Translate

3 Haziran 2013 Pazartesi

1796.bölüm..

telefonla haber verip, sigara ikram etti.. yaktı..
irem-- sağolun.. philiple görüştünüz mü..
mahmut-- evet.. kabul etti,anlaştık.. samle de anlaşmışlar.. kumaşını alıp,dikecekmiş.. onu yolcu edince,gelirim dedi..
irem-- sevindim..

bir bayan,çaylarımızı ve böreklerimizi getirdi.. o çıkarken..
bir başka bayan girdi içeriye.. dosya var elinde.. sekreteriymiş..
masaya bırakırken.. selamlaştık..

sevil-- mr.philip geldi efendim..
mahmut-- buyursun ,sevil hanım..

philip içeriye girdiğinde.. ayağa kalkıp..tokalaştık,samimiyetle..
oturdu o da.. hal hatır sorarken.. çayı da geldi..

irem-- philip,hayırlı olsun.. seni sordum,mahmut bey gelişmeleri söyledi,sen geldin.. sam gitti mi..
philip-- sağol.. beraberdik sam ile.. bayılmış..dün geceyi anlattı..
iş konusunda da anlaştık.. benim durumumu öğrendi.. senin planını söylemedim.. istediğin gibi..  yolcu etmek için bedri beyi gönermişsin, çok memnun oldu..
giderlerken ceyda da gelince.. üçü gittiler,bende buraya geldim..
tuna nerede..

irem-- tuna da,misafirlerle beraber philip.. dün gece çok uzayınca, gidemedik..
onlar erdemliye gidecekler.. dönüşte,Mersinde buluşacağız..
köşkte kalabalıktık ve  yeni yerlerine taşınma telaşı vardı..
cafer bey,bayimiz oldu.. marufa da benzinliği kiraladım..
yani sami yolcu etme fikri,bana ait değil.. ama iyi düşünmüşler..

philip-- hayırlı olsun.. evet, bedri beyin ağzı iyi laf yapıyor..
irem hanım, sizi havaalanına götürmemi istemişti  dedi.. o da,mutlu oldu..
elizabeth de,çok mutlu.. sayende.. sadun bey,binayı baştan yarattı diyebiliriz..
iç düzenlemeler de,bitmek üzere.. personel iş başı yaptı..
ruhsat alınmıştı,yetkili onayı için bekliyor sadece..

irem-- çok sevindim philip.. umarım hep mutlu olur/oluruz..
amin dediler..

mahmut-- irem hanım.. geleceğinizi bildirince.. ben sözleşmeyi
nedim beye faksladım.. okuyunca,geleceğini söylemişti.. konuştunuz mu..

irem-- fırsat olmadı.. vahide hanımın ve onun haberi var.. kemal bey de
öğrenecek.. sözleşmeyi bende okuyabilir miyim..
mahmut-- elbette..
dosyayı verdi bana..

mahmut-- okuyun, inceleyin.. yanlız bırakalım sizi..
irem-- işiniz yoksa,benim için gitmeyin.. okurum ben..
mahmut-- peki..

onlar konuşurlarken.. okudum..  bedel bölümleri boş bırakılmış..
nominal değeri var sadece.. ve yüzde 50 öneriyor.. kendine yüzde kırkdokuz
kalıyor..
irem-- (dosyayı kapatıp,masaya koydum) mahmut bey.. yüzde 48 benim olsun..
karar almanız ve gizli ortak olmam kolaylaşır..siz teklif edemediniz
sanırım.. ama böylesi daha uygun bence..
mahmut-- (gülümseyerek ) razı etmişken,böyle bir konuyu
gündeme getirmek bile istemedim açıkçası.. nasıl arzu ederseniz öyle olsun..
ben hemen hazırlatayım..

yerine geçip,telefonla istedi yeni belgeyi.. kapatmadan..

irem-- birde hesap numarası alayım,mahmut bey..
mahmut-- acelesi yok,irem hanım..
irem-- olmaz..
mahmut-- (telefonu kapatıp )ibralar, devir işlemleri yapılıyor.. hesaplar değişip,ayrılıyor irem hanım..  düzenlenmeden.. yeni girdi,işi karıştırır.. o yüzden vermek istemedim..

irem-- peki,çek yazarım o halde.. siz uygun zamanda,işleme koydurursunuz..
para hazır.. hemen de çekebilirsiniz..  ( yeni karnemi ve kalemimi çıkardım)
hamiline yazıyorum..

mahmut-- tamam,nasıl isterseniz....

nedim bey ve yeni ortaklık metni geldi o arada..
mahmut bey karşılarken.. yazdığım rakamı philibe gösterdim..
başını sallayıp onayladı.. kopardım yaprağı..

nedim beyle beraber yanımıza geldiğinde de.. uzattım..
irem-- yazdığım rakamı uygun bulmazsanız, değiştiririm mahmut bey..

mahmut--( aldı,bakmadan.. )hiç gerek yok,irem hanım..
hayırlı ,uğurlu olsun..  bereketli kazançlar elde edelim..
irem-- (tokalaştık )sağolun.. inşallah..

nedim beyle de tokalaştık..  oturdu ama çok şık ve yüzü gülüyor..

irem-- nedim beye,iyi birşeyler olmuş sanırım..
mahmut-- (bakmış demek ki ) sözünüzü kesiyorum ama bu rakam çok fazla
irem hanım..
irem--  rakam söylemediniz.. benim için de  bedel, o ..  mahmut bey..
sözleşmeyi imzalayabilir miyim artık..

mahmut-- peki.. (o verirken, nedim beye baktım.. tamam dedi )
aldım.. mahmut beyin gösterdiği yerleri,imzaladım.. sayfaları çeviriyor
devamlı.. sonra,kendisi de karşıma oturup imzaladı..

mahmut-- ama yönetim kurulu üyelerinizden birisinin de,imzası gerekiyor..
nedim-- ben imzalayayım mahmut bey..
mahmut-- siz ,üye misiniz nedim bey..
nedim-- evet.. vahide hanımla,kemal bey de üye.. (imzaladı,iki yeri )
siz, hiç katılım yapmayan üyelerine dahi.. aynı oranda.. kar payı dağıtan bir holding  duydunuz mu.. mahmut bey..

mahmut--(bana bakarak )hayır,duymadım....
 (ikimizle de tokalaştı .. philipte kalktı..bizi kutluyor.. meyve,çikolata.. içki,soda kola vs. geldi.. mahmut bey,sordu servis yaptı ve oturdu ) hangi holding miş bu..

nedim-- (içki bardağını kaldırarak) bahadır holdinge içiyorum..
irem hanım,söylemişti de.. ihya edeceğini,hiç  tahmin dahi etmemiştim.. doğrusu..
philip-- kızım adil,nedim bey..
mahmut-- evet,öyle..

irem-- sağolun.. hepinize ,helali hoş olsun.. keyfini çıkarın nedim bey..
böyle bir uygulamayı bir daha göremeyip.. nasılsa, çoğunu geri vereceksin..

kahkahayla güldüler..

Hiç yorum yok: