Translate

17 Haziran 2013 Pazartesi

1825.bölüm..

bize uçağın İstanbula geliş saatini bildirecekler.. mehmet bey ,evin adresini aldı.. eşyaları havaalanına taşıttıracak.. bülenti de tuna götürecek diye konuşuldu.. barbaraya teşekkürler edildi..  onları yolcu ederken tuna geldi.. beraber aşağıya indiler.. biz yelizle kaldık..

yeliz-- iremm.. çok sağol.. biz kendimizi ayarlamıştık,aslında.. para konusunda bir sıkıntımız yoktu.. maaşım..

irem-- (yanına oturup elini tuttum.. ) hayatım bana açıklama yapmana
gerek yok.. yalan söylemedim..sen ;haberin olmasa da.. bana gerçekten ortaksın..  gönülle beraber,kablo ithalatı yapıyoruz.. menekşe,ela ve sen de,gizli hissedarsınız.. anladın mı.. onlar paylarını alıyorlar.. ihtiyacın olabileceğini düşünüp,biriken parayı da sana elden getirdim..
 hatta siz evlendiğinizde doğacak çocuğunuz için bile hesap açıldı.. gelirlerden aktarılıyor.. o,ege ve efeye  bizim hediyemiz olacak,kısmetse.. hiç birisini söylemeyecektim de.. bülentin almam diyeceğini bildiğimden,açıklamak zorunda kaldım.. fırsat bulup,sana önceden veremedim ki..

yeliz--böyle olması daha iyi oldu..   hem kabul etmezdim.. hemde başka gelirim olmadığı için.. bülent nereden buldun derdi.. iyi ki,fırsat olmamış.. çok nazik ve düşüncelisin..efe ve ege.. teyzesi-amcası olduğu için çok şanslılar..  kardeş yerine koyduğun için de,sağol.. hissedarmışım ama yatırdığın parayı almazsan.. kazancı da istemem.. maaşlarım ,birikmişlerim ve ufak tefek altınlarımı bozdurup döviz alması için.. bir arkadaşıma verdim.. henüz getirmediği için,
önerini kabul ettim..
aylardır hastanedeyiz.. evimiz oldu,odaları işgal ettik.. ilgi,şevkat ..hizmet süperdi.. el üstünde tuttular sağolsunlar.. borcumuzu da almak istemediler ama olmaz dedik.. bize has bir fiyat çıkardılar.. bülent hastaneye ödeme yaptığı ve günlerdir ameliyatlara da giremediğinden.. eksik kaldı..
arkadaş dövizi getirmiş olsaydı,bülente verecektim..halledecektik..


irem-- (gülümsedim ) artık konuşmayalım bunları.. yemek gelinceye kadar,sen biraz uyu lohusa hanım..
yeliz-- tamam canım..

*********

o uyurken ,elbise dolabını düzeltip.. fazlalıkları valizine yerleştirdim..
hemşireler bebeklerin eşyalarını alırken ,onların valizi de karışmış.. katladım güzelce..
dışarıda yağmur yağıyor.. biraz odayı havalandırdım.. yelizim
bebek gibi uyuyor,karnının şişliği de indi.. şükür..
benim de uykusuzluktan gözüm kapanıyor artık.. yanındaki koltuğa oturup,elini
aldım avucuma.. alnımı yatağın kenarına koydum.. iptal olmuşum anında..

********
gözümü açtığımda.. panikle doğruldum.. yeliz yok,ben bir yatakta yatıyorum.. burası başka oda.. terliğimi giyip..fırladım dışarıya..
koridordaki koltukta  menekşe oturuyor..  allah allah.. ne alaka ki..
gözümü kırpıştırıp.. rüyamı görüyorum diye düşünürken..

menekşe-- oo,akşamınız hayrolsun irem hanım..
irem-- menekşee.. hayırdır.. burada ne işin var senin..
menekşe-- söz vermiştik ya.. yelize geldik işte..
irem-- kimle geldin.. sen hamilesin,niye geldin..
menekşe-- ela,orhan..tuğrul ben.. uçak geliyormuş.. gidelim dedik..
kız uyanır uyanmaz ne çok konuştun ha.. (kalktı ayağa.. sarıldı bana.. gülerek ) tunaya acıdım yine..

irem-- (sarıldım bende ) alıştı o.. nasılsın..ne zaman geldiniz..
niye burada bekliyorsun..miden mi kötü oldu..

menekşe-- iyiyim,şükür.. bir saat oldu.. bülent ,doktorlar ve hemşirelerle içeride.. muayene ve pansuman için bana çık dedi..  (elimden tutup,yanına oturttu)
orhan,ela tuğrul..  çiğdemle,yusuf beye uğrayacaklar..tuğrulun kiralık evinden şahsi eşyalarını alacaklar.. kontratı yenilemeyelim artık demişler..  bülentin buradaki eşyalarını havaalanına götürecekler..
tuna da, saat dokuzda bülenti götürecek... sana yiyecek birşeyler almaya gitti..

irem-- beni kim götürmüş odaya.. aklım çıktı,yelizi göremeyince..
menekşe-- kim olacak, tuna götürmüş..  uyuya kalmışsın..
irem-- başımı yatağın kenarına koydum..gerisini hatırlamıyorum.. saat
kaç..

menekşe-- altı..
irem-- rekinin uçağıyla mı geldiniz..
menekşe-- evet.. nasıl bir telefon trafiği yaşandıysa artık.. vahide hanım arayıp haber verdi.. bebekleri duymuştuk ve yarın için bilet almaya gidiyordu orhan da.. aceleyle hazırlandık ve geldik..
bak diyorum ki.. iki gündür perişan olmuşsunuz..  evinize gidip, dinlenin.. güzelce.. dört kişi geldik.. biz ilgileniriz yelizle..

irem-- ufuk nerede..
menekşe-- gönüllerde.. halan,ayşe.. ve bakıcı kadına emanet ettik.. işten çıkınca gelecekler onlarda.. tuğrul haber verdi..
irem-- yarın öğleden sonra yengemle dayımı eve davet ettim..gelmeseydiniz yelizi,bebekleri de götürecektim.. bülente eve götürmeyeceğime dair yemin ettim ama orası  yalı diye avunuyordum..

menekşe-- hah hah hah.. ilahi irem.. tamam işte,aklın kalmadan gidebilirsin..
irem-- valla hızır gibi yetiştiniz,sağolun.. zamansız ama çağırmaya mecbur oldum.. yeliz ,sizi görünce.. çok şaşırmıştır..
menekşe-- (gülümseyerek ) çookk.. ama iyi ki ,sen görmedin.. çok ağladık,çok.. bebekleri de,maşallah ne kadar tatlı..


Hiç yorum yok: