Translate

3 Haziran 2013 Pazartesi

1795.bölüm..

barbarayla gidiyoruz.. çok uzak değil ama sigara yaktı..
bende  biraz ileride kaldırıma yanaşıp durdurdum arabayı.. sigaramı yakarken..

barbara-- ne oldu.. acelem var demiştiniz de..
irem-- evet .. ama kafası karışmış,dostların -konuşmak isterlerse..-  her zaman önceliği vardır.. sizin de öyle bir haliniz var sanki..

barbara-- (gülümseyerek ) sağolun.. çok anlayışlısınız..
hiç evlilik düşünmeyen ,kariyerimde ilerlemeyi arzu eden..birisi olarak.. kendimle çelişiyorum şu anda..
cafer beyden biraz uzaklaşıp,düşünmek ..duygularımı değerlendirmek
istedim aslında.. hep bir arada olunca,objektif bakamıyorsun duruma..

irem-- doğru..  işinde başarılı bayanların genel sorunu bu..
kariyer yapmak ,evliyken zor.. eşin tavrı,desteği çok önemli..
ayrı kültürlerde,ayrı bakış açılarıyla yetişen .. karakterleri oturmuş iki kişinin beraberliğini yürütmesi tarafların fedakarlığına bağlı.. bu noktada da.. duygular giriyor devreye.. karşılıklı aşk ve sevgi varsa.. korkmayın..

barbara-- çok haklısınız.. bence de.. var mı .. yürür mü anlamak için,biraz zaman gerekiyor..  cafer beye de söyledim ama.. cuma gecesi ,mutlaka evet cevabını duymak istiyorum dedi.. anlamanın kolay bir yolu varsa,paylaşın lütfen..

irem-- (gülerek) yok malesef.. yüzeysel bile tanıma imkanınız olmadı ki.. hemen cevap vermek kolay değil..  kışkırtmak istemem de.. taviz vermeyin..
para,mal,ünvan .. mutluluk kaynağı değil.. ömür boyu diyebilmek için..
başka şeyler gerekli.. karşılıklı ,siz hissedeceksiniz onu da.. tarifi yok..

barbara-- rahatlatıyorsunuz insanı.. teşekkür ederim,tavsiyeler için.. üstümdeki baskı biraz azaldı sanki..
artık gidebiliriz.. sizi alıkoydum,kusura bakmayın..

irem-- (gülerek.. motoru çalıştırıp,hareket ettim..)  daha fazla yardımcı
olabilseydim keşke.. ama üçüncü kişiler tavsiye verebiliyor sadece..
analiz,değerlendirme ve karar size ait..
barbara-- evet.. ama psikolog etkisi yarattınız bende..

irem-- hah hah hah.. yelizim sağolsun.. benim ve çevremdekilerin ruh sağlığı için ,telkinlerini uyguluyorum..

kavşaktan dönmemi istemedi..karşıya geçecek.. kaldırıma yanaşıp,indirdim onu..
barbara-- taviz verilmeyecek,emin olun.. görüşürüz,sağolun..
irem-- rica ederim.. görüşürüz.. herkese selam söyleyin..

el salladı,hareket ettim..

********

xxx dokuma fabrikasına geldiğimde.. kapıdaki güvenlik görevlisi.. derhal açtı kapıyı..  haber verilmiş demek ki.. girerken..
---hanımefendi , doğru gidin.. idare binası sağ tarafta..
irem-- teşekkür ederim..

gayet geniş,temiz ve etkileyici  bir alandan geçip.. sağ taraftaki binanın yanına park ettim.. çantamı alıp,indim.. merdiveni çıkarken..

mahmut-- hoşgeldiniz irem hanım..
irem-- (başımı kaldırdım.. kapının önüne çıkmış.. çok şık bir takım elbise giymiş.. yüzü gülüyor..  ) hoşbulduk mahmut bey..
tokalaştık.. içeri buyur etti..

geniş antrenin karşısındaki merdivenlerden çıkıyoruz..  yanımızdan gelip geçenler,selam veriyorlar.. mahmut beyde nezaketle alıyor..
ikinci katın havası bile değişik.. koridorda ilerledik.. son odanın iki kanatlı kapısını açtı..

mahmut-- buyrun lütfen..
irem-- sağolun..
içerisi aydınlık ,serin,geniş  ve harika bir dizayna sahip..
masasının önündeki koltuklara karşılıklı oturduk.. benim gönderdiğim bonsaiyi masasına koymuş.. hal hatır sorduk birbirimize..çiçek için teşekkür etti..

mahmut-- tuna bey ile gelirsiniz diye düşünmüştüm..
irem-- selamı var,bizim de niyetimiz öyleydi.. ama olmadı..
yaseminin nişanından sonra.. misafirlerimizle beraberiz hala..gidemedik..
 mr.smith ve sam ile dün gece ayrıldık da.. diğerleriyle tuna köşkteler.. cengiz beyin yaptığı evler varmış,erdemlide.. bakmaya gidecekler.. Mersinde buluşacağız,kısmetse..
güzide hanım nasıl..

mahmut-- as.. hayırlısı olsun.. iyiydi güzide de..
ne içersiniz..
irem-- çay içerim..

Hiç yorum yok: