Translate

9 Haziran 2013 Pazar

1810.bölüm..

kahve pişinceye kadar.. bıdı bıdı konuştuk.. tepsiyle kahveyi getirirken..
hadiye hanımla şaziye de.. giyinmişler..aynı anda girdik salona..
annem de,alperi almış kucağına..

şaziye-- (hülyanın kopyası gerçekten.. gülerek ) hoşgelmişsiniz..
tuna-- hoşbulduk.. bu saatte rahatsız ettiğimiz için ,kusura bakmayın..( ertanı divana yatırıp kalktı..tokalaştılar) ben tuna..
şaziye-- memnun oldum,tuna bey.. estafurullah.. keşke nuride,burada olsaydı..
tuna-- evet..
annesiyle de tokalaştılar..
ben de tepsiyi sehpaya bıraktım.. annesine kendimi tanıtıp,elini öptüm..

hadiye-- sağol kızım..
irem-- sizde sağolun,efendim.. şaziyee,gözün aydın.. kısmet bugüneymiş..
şaziye-- evet.. sizinde gözünüz aydın.. (sarılıp,öpüştük )

nihayet oturuldu.. babamla tuna kahve içiyor.. annem alperi kucağıma verdi.. maşşallah..mis kokuyor.. aynı nurinin yüz hatları.. karakaşlı,simsiyah saçlı.. uzun boylu olacak gibi..

hadiye-- nasılsın kızım..
irem--(gülümseyerek )  şu anda çok iyiyim hadiye teyze.. sen nasılsın..
hadiye-- iyiyiz,şükür.. ben çay koyayım..
irem-- hiç zahmet etme hadiye teyze.. başka zaman içeriz kısmetse.
şaziye-- olur mu canım.. abinin evine gelmişsin.. ilk defa.. çayımızı iç bari..

irem--  sitemine hak veriyorum şaziye.. bundan sonra,görüşürüz inşallah..
nermin--kaynar yapmıştım,ondan getireyim sen seversin..
irem-- peki,annem.. ama az olsun.. tuna sen..
tuna-- ben içmeyim..
nermin-- tamam..

şaziye ile konuşuyoruz.. babam da,tunayla sohbetteyken.. ertan uyandı,birden..
şaşkınlıkla ikimizede baktı.. baktı..

ahmet-- oğlumm.. kim gelmiş bak..
ertan--  (gözünü ovuşturuyor ) babaa,rüyamda yuna ve ablam beni öptü..
tuna-- ertann.. rüya değildi,seni biz öptük.
ertan-- (gülümseyerek,heyecanla indi koltuktan.. ) yunaaa..

kucaklaşmaları görülmeye değerdi.. nasıl öpüyorlar birbirlerini..

şaziye-- sana bakmadı bile..
irem-- bana da bakan var,merak etme.. (alper,kıpırdandı ve meme aramaya başladı.. ) aç bakalım gözünü.. halan geldi, alper bey..

ertan-- yunaa,sen bana bakk.. o çok ağlıyor..
tuna-- bebekken ağlar da,büyüyecek ertancığım.. sana da bakarım,alpere de..
kıskanmana gerek yok,tamam mı canım..
ertan-- tamam.. ablaa,alpere baksın yuna..
irem-- emredersiniz beyefendi.. ablan olduğumu demek hatırladın..
ertan-- kıskanmana gerek yok, ablaa..

kahkahayla güldük..

*********

Hiç yorum yok: