Translate

3 Haziran 2013 Pazartesi

1794.bölüm..

hep beraber aşağıya indiler.. bende kendime çeki düzen verdim,
çantamı alıp indim..

odalara bakıyorlardı..

vahide hanımı koridarda yakalayıp.. çeki verdim.. arabaları ve parayı göndermesini.. istedim..

irem-- muhtemelen,geri gelemem.. dikkatli olun.. ufuğu kullanan,tijenmiş.. ama daha takip ediliyormuş.. bildiğimiz belli olmamalı..sakıncalıymış..
o nedenle tam bahsetmeden,arkadaşları da uyar.. malum gülçin de yok..

rekine ,deryaya söyleyebilirsin de.. duyulmamasını istediğim bir konu daha var..
xxx fabrikasına gidiyorum şimdi.. ortaklık teklif etmişti.. mahmut bey..
onu imzalayacağız..  döndüğümüzde işleme  geçecek.. nedim bey de biliyor..
deryayı hazırla.. philibin ihracatının sorumluluğunu ver ve yönetimi
ona bırak aşamalı olarak..
burası,önce allaha sonra sana emanet..  sacide hanıma gideceğinizi de unutmayın..
(sarılıp,öptüm yanaklarını.. o da beni öptü ) hoşçakal canım.. İstanbula gidinceye kadar.. haberleşemeyiz herhalde..

vahide-- güle güle gidin ve bizi merak etmeyin.. hayırlısı olsun..
cafer beyin çeki tahsil edildi ve istediğiniz gibi.. akif beyin bankasındaki
yeni hesaba yatırıldı..
irem-- (gülümseyerek )sağol.. sana izin vermek lazım ama çaresizim..
vahide-- (gülümsedi o da..) önemli değil..

irem-- yemek yiyecekler,ben arkadaşlara da hoşçakal diyeyim.. barbarayı da bırakırım..
vahide--tamam.. biz yedik.. onlara ayırmıştık zaten.. masa hazır..

tuna ve misafirler salondalardı.. bende odaya geçerken..
irem--barbara,bir dakika dur.. ben götürürüm seni..
barbara--gerek yok,giderim irem hanım..
irem-- bekle lütfen..

önce turgutların,sonra yaseminlerin odasına girip..
"hayırlı olsun.. gerekenleri vahide hanıma söyledim.. size güveniyorum..
iyi çalışmalar.. iş ve özel dikkatli olun.. hoşçakalın.. görüşürüz arkadaşlar.. " dedim ,tokalaştım hepsiyle.. onlarda ,güle güle .. merak etmeyin dediler..

çıktım.. derya odasında yoktu.. mutfağa geçtim..
ergün abim,çalışıyor.. derya da,songüle yardım ediyordu..
onlarla da,sarılıp  vedalaştım..

salona geldiğimde..
irem-- barbara gidebiliriz.. sizlerde yemeğe buyrun.. mehmet,faruk ve davut bey..
görüşemeyiz.. iyi çalışmalar diliyorum sizlere de..
sağolun,iyi yolculuklar dediler..

hepsi kalktı,barbarayla ben köşkten çıkarken..

tuna-- irem.. dikkatli ol.. ve beni ara.. yani kendi arabanı..
irem-- (gülerek ) tamam canım..

Hiç yorum yok: