Translate

31 Mayıs 2013 Cuma

1790.bölüm..

odama girdim... toplantı masasına oturmuşlar.. songül de,kola ve börekleri
getirdi..  ikram ediyor..
irem-- bana biraz izin verin.. geliyorum..
tabi dediler..

yerime geçip.. zarfı açtım önce.. içinden.. mektup ve dört fotoğraf çıktı..
çabucak baktım..
birinci de,görülen.. ufuğun okulundaki dolaplar herhalde..çekilmiş..
ikinci de.. tijen ;dolaba elindeki zarfı koyuyor.. dolabın içinde de,renkli başka bir zarf var..
üçüncü  de .renkli,zarf elinde ve tedirgin hali çok net anlaşılıyor..
dördüncü resimde de, okuldan çıkarken.. görülüyor.. okul adı ve bir hademe var arka planda..

tunaya baktım.. o da bana bakıyormuş.. gel dedim.. başımla..
gelip ,resimleri aldı elimden..
bende mektubu açtım..

"gülümm.. sürprizi beğendin mi.. ersin bey,özür için.. sana, göndermemi istedi.. henüz takipte.. çaktırma ve kimseye bahsetme..  resimleri de.. mektubu da yakacağını söylememe gerek yok değil mi..

ben de.. bu vesileyle.. konuşmaya yer ve zaman müsait olmayacağını bildiğimden,yazmak istedim..

sınava girmiştim,savcı oldum ve.. görevli olarak Ankaraya taşınıyorum..
ersinden de,aykuttan da sana asla zarar gelmez.. güvenebilirsin..
cihaz falan koyup, dinleme yapmayacaklarına da söz verdiler..

daha önceki dinlenmelerin, yani bu cihaz meselesi teknik takip değildi..
 savcının özel izniyle,dinleyen bir avuç insandı.. bilgin,odanın dışına çıkmadı.. süpheli de değildin.. eski eltin,gülen ve müfettişin yakalanmasının uzantıları var mı diye.. kontroldü..

ama diyelim ki,seninle hiçbir sorunu olmayan bir kişi.. savcılık izniyle teknik takibe alınmış  ise.. araştırılma amacıyla.. bağlantın var mı,boyutu ne diye..sende takibe alınıyorsun..
uyarayım dedim,cihaz görmeyince dinlenmiyorum sanma..
sen doğru ol..
ama karşındaki kişinin niyetini bilemezsin.. bir sekreterin olsun..
köşkte olsan bile numarasını alsın.. sende hemen arama.. yine araştır.. ve net konuş..tuzak olabileceğini aklından çıkarma..

şimdiye kadar arada ben olduğum için.. uygulamalar ,süreci kısaltmaya yönelik.. ve prosedür hariciydi.. artık öyle olmayacak..
onlar köşke gelmeyecek.. ve gerekli gördükleri taktirde,seni çağıracaklar..
herkese yapıldığı gibi.. davet edileceksin..

nedim beyi.. fotoğraflar ve dosya teslimi için çağırmıştım..
tüm bilgileri,detaylarıyla ona verdim.. sen bilme ve adamı bunaltma.. o işini yapsın..
birde benim çok güvendiğim bir insanı güvenlik görevlisi olarak, işe almanı istiyorum.. resmi değil.. emin olabilirsin..
 naille tunanın ilişkisine benzer, bir yakınlığımız var..
benim yiğenim dediğim anda ,ölümüne korur seni..
bilgili,görgülü ..uyanıktır da,konuşmayı,yakınlığı..samimiyeti sevmez..
 insanların yalakalığından  ,darbelerinden bıktığı için.. statüsünü terk etmiş bir derviş diyeyim ben sana..  görünüşe aldanma yani..
hayvanlarla, bahçenle de uğraşır.. dışarıya bir kulübe yaparsan.. orada oturur..

düşün ve kararını ver.. ben öğrenirim senden.. nasıl diye sormuyorsun ,değil mi.. tolstoyum..

tunaya selamlar.. kendine dikkat et .. öpüyorum seni..

not: görevimi ve nereye gittiğimi..
sadece..nedim bey..ergün,ali zuhal ve ziyaya söylemiştim.. sizde öğrendiniz..başkası bilmesin.. hadi yak şimdi..


tuna da,eğilmiş okuyordu..
irem-- bitti mi..
tuna-- hımm.. ver de,dediğini yapalım..
irem-- (katlayıp verdim.. ) çok şaşkınım.. neden yaptı bunu.. eline ne geçti ki..
tuna-- (zarfa koydu hepsini )ben bekliyordum da,görünce farklı oluyor insan..
 diğerlerinde var mıydı ki.. bunda mantık arıyorsun..
(elini masaya koyup,eğildi.. ) hadi toparlan.. sözleşmeyi okumuşlar mı..

irem-- evet.. çevirmişler,nedim bey de tamam demiş.. bende bir göz gezdireyim..
ya cengiz beye evrakları getir dedim ama ev Mersinde.. ben tekrar gidemem ki.. mahmut bey bekliyor..

tuna-- bende daldım.. gelinceye kalır.. yada saat beşte Mersinde olabilirsek tapuyu alırız.. kaptan da bekliyor nasılsa..
irem-- marufla anlaştınız mı..
tuna-- (gülerek ) evet..  o evi de, alacağız..
irem-- bende tahmin ettiğimden,o fiyatı söyledim.. dalgıç takımları pahalı biliyorsun..

tuna--irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: