Translate

15 Haziran 2013 Cumartesi

1819.bölüm..

ben temizlenip,yeni kıyafetlerle yelizin odasına girdim..
 ah canlarım..  yeliz uyuyor.. bülent de değişmiş,kıyafetlerini.. yanındaki koltukta oturuyor ,serum takılı olan elini tutmuş.. başını da,yana eğmiş.. uyuyor sandım ben..  rahatsız etmeyim,istiyorum da.. çıkarsam.. tekrar giremem..

bülent-- (doğruldu birden,bana dönüp kısık sesle) istersen,yan odaya gidip...dinlen sende.. ben buradayım nasılsa..

irem-- yok yok.. sen git,tunanın yanına.. gözlerin kıpkırmızı.. güç toplaman lazım..  (gülerek kalktı,ben oturdum ) dikkat edeceğim birşey var mı..

bülent--serum damlamalı,iğne çıkmamalı.. nefes alışı ritmik olmalı..
kendinde olmadığı için.. elini tutmalısın.. ani hareketler,yasak.. korkulukları indirme,düşebilir..
herhangi bir terslikte..yada uyanırsa.. şu tuşa bas.. hemşire gelir.. beni çağırsın..

irem-- anladım.. bebekler ne zaman ,gelecek..
bülent-- yeliz kendine gelsin de,önce..

o gitti.. oturdum koltuğa.. yelizin eli elimde.. içimden dua okudum devamlı.. inledikçe,benim de canım yandı sanki.. narkozun etkisiyle,bağırıp..
bolca sayıkladı..
 hava aydınlanırken,serumu değiştirmek için hemşire geldi.. yeni serum ,küçük paket halinde ve rengi değişik.. çabucak  taktı ,ayarladı.. iki iğne enjekte etti,seruma..tansiyonunu,ateşini ölçüp.. çizelgesine yazdı ..

,irem-- (kısık sesle ) hemşire hanım.. parmakları buz gibi..üşüyor mu yoksa..
-- tepkisi normal..vücut sıcaklığının yükselmesini istemediğimizden  ameliyat yerine soğutucu blok koyduk.. kan da kaybetti tabi... birkaç gün sonra,düzelir..
irem-- peki,bilgi için sağol.. iki saate kadar ayıkacak denilmişti,niye daha uyanmadı...
-- (gülümseyerek ) yeliz hanım,neredeyse bir aydır..çok rahatsızdı.. vücudu yorgun..  bırakın uyusun.. çok ağrısı olacak,dinlensin..

irem-- çok ? nasıl yani..
-- bebekleri taşımak kolay değildi,dokularda sarkma olmuş.. sevinç hanım tekrar ameliyat olması gerekmesin diye.. onu da toparlamış..
kistlerini temizleyip,almış.. muazzam bir estetik yapmış.. herkes onu konuşuyor,hastanede..

irem-- hımm,anladım..
--refakatçi kahvaltısı söyleyeyim, size..
irem-- yok ben istemiyorum.. ama bir bardak çay olsa içerim..
-- tamam,getiririm..

o çıktı.. yeliz gözünü açtı.. mahmur mahmur gülümsedi.. mırıltıyla..
yeliz-- iremm.. çocuklarım nasıl,gördün mü.. sağlıklılar mı..
irem-- (güldüm ) canımm.. gözün aydın.. aslan gibi.. yakışıklı iki oğlun oldu.. maşallah çok iyilermiş.. barbara söyledi.. gördüm,kucağıma aldım.. birisi sarışın,masmavi gözlü.. diğeri kara kaşlı,kara gözlü.. çokk tatlılar.. saçları var,ipek gibi.. öptüler seni,annesi.. ben hep yanındaydım.. elini tuttum..

yeliz-- (dudakları kurumuş,yutkundu.. gözünden yaşlar akıyor.. sildim,mendille.. ) sağol.. hissettim seni.. sesin derinlerden geliyordu sanki... şarkı söylüyordun bana..

irem-- hımm.. neyi söylüyordum..
yeliz-- ııı.. bilmiyorum.. bülent nerede.. birşey mi oldu..

irem-- ağladı,sevindi.. çocuklar doğduktan sonra çağırdı yengem..
bebekleri görmesi için.. o gelip,önce seni öptü.. burada gözleri kıpkırmızı,oturmuş seni seyrediyordu.. kovaladım,tunanın yanına..

yeliz-- o da,çokkk yoruldu.. çok.. uykusuz diye,ameliyatlara girmedi
kaç gündür.. iremm.. bebeklerimi istiyorum.. göster bana..

irem-- yeliz,ben gösteririm de.. götürürümde.. ama mikrop kapmaman
gerekiyormuş.. kimse giremedi yanına.. yengem bana izin verdi sadece.. gönül,eren abi,çiğdem..yusuf bey,bizim buradaki bayimiz mehmet bey vardı.. kapıdan bile bakamadılar.. bende kaç kere kıyafet değiştirdim.. onun için,getirmelerini bekleyelim.. yengem hastanede,gitmedi.. barbara bebeklerinle ilgileniyor.. onların kızmalarını umursamam da.. sana birşey olursa,kahrolurum..

yeliz-- (yüzünü buruşturdu.. elini kolunu kıpırtattı.. ) lütfenn,sorumluluk benim.. maske tak bana.. çekmecede var..

irem-- bülent  mahveder beni.. bebekleri getirteyim..

kapı açıldı,hemşire bana çay getirdi.. sehpaya koyarken..
-- oo,anne uyanmış.. gözünüz aydın yeliz hanım..
yeliz-- sağol canım..
irem-- hayatım.. bebeklerini görmek istiyor yeliz.. getirebilir misin..
-- oranın düzeni farklıdır.. annenin kontrolü yapıldıktan sonra,doktor
getirilmesini isteyebilir sadece..anlattım ya,heyecanlanması bile yasak
yeliz hanımın..

irem-- peki.. çay için teşekkür ederim..
-- afiyet olsun.. yeliz hanım ,doğrulmaya bile çalışmayın.. başınız döner.. düşmenizi istemeyiz..
yeliz-- tamamm..

**********

Hiç yorum yok: