sağol canım..
-- geçmiş olsun.. doktor bey  herhangi bir rahatsızlığınız var mı,sormamı istedi..

yeliz-- yok da.. dikişin üstündeki bantı ve şu damar yolundaki iğneyi çıkarsanız da rahat hareket etsem diyorum.. birde,daha tok tutucu birşeyler yemek istiyorum..

--- onları ; bugün sevinç hanım,kontrole geldiğinde çıkarabilir ancak..
kaç kere aradı,durumunuzu sordu.. yiyecek listenizi de,o yaptı.. çaresiziz yeliz hanım..
yeliz-- peki ..

hemşire çıkınca..
irem-- bir galeta vereyim mi..
yeliz-- sadeyse ver hadi.. midem kazınıyor..

kalkıp verdim.. yedi,suyunu içerken.. çocuklar uyandılar.. yatağımı kapatıp,yerine koydum.. yelize yardım edip.. banyoya götürdüm..
şip şak,kıyafetimi değiştirdim..  saçlarımı topladım.. yeliz çıkınca..
yatağına kadar eşlik ettim yine.. yatırdım güzelce.. yastıklarla destekledim arkasını..
yeliz-- sağoll..
irem-- sende .. kim önce karnını doyuracak..
yeliz-- önce.. göğüs bakımı ,temizliği yapacağız.. ağızlarının ,mantar olmaması için..
(üstündeki ilaçlar,merhemler.. gazlı bez kutusu olan ,tekerlekli sehpayı yanına çekti )
irem-- yardım edeceğim birşey var mı..
yeliz-- yok,hayatım..

o temizliğini yaparken.. bende bebeklerle ilgilendim.. ışık loş,hava da
çok aydınlatmıyor ama renkleri sarı gibi geldi bana... efeyi kucağıma alıp,pencereye yaklaştım evet sarı..

irem-- yeliz,tamam mı..
yeliz-- tamam.. ver canım..

kucağına verdim itina ile.. battaniyesini katladım.. kolunun altına destek yaptım.. efe şapır şupur emiyor.. yeliz de,oğluna bakıyordu..

yeliz-- irem, egeyi yaklaştırsana bana..
(dediğini yaptım.. yeliz ona da baktı.. )şu düğmeye bas da,hemşire gelsin.. yalancı sarılık olmuşlar..

irem-- offf,ben söyleyememiştim.. az önce fark ettim..
yeliz-- ihtimal dahilindeydi,korkma..

Hiç yorum yok: