Translate

9 Haziran 2013 Pazar

1811.bölüm..

ay gözleri yemyeşilmiş.. annesinden almış.. maşallah.. çok yakışıklı olacak.. tunaya da gösterip.. ağlamadan annesine götürdüm..
irem-- sen doyur şaziye..
şaziye-- on dakika daha var.. (kucağına aldı)

çantamdan altın lirayı ve şaziyeye aldığım bilekliği çıkarıp..taktım.. ikisine de..
şaziye--teşekkür ederim,zahmet etmişsin.. halası.. sen nuriye engel oldun ya,o bize en büyük hediye oldu..

irem-- ne zahmeti.. yiğenim ,analı babalı büyümeyi de hak ediyor.. doğrusu o.. güzel günlerini de görürüz inşallah..
inşallah dediler..
şaziye içeriye gitmesin diye,tuna babam ve ertanla balkona çıktı.. perdeyi çektim bende.. alper meme emerken,annem kaynarı getirdi.. oturdu yanıma..

hadiye-- babana daha çok benziyorsun.. irem kızım..
irem-- evet hadiye teyze.. şaziyede size benzemiyor..
hadiye-- o da babasına benziyor.. akrabalarımız var burada,bu gece orada kaldı.. olsa görürdünüz..
irem-- kısmet işte.. bizim gelmemizde,böyle mümkün olabildi..
dönerken.. uğradığımızda görürüz.. nuride gelmiş olur.. aradı mı,rahat gitmiş mi..

şaziye-- aramadı.. vardiyalı çalışılacak diyordu.. kalacağı yere gittiğinde saat kaç olursa olsun.. arayacaktı..
irem-- hayırlı haberlerini duyalım.. teyzemler nasıl anne..
nermin-- bildiğin gibi.. yıldız onu görmeden gittiğini duyarsa,sana ne der bilmiyorum..
irem-- (gülümsedim ) ben biliyorum da,dönüşte görür artık.. gece pek anlamadım ama.. evlerine yakınız değil mi..

nermin-- iki sokak var aramızda.. neyle geldiniz siz.. taksiyle mi..
irem-- yok,kiralık arabayla geldik.. (şaziyenin kolunun altına minik kırlenti koydum.. rahat etsin diye .. sağol derken.. telefon çalınca.. aç,irem.. nuridir dedi.. açtım bende ) alo,buyrun..

nuri-- bacımm,seni mi aradım ben.. kusura bakma valla.. başım döndü..
irem-- abimm.. estafurullah.. başının döndüğüne inandım.. evini aradın ve ben buradayım..
nuri-- şaka yapıyorsun değil mi..
irem-- (şaziyenin kulağına tutup.. )şaziye konuş,bana inanmıyor..
şaziye-- nurii,iremle eşi sürpriz yaptılar.. buradalar.. .................... .................................. hepimiz oturuyoruz.. ........................ben iyiyim.. alper daha iyi.. meme emiyor.. ................................ balkondalar canım............ bende.. ................................ kendine dikkat et.. hoşçakal..
seni istiyor irem..

irem--( kulağıma tuttum.. ) abi..
nuri-- kadere bak,lan..  bacım gelmiş,ben yokum.. niye haber vermedin,geleceğini..
irem-- sürpriz yapalım dedik.. asıl sürprizi sen yaptın.. sen niye söylemedin.. gideceğini..
nuri-- dün belli oldu,ödeyeceğim tazminat.. on ev parasını vereceğime.. bir hafta çalıştım ama uyum sağlayamadım deme imkanımı kullanayım dedim.. demez olaydım.. öyle özledim,öyle özledim ki.. burnumda tütüyorsun..

irem-- bende.. neyse,sen evine dön de.. ben yine gelirim.. onbeş gün sonra.. kavuşuruz inşallah..  sen İstanbul aktarmalı geleceksen..orada da görüşebiliriz..

nuri-- (içini çekerek ) nasıl ,ne zaman döneceğim belli değil daha.. söyleme de,
ekip başı.. bir ay çalış ,sen beni dinle.. sigortan başlasın..
 hayatın ne getireceği belli değil.. çocuğun büyüyünce, gelme imkanın olabilir.. emekli olsan fena mı olur dedi.. nasılsa annemler,kayın validem de.. oradalar.. ve ben çok çok çok bunaldım.. bir ay kalmayı düşünüyorum.. anladın mı..

irem-- hayır,anlamadım.. ve anlamayacağım da.. tunanın,babamın annemin ,hadiye teyzenin selamı var.. kaldığın yerin numarasını verirsin.. ben , ararım.. öpüyorum seni.. hoşçakal..
nuri-- iremm.. meselenin maddi yönünü elbette düşünüyorum ama uzaklaşmam gerek.. anla beni..
irem-- tamam canım,arayacağım dedim ya.. keşke şu an yanımda olsaydın..
nuri-- hah hah hah.. bıdı bıdıdan bıkmışım ,zaten.. canıma okurdun eminim.. tunaya acıdım birden..
irem-- hah hah hah.. byy..

kapatıp..
irem-- hepinize çok selamı var.. ellerinizden öpüyor.. tunaa,sana özellikle teşekkür ediyor..
as.. sağolsun dediler..

şaziye,alperin  gazını çıkarıp.. uyumadan altını değişeyim.. halası sende gel dedi..

giderken.. ertanla tuna içeriye girdi.. uyumuş kucağında.. öpüp,bana verdi.. yerine yatırmam için..

tuna-- baban özcan enişteleri görmeden giderseniz ,çok ayıp olur diyor.. hava aydınlandı,birde onları ziyaret edip..gidelim..
irem-- tamam.. on beş dakika sonra,seslen bana..
tuna-- iyi..


Hiç yorum yok: