Translate

23 Haziran 2013 Pazar

1829.bölüm..

onları da gönderip.. saat on ikide.. yelizi  de yatırdık..
tunayla abim koridorda olacağız dediler..  bizde elayla aşağıya indik..
yağmur durmuş..  kafeterya kalabalık.. gelen giden çok..
kolkola girip,yürüdük epeyce.. sigara,kola.. meyve suyu,galeta aldım.. geri dönerken..

ela-- iremm.. birşey söyleyeceğim sana..
irem-- söyle canım.. izin mi istiyorsun..

ela-- (içini çekerek ) yok da,tijen meselesinin sırası mı.. bilemedim....
irem--  aklımdaydı da.. herkesin yanında abime soramadım..
ela--sen ne biliyorsun ki,soracaktın..

irem-- bilgi gizli,söyleyemiyorum ela.. sen ne biliyorsan,anlat ..

ela--aslında, çok birşey bilmiyorum..
sizin gittiğiniz gün.. tuğrul villaya geldi,erken bir saatte.. duşunu alıp,giyindi.. inşaattayken.. resmi arabayla aykut bey gelmiş.. detayları bilmemem gerekiyormuş.. o nedenle,  tam anlatmadı da..
"Mersinde xxx otelinde , buluşup.. konuşturmam istendi.. deliller varmış,kesinleştirmek amaçlı yardımcı olacağım yani "dedi.. gitti.. çok geç saatte.. sinirden kıpkırmızı olmuş bir halde geldi.. "itiraf etti,yakalandı.. şikayetçi olup,ifade verdim "dedi bu kadar biliyorum..

irem-- anladım.. (içimi çekerek ,kafeteryanın önünde durdum..) oturalım mı,şu masaya..

ela-- sen otur da,ben gidip tunayı göndereyim..
irem-- gell.. bir sigara içip,çıkarız birlikte..
ela--(oturduk.. o çay istedi.. bende kolamı açtım.. sigara uzattım..almadı ) beraber içersiniz diye gideyim demiştim.. arada içiyordum da.. artık kokusu bile dokunuyor..

irem-- (yaktım sigaramı.. hala hamile olduğunu söyleyemedi ) açık havadayız nasılsa.. bu ortam,duyduklarım..yaşananlar ..anılar ..anlayacağın içim karmakarışık.. güzel birşey paylaşmaya hasret kaldım.. tunayı değil,şimdi seni dinlemek istiyorum.. eve baktın mı.. okul ne oldu anlat hayatım..

ela-- (gülümseyerek ) pekii.. ben görevi devir aldım.. tanıştım arkadaşlarla da.. toplantılar yapıldı,bir nevi brifing yani..
pazartesi,salı çarşamba üç gün tatilim.. diye gelebildim..  ufuğun kaydını da ,koleje yaptırdım.. elizabethi ve seni söyleyince.. gerçekten çok ilgilendiler.. ufuğa heveslensin diye.. bir sürü dikkat çekici.. araç,oyuncak verdiler..
 tuğrul ikimizin de servisi olduğu için.. villada kal diyor.. menekşeler ,mahmut beyler ve nedim beyler daimi oturduğundan aklı rahat edecekmiş.. ama ben kararsızım .. eve bakmaya da, hiç fırsat olmadı daha.. işte böyle canım..

irem-- hayırlısı olsun hakkınızda.. ufuğa da çok sevindim..
ela-- sen tunayla konuştun mu.. ufuğun uzman doktor gözetimi altında olduğunu söyledi mi yani..
irem-- söyledi de.. güzel bir haberim daha var derken..  konuşmamız yarım kaldı.. bende sana o nedenle sordum zaten.. güzel haber almaya hasretim dedim ya.. anlattıkların,değildi herhalde..

ela-- (gülerek ,elimi tuttu ) değildi canım.. özellikle senden, gizlemiş değilim de.. öyle denk geldi.. alinin askere gideceği gün,söylemeyi çok
istedim ama.. kısmet olmadı..

irem-- çatlatmasana ya..  söyle hadii..
ela-- bir yiğenin daha olacak..
irem-- ayyy sahi mii.. gönül hamile mi..
ela-- hah hah hah.. irem sen ne alemsin ya.. ben hamileyim,benn..
irem-- aaaaaaaaa.. elaaa.. ciddi misinn..
ela-- evett.. iki aylık,hamileyim..

kalktım,sarıldım sıkıca.. öptüm yanaklarını..
irem-- çokk sevindim,çokk.. allah tamamına erdirsin,inşallah..
ela-- inşallah..
irem--(gülerek ) madem hamilesin, sen niye kalırım dedin ki.. kıyamam sana..siz eve gidip,dinlenin..
(masanın üstündekileri,poşete koyup .. çayın parasını bıraktım.. el ele içeriye girdik hastaneden.. asansöre bindik) yanii,şimdi tuna biliyordu da.. bana söylemeye fırsatı olmadı mı..

ela-- kimbilir ne düşündü ,söylememesinin sebebi vardır elbet..
irem-- anlarız..
 (indik asansörden.. tuna ve abim konuşuyorlar koltuklarda.. yürüyoruz onlara doğru.. fısıltıyla )
ela--  irem,saat kaç olmuş zaten.. gitme meselesini ,hiç açma.. iyiyim,kalalım.. yeliz bilmiyor,tedirgin olmasın..
irem-- (gülümsedim ) peki.. gönül biliyor mu ve tuna seni tebrik etti mi..

ela-- sen uyuyordun,aşağıya indik beraber.. tebrik etti.. gönülle eren abi de ,bilmiyorlar.. ufukdan dolayı arayamadık.. yarın söyleyeceğiz..

irem--bende abimi tebrik edebilirim ,o halde..
ela-- evet.. irem bir heyecanlı,bir telaşlı göreceksin.. istifa et dedi,
bana..
irem-- aldı mı ağzının payını..
ela-- (gülerek ) hayır dedim,sustu..
irem-- akıllı adam.. orhan abi gibi olmak istememiştir..
ela-- olabilir.. menekşeyle orhan abi biliyorlar da,aileme bile söyleyemedim..
irem-- anladım..

tuna bize dönüp.. fısıltıyla.. 
tuna-- nerede kaldınız.. 

Hiç yorum yok: