Translate

17 Haziran 2013 Pazartesi

1827.bölüm..

kapatıp.. bize bakarak..
bülent-- bekir ağa testi kırılıncaya kadar..
bildiği gibi,çalışıp.. doktorları dinlemeyecekmiş.. oğlundan dolayı; kendilerine umut verip, sömüren.. hayal kırıklığı yaşatanlar.. bizi otuz yıldır kullandılar.. ben kendimi kobay yaptırmayacağım.. ömrüm ne kadarsa, o kadar yaşarım.. gerisi hikaye dedi..  oğlunun burada özel bir klinikte dosyası varmış,çetin bey.. onu sizin alabileceğini söyledi..
bakabilir mişim..

çetin-- (içini çekerek ) evet.. xxx kliniğinde.. vekaletim var diye alabilirim.. her yıl rutin kontrolü yapılır.. ve bekir bey,o konuda çok haklı..
oğlu için.. yapmadıkları şey..  götürmedikleri yer ve kişi kalmadı diyebilirim.. evlat sevgilerini,gerçekten sömürdüler.. iş hayatının stresinden,bir şekilde  uzaklaşmayı başarıyor da.. özel hayatta ki üzüntüden kaçılmıyor malesef..
bence ;yine de çok dayanıklı bir vücudu varmış..   bu damar tıkanıklıklarından da,olabileceklerden de haberi vardı.. bildiğim -oğluyla, alakalı -en az on kalp krizi geçirme potansiyeli olan olay atlattı..
sacide hanımla,sevmişler birbirlerini .. akraba evliliğinden sorun olacağını bilsem.. çocuk istemezdim der hep.. ...  kızları gayet normal,dördü de,yurt dışında okuyorlar.. ama tatsız piyango ilk çocuğa .. oğluna vurmuş..

bülent-- (ahizeyi  kaldırıp,tuşlara bastı..  ) başhekim özgür (...... ) ile görüşeceğim.. ben  xxx hastanesinden bülent (...... ) ................
çetin bey,oğlunun adı ne ...

çetin-- ilker.. hastane karşıda.. vekaleti fakslayabiliriz..
bülent-- isteyeceğini sanmıyorum ama .............. özgürr.. .................. hah hah hah.. sağol,darısı sana olsun.. .......................... ............
bu ne hız.. nasıl bir dedikodu akışıdır..kimden duydun,bekar olduğunu.. ................................... ..................................................
........................hiç umutlanma diyerek,konuyu kapatıyorum.. işim var,
almanyaya gideceğim birazdan.. senden birşey rica edecektim..
ilker (......... ) kontrol dosyasını istiyorum.. bekir beyin haberi var.. çetin beyin de vekaleti ama yorma beni..  iki gün içinde inceleyip,bekir beye haber vermem lazım.. stent takılmış ve hayattan beklentisi kalmamış ..
yapılacak birşey olabilir belki dedim.. dosyaya bakmam gerekiyor..  ...................................................................................
..................................................................................................
..................................... tamam.. bekliyorum..
özgürrr.. .................. ............. yanlız değilim,borcumu arzu ettiğin gibi de ödeyemem.. kusura bakma.. hadi,gönder.. hadii..
kapattı..

 hem üzüntüden,hem açlıktan mide bulantım had safhaya ulaşınca.. tunaya işaretle ,çetin beye anlat dedim.. elimi ağzıma kapatıp.. aceleyle çıktım odadan.. koridorda koşarak kendi odamıza attım kendimi..
pencereyi açıp, derin derin nefesler alırken..  yağmur damlaları ve gözyaşlarım birbirine karıştı..  kendimi engellemeden.. ağladım,ağladım..

ne kadar durduysam artık.. üşüyünce.. kapattım,pencereyi..
banyoda temizlenip.. tunanın aldığı poşeti açtım.. tost,lahmacun.. kebap ve börek var.. tostu yedim,ağır ağır.. ayranı da içtim.. kıyafet çantamızı görünce.. üstümdeki hastane giysilerinden kurtuldum..
blue jean pantolon,gömlek..yelek,mont çorap spor ayakkabımı giydim.. ayağıma yeni galoşları takıp.. çıktım odadan..

yelizin oda kapısını..araladım..

menekşe ve yeliz yemek yemişler.. tepsiler duruyor.. yeliz ayakta,menekşeye çorabın nerede olduğunu söylüyor da.. menekşe karnından dolayı eğilemiyor ki..

irem--(girdim içeriye )menekşe  durr.. geldim..
menekşe-- tam zamanında geldin,hayatım..

yelizin istediği dizlik çorabı aldım çekmeceden.. 
irem-- otur da,giydireyim yelizciğim.. bak bakayım bana..  ağlamışsın. ağrın mı var.. kocan gidiyor diye mi efkarlandın..

yeliz--( yatağa oturdu usulca) yok.. nermin,sevim,saadet teyze.. neşe hanım aradılar.. 
irem-- anlaşıldı.. (eğilip,giydirdim çoraplarını ..terliğini .. doğrulurken,gülümseyerek ) hadi gel,sen lohusa.. menekşe hamile.. koridorda koşalım biraz.. açılır sınız.. 

yeliz--menekşe--hah hah hah.. 

Hiç yorum yok: