Translate

15 Haziran 2013 Cumartesi

1822.bölüm..

tuna,elinde iki tepsiyle geliyordu.. ben kalkıp aldım birisini..
cafer bey ve mehmet beylerle aynı anda masaya geldik.. hoşgeldiniz..
tokalaşma vs.den sonra..koltuk çekip oturdular.. birbirimize nasılsınız derken.. yiyecekleri ve çayları ikram ettim.. tuna tepsileri götürdü..iki çay daha alıp,geldi..

cafer-- anne ve bebekler iyiymiş.. gözünüz aydın..
irem-- sağolun.. barbara içimizi rahatlattı.. doktoru muayene edecek,inşallah anneden de iyi haberler alırız..
inşallah dediler..

tuna-- Adanadan mı geliyorsunuz,cafer bey..
cafer-- yok.. Almanyadan geliyorum.. işlemler çabuklaşsın diye,mr.blauntla gittik.. bizzat görüp siparişlerimi verdim.. mr.blaunt İsviçreye gitti,barbaranın işi bittiyse beraber dönebiliriz diye bende buraya geldim.. uçak bizi götürdükten sonra,tekrar Almanyaya gidecek..

barbara-- çok naziksin ama hem henüz bitmedi.. hemde irem hanımın yengesiyle beraber dönmek için.. biletimiz alındı..

cafer-- tamam.. bekleriz,o hanımefendi de gelir..
tuna-- sevinç hanım tek de,gidebilir.. bağımlı değilsiniz barbara..
eğer işiniz yoksa,acil gitmeniz gerekmiyorsa.. ağırlamak isteriz,sizleri..
barbara-- sağolun,başka zaman geliriz..tuna bey..

mehmet-- bülent beyle,yengeniz geliyorlar.. haberler iyi galiba..yüzleri gülüyor..

yanımıza geldiklerinde,kalktık ayağa.. tanıştırdık..
memnun olduk dediler.. iki koltuk daha ilave edildi masaya.. oturdular..

irem-- bülent ben gideyim mi,yelizin yanına.. tek kalmasın..
bülent-- yanlız değil.. doktor arkadaşları yanında.. biraz konuşsunlar istedim..
irem-- peki..
cafer-- tebrik ederim,bülent bey.. dahiliye ile ilgili bir konu varsa yardımcı olabilirim..
bülent-- teşekkür ederim,cafer bey.. (gülerek ) beni muayene edebilirsiniz.. sabah sabah,kalp krizi geçirecektim birisinin sayesinde.

sevinç-- irem, kalp krizi de geçirtir.. tansiyon da düşürür.. iyi ki,ben görmemişim..

mehmet-- ne yaptınız ki,irem hanım..
irem-- (gülerek ) çok erken saatte  anneye,bebeklerini gösterdim.. bülent odayı boş görünce,biraz paniklemiş..
yenge sen bile yakalasan,açıkcası çok umurumda olmazdı.. bu onun en doğal hakkı ,diye düşünüyorum...

sevinç-- haklısın da,bizim de nedenimiz vardı.. kurallara uymak,gerekir değil mi..

irem-- evet ama bazı kurallar esnetilebilir.. özellikle bir anne söz konusuysa..
yeliz,bülentle tunanın bizi gördüğünü bilmiyor.. söylemeyin sakın..

bülent-- uyarıya gerek yok.. yeliz,götürdüğünü bana söyledi..
bende gördük dedim.. sevinç hanıma da,anlattı..

irem-- suçsa,benim suçum..  ama hiç pişman değilim..
sevinç-- o da,suç benim dedi.. hanginize inanalım..
tuna-- ireme inanın.. ben yasak denildiği için.. böyle bir tepkiyi bekliyordum da,az farkla kaçırmışım..

mehmet-- engel mi olacaktınız..
tuna-- kesinlikle ... hayır..

kahkahayı koyverdik..
**********
çaylar yenilendi..
sevinç-- barbara,ben söz verdim ama seninle dönemeyeceğim..
akşam eşim gelecekmiş,bekle dedi.. bileti erteleteceğim,kusura bakma..
barbara-- sorun değil,sevinç hanım.. raporumu yazdım da,analiz sonucunu almadım daha.. hemen getireyim..

sevinç-- biz aldık,bir sorun yok.. raporunuzu da okudum.. çok detaylıydı,tebrik ederim.. bülent bey,sizi istemekte haksız değilmiş..

barbara-- teşekkür ederim,sizden iltifat almak gurur verici..
sevinç-- gerçek olduğu için,söyledim.. ben iltifat etmem barbara.. özellikle mesleki konuda.. çok detaycı ve katıyımdır..  yeliz hanım benim sorumluluğumda ve kararım sorgulanamaz.. mesela ,herhangi bir sağlık çalışanı ireme yardım etmiş olsaydı.. hasta hayatını riske attığı için..  suç duyurusunda bulunurdum..

irem-- (gülerek) benim,avukatıma haber vermem gerekiyor mu yenge..
sevinç-- (gülümsedi ) yok,muafsın..hem senin avukatın ,artık davana bakamaz..

bülent-- irem,erol beyi küstürdün mü yoksa..
irem-- bilmem.. niye bakamaz yenge..
mehmet-- erol bey kim..
irem-- dayım.. tanışmıştınız ya..
mehmet-- tamamm,hatırladımm..
sevinç-- savcı olduğundan bakamaz dedim,irem.. taraflarınız değişti..

tuna-- hayırlı olsun,yeni görevi..
irem-- çok sevindim,yenge.. başarılı olacağına eminim.. yakışır dayıma..
sevinç-- sağolun.. ben izninizi istiyorum..

kalkıldı.. teşekkür,memnuniyet ifadeleriyle.. yengemi yolcu ediyoruz..
tokalaştı herkesle..

irem-- dayımla bizede,buyrun yenge.. akşam evde oluruz..
sevinç-- sağol canım.. hem geliş saati belli değil..hemde sen yorgunsun.. başka zaman geliriz,inşallah..
irem-- yorgunluk önemli değil.. yiğenimi ,dayımı özledim.. yarın öğlen buyrun öyleyse.. Adanada gelmek kısmet olmadı,burada gelin bari..
sevinç-- peki ama öğleden sonra gelir ,bir çay içeriz.
irem-- siz gelin de.. annenize,ablanıza hürmetler.. eline sağlık,teşekkür ederim..
sevinç-- rica ederim..

tuna-- ben götüreyim sizi..
sevinç-- zahmet etmeyin,tuna bey..
tuna-- ne zahmeti buyrun lütfen..

onlar gittiler.. bizde oturduk.. sigara ikram etti,bülent.. hepimize..
barbara almadı.. işlerini tamamlamak için yukarıya çıktı..

bülent-- irem tuna gelince,sizde evinize gidin.. dinlen ve yarın akşam gel.. gece ben Almanyaya gideceğim..

irem-- tamam.. kaç gün kalacaksın..
bülent-- bir gün.. fatmayla hüseyin,kıyafetleri kolilemişler.. hiç eşya götürmüyoruz güya.. tır lazım dedi.. selamları var,sana..

irem-- as.. bizim tırda yer varsa,koyalım onları da.. bugün cuma değil mi..
mehmet-- evet.. ama bildiğim kadarıyla,koyamazsınız irem hanım..
ihracat malları için izin alınıyor.. farklı bir yük,başınıza iş açar..

irem-- haklısınız.. nasıl göndersek ki..
cafer-- hazırsa, uçakla gönderelim bülent bey.. biz Adanaya gideceğiz..
uçak Almanyaya dönecek.. eğer müsaitseniz sizde gidebilirsiniz,bir gün önce..
bülent-- çok iyi olurdu da.. irem misafir çağırdı.. yelizi yanlız bırakamam..

irem-- bülent,hem misafirimi ağırlarım.. hemde yelizi ihmal etmem.. sen hiç merak etme..
bülent-- nasıl olacak o..
irem-- sen ,bana bırak ... gönül rahatlığıyla git.. iki gün kal,her işini bitir öyle gel..
bülent-- sennn.. yelizi eve mi götüreceksin..
irem-- yok canım,daha neler.. dışarı çıkabilir mi ki..
bülent-- çıkabilir de,çıkmasın.. yemin et,yoksa gitmem..
irem-- yemin ederim ki,yelizi kalmak için.. eve götürmeyeceğim.. oldu mu..
bülent-- oldu .. ne yapacaksın..
irem-- sana ne.. yemin ettim işte.. fazlasını sorma..

**********

Hiç yorum yok: