Translate

17 Haziran 2013 Pazartesi

1823.bölüm..

hep beraber yukarıya çıktık.. ben  el yüz temizliği ,kıyafet değişiminden sonra girdim odaya..
 yeliz yatağında biraz doğrulabilmiş.. gecelik sabahlık giyip,saçlarını toplamış..  çok şükür,yüzü de gülüyor..  bebeklerini doyurmuş,hemşire beşiklerine yatırıyordu..  dik duran yastıklarına altın liralar ve nazar boncukları takılmış..

irem-- maşallah , annenin yüzü gülmüşş..
yeliz-- (gülümseyerek) gülmeyi bile özledim.. inan ki.. sevinç hanım,iyisin diyince.. moralim düzeldi.. biraz yürüdüm,ağrım var da.. normal düzeyde.. kalkıp koşmak istiyorum,o derece sıkıldım yani..

irem-- tamamm.. herkes yatınca koridorda yarış yaparız seninle..
yeliz-- (güldü ) yakalanırız yine..
irem-- boşverr.. sen iyi ol da,önemli olan o..
müsaitsen,gelecek iki ziyaretçi var.. tebrik etmek istiyorlar seni..
Katar emiri cafer bey,gelmiş.. barbaranın  arkadaşı diyeyim ben sana..
benim de,iş ilişkim var.. diğeri de,buradaki bayim..mehmet bey..

yeliz-- hıımm.. hadi hayırlısı.. tabi gelsinler..
--- ben bebekleri götüreyim.. temizlik zamanı geldi..
yeliz-- bir kaç dakika daha dur,hayatım.. bebekleri de görsünler..
--- peki..

kapıyı açıp,buyrun dedim..

bülent,cafer ve mehmet bey girdiler odaya..
başlarıyla selam verip,çok yaklaşmadılar yanına.. ben tanıttım..

mehmet-- gözünüz aydın,yeliz hanım.. allah ,analı babalı büyütsün..
yeliz-- teşekkür ediyorum mehmet bey.. barbarayı getirmişsiniz,zahmet vermişiz size..
mehmet-- estafurullah.. sözünü etmeye değmez..

cafer-- irem hanım;  tebrik ettiğimi ve bebeklerine bakmak istediğimi söyler misiniz..
irem-- tabi.. (söyledim karşılıklı denilenleri.. bülentte beşikleri onlara
yaklaştırdı.. eğilip gülümseyerek yüzlerine baktılar.. sırtlarına  ve başlarına dokundu cafer bey.. ikisi de altın lira almışlar.. taktılar yastıklara.. teşekkür etti bülent.. )

cafer-- zorunluluk harici .. bir bebeğe dokunmayalı ,çokk çok uzun zaman oldu.. imrendim size bülent bey.. maşallah..

bülent-- umarım sizin de,olur cafer bey.. bekar mısınız..
cafer-- evet,umarım olur..
yeliz-- (kısık sesle ) bülent,aday varmış ve sende tanıyorsun..
irem-- sen madem anlıyordun da..niye beni konuşturdun.. hem tiyo verilecek zaman mı..

yeliz-- bülent çalışırken,epeyce öğrendim ama ifade edemiyorum,kendimi..  bilgi vermemin nedeni vardı canım.. adayın talipleri
çokmuş,anladın mı.. doktor arkadaşlardan duydum..
irem-- anladımm.. barbarayı çağırayım ben.. aşağıdayız sanıyor ya..

bülent-- (bana ,yelize.. ters ters bakıp) hemşire hanım,konuşulanlar aramızda kalsın..lütfen.. bebekleri götürebilirsin..
-- (gülümsedi ) merak etmeyin,bülent bey.. hiç birisine pas vermedi zaten.. yeni doğan ünitesi ziyaretçi akınına uğradı da, geceden bu yana.. konuyu biliyoruz,yani gördük.. bebekleri görmeye geldik dediler ama asıl görmek istedikleri doktor hanımdı.. çağırdığınızı söylerim..

bülent-- hayır hayır ..ben çağırmıyorum,işi bitince gelir..
yeliz-- irem çağırıyor de,hayatım..

mehmet--bülent--irem--hah hah hah..

**********

koltuklara oturduk.. bülentte yelize kısık sesle,durumdan bahsediyor..

irem-- siz de,Adanaya gidecektiniz değil mi mehmet bey.. malum bugün cuma.
mehmet-- evet de,pek hevesim kalmadı.. şule yemekte bir saat kadar kalıp.. bir arkadaşıyla,Ankaraya gidecekmiş..
irem-- hıı,şuleyle konuştunuz demek..

mehmet-- hayır,konuşmadık.. telefon ettiğimde,hep başkası açıyor ve
şule ne hikmetse,hep dışarıda olduğundan.. siparişimi bile ilter bey alıyor..doğru mu,yalan mı bilmiyorum..
bu haberi de,said beyden duydum.. personeliniz,hiç açık vermiyor..

irem-- verseler tuhaf karşılardım,doğrusu.. faruk bey gidiyor mu..
mehmet--dün, kesin değil dedi.. şule hiç ümit vermedi de.. melis de,
yeter,sıkma beni demiş.. bir yerde hata yaptık ama nerede olduğunu bilemiyorum..

irem-- mehmet bey.. ölçülü yakınlık ,ciddiyet ,kararlılık ve sevdiğinizi
belli etme bu kadar kısa zamanda olmaz.. ikna etmek ,inandırmak zordur.. beklemeyi bilmeniz lazım..
aksi olsa,bu kız niye üstüme düşüyor.. demez miydiniz..
farklı bakmanıza da sebep olurdu.. gözünüzdeki imajı değişirdi anında..
onlar çok akıllı,saygılı , dürüst ..aile kavramını bilen  ve karakteri oturmuş kızlar..  o mekanda melisin kardeşlerinin olacağı.. faruk beyin aşırı ilgisinden,onlarında rahatsızlık duyacağı .. hiç aklınıza gelmiyor mu.. belki paylaşmadı ,kardeşleriyle.. sıkma beni diyerek,durdurmuş faruk beyi.. o da,anında vazgeçmiş..bence, en büyük hata bu..

şuleye gelirsek,o daha cool.. kendine has,kararlı bir duruşu ve bakışı var hayata.. çizilen rotadan sapmadan ,bu güne gelmiş.. hedefi belirli,zig zaglarla işi yok.. sizinle muhtemelen konuşmamasını ,kendinizce yorumlamışsınız.. pekiii,bu şartlar altında,sizce Ankaraya niye gidiyor..
kusura bakmayın da,genel erkek tavrı sergileyip.. bencillik ediyor ve
karşınızdaki kişinin açısından bakamıyorsunuz olaya.. değerlendirme de sorun çıkabiliyor..

ben daha arayamadım,hiç bilgim yok..düşüncelerini de,bilmiyorum..
davranışlarını tahmin edecek kadar bir arada da olamadık..
size umut veriyor da değilim.. nerede hata yaptık,bilemiyorum dediğiniz için..   sadece,fikrimi söyledim.. ..

mehmet-- teşekkür ederim de.. şaşkınım şu anda.. iyi mi,kötü mü düşünmem lazım ..bilemiyorum.. (gülümseyerek ) nedim beye hak verdim,inanın..

irem-- hah hah hah.. aramızdaki yaş farkı ,iş ilişkisi ve
samimiyetle-laubaliliğin karışmasını istemediğimden.. daha fazlasını
söyleyemediğimi bilmenizde fayda var..
nedim bey o anlamda,haklıydı.. ama hak etmediğini de kimseye söylemem.. cafer beye ayıp oldu,ingilizce konuşalım.. o da,çookk sabırsızdı.. şimdi bekleme modunda.. neden acaba,sordunuz mu..

Hiç yorum yok: