Translate

14 Haziran 2013 Cuma

1817.bölüm..

bülent--( kapıyı açtı ,bitkin bir halde.. ama sesinden heyecanı belli )
teşekkür ederim.. hepinize.. sevinç hanım,barbara ..irem,sağolun..
barbara-- iki oğlunuz da,süper.. bülent bey.. sizde sağolun..

irem-- rica ederim.. gel,oğluna bak.. bu eser daha güzel, pikasso..
bülent-- (burnunu çekerek ) kucağına al.. hak ettin..

doktor bebeği, kucağıma bıraktı yavaşça..
tedirgin,şaşkın.. neredeyim diye bakıyor sanki.. parmağımı yakaladı ,ben dua okurken.. göğsüme sokuldu..
 bülent de,ona ve yelize bakıyor..  tansiyonunu ölçtü.. maskesi olsa da,alnından öptü..

barbara kucağındaki diğer bebeği de getirdi,yanıma..
 ay maşallah birisi karakaşlı,kara gözlü.. birisi sarışın mavi gözlü.. ama yüz hatları aynı.. çokk tatlılar,çokk..
ben bülente verdim,barbaradan aldım.. bülent öyle dedi çünkü... bakışını,tutuşunu.. ağlamasını.. "oğlumm,hoşgeldin "demesini..  hiç hiç unutamayacağım..
bileklikleri takıldı ve getirilen beşiğe yatırmamızı istedi barbara..
yeni doğan ünitesinde yapılması gerekenler varmış.. temizleyip,giydirecekler birde..
bülent.. diğer bebeği de,kucakladıktan sonra yatırdı.. o da dua okuyor, benim gibi..

bülent-- barbara.. sana emanet..
barbara-- tamamm.. biz gidiyoruz,sevinç hanım..
sevinç-- (ingilizce ) anladım barbara.. dediğim testleri yap mutlaka..
göbek bağındaki sıvıyı al.. laboratuara gönder..
barbara-- peki..
sevinç-- bülent bey,gelin..lütfen..
bülent-- (gitti telaşla ) terslik mi var..
sevinç-- hayır hayır.. ileride,bir bebek daha ister misiniz .. yoksa önlemini alayım.. kapatmaya geçiyorum..

bülent-- .......................
irem-- hadi yok desene..
bülent--yelizle bu konuyu konuşamadık,sevinç hanım.. durumu biliyorsunuz.. isterse,ben yaparım.. hiç dokunmayalım,şimdi..
sevinç-- peki..

işlerini bitirinceye kadar.. yine konuştum yelizle.. alperi,bebeklerini anlatıyorum.. bir saatten fazla uğraştı,ne yapıyor ki demeye başladığım sırada..

sevinç-- tamam.. geçmiş olsun..  odaya gidebilir.. arkadaşlar,elinize sağlık..
hemşireler.. gerekenleri yaparlarken..
kerim-- sizinle aynı ekipte olmaktan,mutluyuz sevinç hanım.. yirmi beş yıllık,operatörüm.. hiç böyle komplike bir sezeryan ameliyatı görmemiştim.. çabukluğunuz,başka deformasyonlara müdahaleniz ve stiliniz mükemmel.. adeta ders niteliğinde..
rahatlatma yönteminiz  için.. ayrıca tebrik ederim.. ses de,verilen duygu da.. süperdi.. irem hanıma da,mini konser için teşekkür ederiz.. her zaman bekleriz..

bülent-- yeliz istedi diye buradalar.. kerim bey.. sevinç hanım bu işin uzmanı.. irem de,aslında..
irem-- öğrenciyim.. ve kendi adıma,sağolun diyorum.. yengeme ..bülente ,yelize  can borcum var..  ameliyathane şartlarında,hiç birinizle bir daha karşılaşmamayı diliyorum.. kerim bey..

sevinç--(gülümseyerek ) bende beraber çalışalım,diyecektim irem..
irem--hımm,öyle mi..  dayımla,tuna duymadan..  ben,sana kaset doldururum yenge.. başka yolu yok..

kahkahalarla güldüler..

************


bülent ve diğerleriyle beraber yan taraftaki odada.. kıyafetlerden kurtulup.. ellerimizi yıkadık...

 arkadaşları bülenti tebrik ederlerken.. ben çıktım.. tuna,mehmet bey.. eren,gönül.. çiğdem,yusuf bey.. bekliyorlardı koridorda.. öpüştük,tokalaştık.. elim ve tüm vücudum titriyordu..

gönül-- otur,irem.. sen niye girdin ki.. titriyorsun..
irem-- geçer birazdan.. iyi ki girmişim,gönül..
çiğdem-- (su varmış elindeki bardakta ) iç şunu,çabuk.. rengin atmış.. tunaa,birşey yap..
tuna-- (gülerek,elimi tuttu) o istemeli ,çiğdem..
irem-- (bir yudum aldım.. gülerek ) istemiyorum.. sarhoş gibiyim..
 bebeklerin birisi sarışın,mavi gözlü.. birisi kara kaşlı kara gözlü.. iki oğlu da çok güzel..

bülent ve doktor ekibi çıktılar o sırada..ben koltuğa çöktüm adeta..

bülente sarıldılar tek tek... göz aydını,tebrik..iyi dilekler vs.

tunayla fısıldaşıyorlardı..
çiğdem-- bülent,iremi doğuma niye aldın.. haline baksana..

bülent-- (tunadan ayrılıp,elimi tuttu.. çekti kendisine ve abi gibi sarıldı bana ) sevinç hanım beni almadı da,onu aldı.. iyi ki,almış.. yelizin tansiyonunu, iremin sayesinde düşürdüler.. ameliyathanede şarkı söyledi.. ( bana bakarak ) cimrisin,kaprislisin  ama sana ne hakkım varsa,helal ediyorum.. kardeşim.. sağol..

irem-- (gülümsedim ) rica ederim.. allah size ,sağlık .. muhabbet ve yetiştirmek için güç kuvvet versin..  çocuklarınızın, güzel günlerini görün inşallah.. şansları bahtları açık olsun..

bülent-- (aminnn dediler.. ) inşallah.. (gülerek ) niye önce senin kucağına almanı istediğimi sanıyorsun.. teyzesi..

güldük.. ve  hep beraber.. bir alt kata indik..

Hiç yorum yok: