Translate

18 Haziran 2013 Salı

1828.bölüm..

saat sekizde bebeklerini doyururken.. bülent takım elbiseli olarak geldi
odaya.. biz çıktık.. tunayla çetin bey de..bekliyorlardı.. koridorda..

irem-- tuna çantamı almam lazım.. şifreyi söylesene..
tuna-- (gülerek ) bence,tahmin edersin..
irem-- tamam,anladım..
menekşe-- tuna,iremi de götür.. biz kalacağız bu gece.. gelirler birazdan..

irem--önce gelsinler de,duruma göre kalada biliriz..
menekşe-- işte,geliyorlar..

orhan,tuğrul ,eren abi.. ela,gönül ellerinde.. çiçek buketleri ve poşetler
olduğu halde geldiler yanımıza.. sarıldık,öpüştük.. hoşgeldiniz derken.. çetin beyi de tanıştırdık.. tokalaştılar..

oturdular koltuklara..
tuğrul-- yanıma gel,irem..
eren--niyeymiş,belki benim yanıma oturacak..
ela--( elimi tutup,çekti )kusura bakmayın beyler.. gönülle benim aramıza oturacak..
irem-- (gülerek ) hepiniz sağolun,yanınıza oturacağım da.. bir dakika
izin verin bana.. hemen geleceğim..

gönül-- iyi verdik..çabuk ol..

odamıza gidip.. kasadan çantamı aldım..şifre bahadır mış..  pantolonun cebine biraz para koydum.. bülente vereceğimi de,zarfa yerleştirdim.. hazır olsun da fırsatı bulunca veririm.. çantamı da alıp..çıktım..

hepsinin yanına oturup,gönüllerini aldım..fatmayla,hüseyinin selamını söylediler.. yağmur yağdığından gelememişler..  konuşurken.. bülent odanın kapısını açtı..

bülent-- merhaba.. hoşgeldiniz.. içeriye gelin de,ben öyle gideyim..
eren-- ne oldu,ayrılamıyor musun..
tuğrul-- sen nasıldın,unuttun bakıyorum..
tuna-- aklın kalmasın,hepimiz buradayız bülent..

irem-- (kalktık hep birlikte ) bütün kızlar toplandık,yelize doping yapacağız.. sen içini ferah tut kardeş.. olmadı,konser bile veririm..

kahkahayla gülerek içeriye girdik.. bebekler artık annenin yanında kalacaklarmış.. beşikte yatıyorlar.. hemşire çıktı..

gönül,ela ve menekşe altın taktılar yastıklarına.. yeliz teşekkür edip durdu.. yatağında oturuyor..

 bende çantamdan altın takı  kutusunu alıp..
altın liraları ,içimden dualar ederek yastıklarına iğneledim.. diğerleri de oturdular.. beni seyrediyorlar..

tuğrul-- geç kalmışsın..
irem-- evet,sarhoş gibiydim abi..fırsatım olmadı (yelize aldığım kolyeyi ve bilekliği de takıp.. öptüm yanaklarını ) allah güzel günlerini görmeyi de, nasip etsin hepimize..

aminn dediler.. yeliz duygulandı kıyamam.. elini tuttum..
irem--eşin ve çocukların ;önce allaha sonra bize emanet.. hadi git kardeşim.. yolun açık olsun..

bülent el salladı hepimize,çetin bey ve tunayla çıktılar odadan..

irem--hadii,parti başlasın...  karagözlü çingenem aşık oldum ben sana..

 kahkahayı koyverdiler.. hepimiz oynarken.. bülent kapıyı açtı aniden..

bülent-- ne yapıyorsun,burası hastane..
irem-- ameliyathanede istek şarkı  seçen ,ben miydim.. .. yalıya gidebiliriz istersen..
bülent-- yok,biraz daha yavaş eserler seçersen iyi olur..

irem-- (kısık sesle ) anlaştık.. tennen ni tenenaa..

bir kahkaha daha yükseldi odada..
bülent-- tunaa,karına birşey söyle..
tuna-- gerekmez,o ne zaman susacağını bilir.. yürü,yürüü..

kapıyı kapatınca.. oyunumuza devam ettik .. amacım o ilk hüzün halinin atlatılmasıydı..
oturduk sonra.. erkekler kafeteryadan bize çay getirip.. odamızda ,dinlenmeye çekildiler..
hanımlarla hem  lafın belini kırdık.. hemde ege ve efenin .. gazlarını çıkardık,temizledik.. sevdik veletleri.. çok tatlılar çokk..
yeni yatırmıştık ki..

tuna geldi..
yeliz-- gitti mi tuna..
tuna-- gitti,allah kavuştursun..
yeliz--amin.. senden de,sizlerden de allah razı olsun.. perişan oldunuz..hadi evinize gidin ,kardeşim..

tuna-- biz kalalım da,orhan abilerle  erenler gitsin.. diyorum.. dördünün de,dinlenmeye ihtiyacı var bence.. sabah gideriz..
irem-- evet evet.. öyle yapalım..menekşe bize gidebilirsiniz..
gönül-- daha neler,irem..
irem--ev boş ya..rahat eder demek istedim gönül..kızma..
gönül-- herkes odasında.. yatıyordur,şimdi.. rahat eder merak etme canım..

Hiç yorum yok: