Translate

14 Haziran 2013 Cuma

1816.bölüm..

barbara-- irem hanım,yengenize usulca söyleseniz.. bebekler alınmalı derhal..
sevinç--(ingilizce )  biliyorum barbara..
irem-- yenge ,yelize şarkı söylesem olur mu.. beni hissetmesi açısından,dedim..
sevinç-- işe yarayacağını düşünüyorsan,göbek bile atabilirsin..

bülentin sesini duyduk..
bülent-- rüyalar gerçek olsa yı,söyle irem..
irem-- tamamm..

Rüyalar Gerçek Olsa
Rüyalar Gerçek Olsa
Seni Her gün Görürdüm
O İncecik Beline
Sarılarak Yürürdüm..

sevinç-- irem iyi gidiyorsun.. tansiyon düşüyor.. daha doğal söyle..  hazır olun arkadaşlar.. başlıyorum..

Sabah Olmasın Diye
Güneşi Durdururdum
Yanardağlarda Tüten
Ateşi Söndürürdüm

Yatağına Her Gece
Gelincik Doldururdum
Dudağına Bin Kere
Öpücük Kondururdum

Rüyalar, Rüyaalaar
Rüyaaalaaaaaarrrr
Aaahhhh
Rüyalar Gerçek Olsa!

Rüyalar Gerçek Olsa
Sana Güller Verirdim
O Güllerle Belki de
Kucağıma Gelirdin

Sarılırdım Boynuna
Sokulurdum Koynuna
O Gül Dudaklarını
Öperdim Doya Doya

Sabah Olmasın Diye
Güneşi Durdururdum
Yanardağlarda Tüten
Ateşi Söndürürdüm

Rüyalar, Rüyaalaar
Rüyaaalaaaaaarrrr
Aaahhhh
Rüyalar Gerçek Olsa!

ıngaaaaa diye ameliyathaneyi çınlatan sesi duyunca.. başımı çevirdim,gözümde yaşlarla..
göbek bağına pens tutturulmuş.. bir bebek tutuyor.. yengem..

sevinç-- sen devam ett..

irem-- ne söyleyeyim kii..
bülent-- (sesi titreyerek ) kalbe dolan o ilk bakış unutulmaz..
irem-- gözün aydın bülent..
sevin-- sonra tebrik edersin.. devamm..
irem--


barbara--harikasınız,irem hanım..  ilk bebeğin   ,sağlığı.. kilosu yerinde.. sildim,anneyi öpecek..
irem-- yengee..
sevinç-- öpsün.. diğer oğlumuz geliyor.. maşşallahh,gözlere bak..
masmavi..

ağlattı çocuğu.. doktor,önce doğan bebeği steril kumaşa sarıp..
 yelizin yanağına değdirdi yanağını...
diğeri barbara da.. kontrol ediliyor..

sevinç-- gözünüz aydın,bülent bey.. gelebilirsiniz,oğullarınızı
kucağınıza alın.. görün.. ben de,biraz çalışayım..

Hiç yorum yok: